LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud I 69. min
16
37%
5 - Ibrahima Konaté
1
2%
4 - Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud I 69. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
8
19%
8 – Dominik Szoboszlai ud I 69. min
1
2%
48 - Curtis Jones ud i 83. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud I 69. min
9
21%
9 - Darwin Nunez
6
14%
7 - Luis Diaz
2
5%
66 - Trent Alexander-Arnold ind 69. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 69. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind 69. min
0
Ingen stemmer
26 - Andy Robertson ind I 69. min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind 83.min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 43

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 31. jan, 2024 23:04

Åh nej
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2024 23:13

AJJ skrev:
onsdag, 31. jan, 2024 22:43
Er der nogen, der kan huske, hvordan vi i sommers snakkede om, at der altså skulle findes en back up for Trent :lol:
Jæs, og undertegnede råbte også på en midterforsvarer :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 31. jan, 2024 23:16

Darwin: 5 skud på mål, 4 på stolpen, en assist og brændt straffe. Selvfølgelig er det pis at han brænder et ellers velplaceret straffe, men han er med i så meget offensivt at det hurtigt er glemt.
Bradley er selvfølgelig MoM. Tænk sig en højreback, der både kan spille offensivt OG defensivt. Interessant..
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jan, 2024 23:17

Jeg er blæst bagover af den præstation. Alle fortjener MOM.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3084
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » onsdag, 31. jan, 2024 23:22

Hr. Drejer skrev:Jeg er blæst bagover af den præstation. Alle fortjener MOM.
Helt vildt flot over hele linjen!
Vi brænder byen af nu Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2406
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 31. jan, 2024 23:26

Den der træningsleg, hvor der gælder om at ramme i overliggeren - den må Nunez vinde hver gang.

Men han bliver bare ved og ved og bliver belønnet med en flot assist, så vi fans kunne slappe af

mortenbak
Indlæg: 3084
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » onsdag, 31. jan, 2024 23:35

Er der en der gidder at lukke munden på NCF ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7309
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 01. feb, 2024 00:16

Klopp on Bradley: "For three years Pep Lijnders has been in my ear..." (TNT)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Bock » torsdag, 01. feb, 2024 02:23

Super kamp i enhver forstand. Det blev tydeligt, at Bradley er vor bedste HB, pt. måske bedste back overhovedet, så hvis ikke Alexander-Arnold skal spille 6'er eller 8'er nu, hvornår skal han så? Jeg synes bedre og bedre om Nunez og hans passion og enorme potentiale, men han bør være 11. mand i en straffesparkskonkurrence. Hvem i alverden kan finde på at sætte en følelsesmæssigt labil skudforsøgsbrænder nr. 1 i PL til at sparke straffe? Salah stoler jeg heller ikke længere helt på, og Milner er væk. Har nogen forslag til en kandidat? Nå jeg vil ikke afslutte kritisk/negativt på en aften, hvor vi viste en flok dygtige individualister, hvordan man spiller som et hold. :laughin:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11297
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 01. feb, 2024 05:09

Bock skrev:
torsdag, 01. feb, 2024 02:23
Salah stoler jeg heller ikke længere helt på, og Milner er væk. Har nogen forslag til en kandidat?
Szoboszlai.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11297
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 01. feb, 2024 05:38

Dagens gode nyhed:
Kamp søndag, og derefter 3 uger, kun med kamp i weekenden, så "lazarettet" forhåbentlig ikke bliver udvidet. Færre træthedsskader i hvert fald. Vi skal helt frem til 28. februar, før der kommer en onsdags kamp igen:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 01. feb, 2024 10:30

Cynwal skrev:
torsdag, 01. feb, 2024 05:09
Bock skrev:
torsdag, 01. feb, 2024 02:23
Salah stoler jeg heller ikke længere helt på, og Milner er væk. Har nogen forslag til en kandidat?
Szoboszlai.
Alexis Mac Allister scorede på 6 ud a 6 for Brighton i sæsonen 22/23 så han er en god kandidat, ellers kunne det være Jota
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 01. feb, 2024 11:42

Emmy skrev:
onsdag, 31. jan, 2024 22:43
Redtothebone skrev:Trent kan helt seriøst få svært ved at spille sig tilbage i start opstillingen
Verdens bedste back og vores viceanfører? Mon ikke nok Klopp får plads til ham.
Ingen tvivl om at Trent er en fantastisk fodboldspiller på nogen områder, men synes han er stagneret i denne sæson, i sidste sæson var han aldeles fremragende i de sidste 10 kampe.

Lad os bare springe til næste kampe mod Arsenal, med stor sansynlighed kommer de med Martinelli på venstre kanten, som komme til at udfordre en masse hvem vil være bedste til at følge ham Connor Bradley eller Trent? For mig peger pilen på Connor.

Så kan vi gå frem af banen som 6 er Alexis eller Trent ? Alexis har været fuldstændig fremrangende de sidste par kampe, i konstant bevægelse, kaster sig ind i alle nærkampe og god til at lave interceptions og fordeler spillet godt. Alexis starter 100% sikkert mod Arsenal.

Hvis vi så kigger længere frem, så er Trent oppe imod Szoboslai og Curtis, Trent er helt sikkert den bedst pasningspiller, men halter efter i presspillet, løb uden bold og nærkampsstyrke.

Derfor mener jeg virkelig Trent skal løfte hans spil for at være sikker på at starte hver gang, jeg synes dog det er vanvittigt sundt at vi nu faktisk har 3 kandidater til højre back pladsen, men det kan godt blive rigtig interresant at følge hvad der sker til sommer når Trent står med 1 år tilbage på kontrakten.

De største forbedringsområder er løb uden bold og placeringsevne på defensive positioner.
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af texy » torsdag, 01. feb, 2024 14:51

Redtothebone skrev:
torsdag, 01. feb, 2024 11:42
Ingen tvivl om at Trent er en fantastisk fodboldspiller på nogen områder, men synes han er stagneret i denne sæson, i sidste sæson var han aldeles fremragende i de sidste 10 kampe.

Lad os bare springe til næste kampe mod Arsenal, med stor sansynlighed kommer de med Martinelli på venstre kanten, som komme til at udfordre en masse hvem vil være bedste til at følge ham Connor Bradley eller Trent? For mig peger pilen på Connor.

Så kan vi gå frem af banen som 6 er Alexis eller Trent ? Alexis har været fuldstændig fremrangende de sidste par kampe, i konstant bevægelse, kaster sig ind i alle nærkampe og god til at lave interceptions og fordeler spillet godt. Alexis starter 100% sikkert mod Arsenal.

Hvis vi så kigger længere frem, så er Trent oppe imod Szoboslai og Curtis, Trent er helt sikkert den bedst pasningspiller, men halter efter i presspillet, løb uden bold og nærkampsstyrke.

Derfor mener jeg virkelig Trent skal løfte hans spil for at være sikker på at starte hver gang, jeg synes dog det er vanvittigt sundt at vi nu faktisk har 3 kandidater til højre back pladsen, men det kan godt blive rigtig interresant at følge hvad der sker til sommer når Trent står med 1 år tilbage på kontrakten.

De største forbedringsområder er løb uden bold og placeringsevne på defensive positioner.
Forstår godt dine tanker og bekymringer. Synes dog ofte, at hvis verdens bedste spillere godt kan se, at de må steppe op for at holde sig relevante, så gør de det også. Er ikke i tvivl om, at Trent stepper endnu mere op. Og han er i min optik en af vores allerbedste spillere.

Hvis vi skal spinne det lidt positivt, så har Arsenal (og alle andre modstandere fremover) ingen mulighed for at vide, om det er Trent, Bradley eller måske endda Gomez, som de skal forberede sig på at møde på HB. Så hvor Arsenal måske tidligere har brugt det meste af deres taktiske tid på at perfektionere udnyttelsen af det defensive rum bag Trent, så risikerer de, at den tid er spildt, og Martinelli/Zinchenko potentielt skal finde helt andre løsninger, end de planlagte.

Spiller Trent imod Arsenal? Jeg ved det ikke, men jeg tror det. Det helt store spørgsmål er vel, om det er på bekostning af Bradley eller Szobo? Kan man uden videre sætte Bradley af efter en MoM præstation med 2 assists og 1 mål?
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » torsdag, 01. feb, 2024 14:56

Trent starter mod Arsenal.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar