West Ham United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
2
17%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 79. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
1
8%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i 79. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
42%
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
4
33%
7 - Luis Diaz ud i 79. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i 79. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
2 Joe -Gomez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 12

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 14:04

mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:01
Cynwal skrev:LORTE-offside
Den var god nok.
Og det er virkelig også noget en ny træner skal arbejde med.
Diaz kan jo se sin markering, så han skal jo holde sig onside !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Selvfølgelig var den god nok. Det ku' "en blind" jo se. Jeg bandede over, at Diaz ikke sørgede for at holde sig onside. Han behøver jo ikke de 20 cm. ekstra, men kan snildt ligge ½-1 meter længere tilbage, og stadig løbe fri.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. apr, 2024 14:07

Positivt at WH ikke har scoret.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 14:11

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:07
Positivt at WH ikke har scoret.
Jeg synes nu også at indstillingen ser væsentligt bedre ud end mod de bitre (som gjorde os bitre)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 14:11

Cynwal skrev:
mortenbak skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:01
Cynwal skrev:LORTE-offside
Den var god nok.
Og det er virkelig også noget en ny træner skal arbejde med.
Diaz kan jo se sin markering, så han skal jo holde sig onside !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Selvfølgelig var den god nok. Det ku' "en blind" jo se. Jeg bandede over, at Diaz ikke sørgede for at holde sig onside. Han behøver jo ikke de 20 cm. ekstra, men kan snildt ligge ½-1 meter længere tilbage, og stadig løbe fri.
Ja vi har haft mange af den slags “små” offside fra vores frontløbere.
Og det er et irriterende element, når der lægges gode indlæg eller stikninger i dybden.
Det må kunne trænes.
Især med den hurtighed vi har oppe foran.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. apr, 2024 14:13

Cynwal skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:11
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:07
Positivt at WH ikke har scoret.
Jeg synes nu også at indstillingen ser væsentligt bedre ud end mod de bitre (som gjorde os bitre)
Enig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 14:14

Hr. Drejer skrev:
Cynwal skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:11
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:07
Positivt at WH ikke har scoret.
Jeg synes nu også at indstillingen ser væsentligt bedre ud end mod de bitre (som gjorde os bitre)
Enig.
Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » lørdag, 27. apr, 2024 14:15

Vi ender med at misse CL.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 14:15

Cynwal skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:11
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:07
Positivt at WH ikke har scoret.
Jeg synes nu også at indstillingen ser væsentligt bedre ud end mod de bitre (som gjorde os bitre)
Jeg fik lige skrevet det, og så dækker vi op som lilleputter på et hjørnespark - FFS
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 14:16

Selvfølgelig scorer ham, som var tvivlsom til opgøret. Når Arsenal møder Chelsea, er Palmer skadet, når vi møder West Ham er Bowen klar. Der er også bare nogle udenomsomstændigheder som forfølger et hold og ikke et andet. Egentlig synes jeg, vi har spillet fint, især Gakpo og Gravenberch, men igen kommer vi bagud. Det er en underlig vane.

Hvis vi fortsætter takterne, lukker bedre af og bliver lidt skarpere på den sidste tredjedel, så kan vi sagtens vinde den her kamp. Vi ser meget bedre ud i dag end mod Everton.

Og jeg vil igen desværre lidt klandre vores offensiv. Vi har haft rigelig med chancer til at komme foran, men de formøbler dem rigtig skidt. Eller også træffer de den forkerte beslutning, afslutter dårligt eller løber i offside. Det skal kunne gøres bedre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 14:19

sjampen skrev:Vi ender med at misse CL.
Det kan blive ihvertfald bliver 2 finaler mod tottenham og Aston villa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » lørdag, 27. apr, 2024 14:21

sjampen skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:15
Vi ender med at misse CL.
Selvom vi har et forspring, kan det dog godt blive et problem. For som vi spiller i øjeblikket bliver det ganske få point vi får inden slut.
Vi er et hold , der med vores form, tilhøre den nederste halvdel af rækken.

Taber vi i dag , taber vi også mod Tottenham & Arsenal , mens der måske ligge et enklet point eller 3 mod Wolves

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 14:24

Nå, det har han egentlig set fint ud mod en god modstander, men vi er uskarpe.

Jeg synes, vi har al for meget fokus på at sætte Diaz i scene. Det minder lidt om måden, hvorpå Real Madrid ønsker at spille offensivt, hvor de hele tiden søger at spille den ud på venstrekanten til Vinicius Junior. I dag har vi lidt den samme taktik med Elliott som en Valverde-light på den anden kant, men Diaz har bare ikke nok slutprodukt, han træffer forkerte beslutninger og løber også i offsides.

Vi skal ændre taktik og begynde at spille mere over i højre side eller i de små kanaler centralt, hvor Gakpo og Gravenberch begge har teknikken til at spille sig igennem.

Omvendt skal vi minimere antallet af indlæg, for vi får intet ud af dem, ligesom mod Everton slår Robertson og Trent ganske simpelt ikke farlige nok indlæg, det er for let for modstanderen at håndtere, især når vi kun har Gakpo som er farlig på indlæg.

Vi skal spille os igennem West Hams defensiv og skal vi turde sparke mere på mål udefra præcis som mod Fulham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 14:31

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:16
Selvfølgelig scorer ham, som var tvivlsom til opgøret. Når Arsenal møder Chelsea, er Palmer skadet, når vi møder West Ham er Bowen klar. Der er også bare nogle udenomsomstændigheder som forfølger et hold og ikke et andet. Egentlig synes jeg, vi har spillet fint, især Gakpo og Gravenberch, men igen kommer vi bagud. Det er en underlig vane.

Hvis vi fortsætter takterne, lukker bedre af og bliver lidt skarpere på den sidste tredjedel, så kan vi sagtens vinde den her kamp. Vi ser meget bedre ud i dag end mod Everton.
Enig. Jeg har bemærket at Bajcetic er på bænken i dag. Endo ser igen langsom ud i boldomgangen, så kunne vi håbe at se Stefan B de sidste 20 min.?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. apr, 2024 14:36

Cynwal skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:31
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 14:16
Selvfølgelig scorer ham, som var tvivlsom til opgøret. Når Arsenal møder Chelsea, er Palmer skadet, når vi møder West Ham er Bowen klar. Der er også bare nogle udenomsomstændigheder som forfølger et hold og ikke et andet. Egentlig synes jeg, vi har spillet fint, især Gakpo og Gravenberch, men igen kommer vi bagud. Det er en underlig vane.

Hvis vi fortsætter takterne, lukker bedre af og bliver lidt skarpere på den sidste tredjedel, så kan vi sagtens vinde den her kamp. Vi ser meget bedre ud i dag end mod Everton.
Enig. Jeg har bemærket at Bajcetic er på bænken i dag. Endo ser igen langsom ud i boldomgangen, så kunne vi håbe at se Stefan B de sidste 20 min.?
Endo er bare ikke god nok til dette niveau. Han falder igennem igen-igen. Vi skal have tanket noget selvtillid, og så skal vi fortsætte i 2. halvleg. Ind med Salah, hvis det stadig er uændret efter 60 minutter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 14:37

ANDYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar