Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. apr, 2024 13:49

Rasputin skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 10:53
Jeg synes ikke vi skal have travlt med at skyde en masse spillere afsted. Lad Arne få et fornuftigt sammentømmeret hold og justere frem for at revolutionere, til at starte sine laaange Anfield-karriere Vi har et godt fundament, som selvfølgelig godt må opgraderes.

I mit stille sind er mine ønske en ny backup for Robbo i stedet for Tsimikas.
En ny 6'er
En ny CB

jeg kende ikke nok til Beck og Chambers til at vurdere om de er gode nok til at dække for Robbo i en længere periode hvis uheldet er ude. Fedt hvis de kan, men jeg tvivler. i hvert ud fra hvad jeg kan læse mig til. Men for pokker, lad mig bare tage fejl.

En ny 6'er. Den er sgu svær. Endo har både været ringe og virkelig god. Jeg vil ikke af med Endo, men vil elske at have som som backup/aflastning/rotation. Vi har også Stefan Bajcetic, som jeg har store forventninger til, men på ingen måde ser som 1. valg på en så vigtig en position. endnu da.

En ny CB. Det er simpelthen rettidig omhu at hente en CB. Van Dijk har stadig et par år endnu som stor boss, men har også en alder der skal med i ligningen. Jeg er er stor fan af Quansah og Konaté, men vil ikke være helt tryg med den duo.

Men der mange ubekendte faktorer. Hvad vil Arne-drengen? Får han en større pose penge, eller er han hentet fordi han kan nøjes?

Spændende tider. Der er meget at snakke om :alcohol:
Hvis der skal penge til indkøb så skal der sælges ud. Intet nyt under solen.

Som head coach tror jeg ikke Arne har meget, at sige med hensyn til indkøb. Det bliver nok hårdt styret oppe fra.

VvD, Salah og TAA`s kontrakter udløber næste sommer så, hvis der skal laves lidt mønt så er det efter sæsonen.

Det kunne også være rart, hvis vi kan få luftet lidt ud i alle de spillere som løbene render ind i skader.

Bajcetic tror jeg gerne klubben vil af med. Alle de skader i en så tidlig alder tyder ikke godt for fremtiden.

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 30. apr, 2024 15:04

AJJ skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 10:10
De, der antyder, at Alisson kan være på vej væk, har tømt hele natpotten. Verdens bedste målmand på 31 år med kontrakt til sommeren 2027, som ved kontraktforlængelsen i 2021 lagde vægt på, hvor godt hans familie havde det i Liverpool.

Kelleher er god (og desværre for god til at være reserve), men at tale om ham som en fuldgod erstatning for Alisson på nuværende tidspunkt er nonsens.

Men vi har brug for en kapabel reserve, hvis (når) Kelleher smutter, for Alisson har det jo med at blive skadet af og til.
Den tager jeg på min kappe. Jeg synes det giver god mening, da jeg synes Kelleher er den næstbedste målmand i PL.
Han laver da fejl - men det gør Alisson, da ved gud også.
Ja Allisson er måske verdens bedste og han har reddet vores røv mange gange - men jeg synes at Kelleher, da han fik fast spilletid under Alissons skade bare blev bedre af det. Det var ikke mange af de mål der blev scoret imod os, der var hans skyld.
HVis vi kan beholde dem begge en sæson mere, så fair nok. Men hvis vi har brug for kapital, så får vi væsentligt flere penge for ham og vi bliver ikke virkelig svækket på målmandsposten.
og så bare lige et spm. Bruger du en natpotte, siden du snakker om at tømme den ? Det har du måske erfaring med ?
Jeg plejer nemlig bare at gå på toilettet.

Og vi har jo lov at være uenige.

YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 30. apr, 2024 15:08

Jeg sad nu alligevel med en følelse af, at nogle af dem Kelleher lod gå ind, dem havde Alisson reddet og det er slet ikke for at tage noget fra Kelleher, som er en dygtig, ung og spændende keeper, men nogen Alisson, det er han ikke.

Vi er linket med James Trafford fra Burnley. Hvorfor han skulle ønske at bytte Burnley ud med en reservetjans i Liverpool, ved jeg ikke og det er også kun et rygte, men det kan være fordi, at Kelleher vil videre og prøve sig af et sted, hvor der er større garanti for spilletid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 30. apr, 2024 15:30

JudgeArdaStudge skrev:Jeg sad nu alligevel med en følelse af, at nogle af dem Kelleher lod gå ind, dem havde Alisson reddet og det er slet ikke for at tage noget fra Kelleher, som er en dygtig, ung og spændende keeper, men nogen Alisson, det er han ikke.

Vi er linket med James Trafford fra Burnley. Hvorfor han skulle ønske at bytte Burnley ud med en reservetjans i Liverpool, ved jeg ikke og det er også kun et rygte, men det kan være fordi, at Kelleher vil videre og prøve sig af et sted, hvor der er større garanti for spilletid.
Så ung er han ikke. Han bliver 26 i år.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 30. apr, 2024 18:09

I målmandsregi er 25 eller 26 jo trods alt ret ungt. Alisson var 25 da vi hentede ham og forinden havde han kun spillet én hel sæson i europæisk fodbold. Så hvis Kelleher skal tage skridtet videre eller op i karrieren, så skal han gøre det mens han er ung, eller "ung" om man vil. Tidspunktet synes naturligt nu. Omvendt kan Alisson nok blive ved til han er tæt på de 40, ligesom Neuer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 30. apr, 2024 19:05

Problemet med Kelleher er, at han ikke tæller som "homegrown" da han blev hentet som 20-21 årig fra Irland.

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TG12 » tirsdag, 30. apr, 2024 20:37

mortenbak skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 15:04
AJJ skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 10:10
De, der antyder, at Alisson kan være på vej væk, har tømt hele natpotten. Verdens bedste målmand på 31 år med kontrakt til sommeren 2027, som ved kontraktforlængelsen i 2021 lagde vægt på, hvor godt hans familie havde det i Liverpool.

Kelleher er god (og desværre for god til at være reserve), men at tale om ham som en fuldgod erstatning for Alisson på nuværende tidspunkt er nonsens.

Men vi har brug for en kapabel reserve, hvis (når) Kelleher smutter, for Alisson har det jo med at blive skadet af og til.
Den tager jeg på min kappe. Jeg synes det giver god mening, da jeg synes Kelleher er den næstbedste målmand i PL.
Han laver da fejl - men det gør Alisson, da ved gud også.

YNWA
Kehellerer er go, men næstbedste målmand - der er han ikke. Han kan med lidt go vilje komme i top 5-10 stykker.

Men Ederson, Raya, Martinez er bedre. Folk som Vicaro, Areola, med flere kan diskuteres om de er bedre eller ca samme niveau.

Kan Kehellerer blive top 2, måske. Men jeg synes han skal dominere feltet mere, og være lidt mere aggressiv. Derudover mener jeg han skal have mindst en fuld sæson som fast før hans endelige niveau kan vurderes.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 30. apr, 2024 22:22

Fowler89 skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 19:05
Problemet med Kelleher er, at han ikke tæller som "homegrown" da han blev hentet som 20-21 årig fra Irland.
Kelleher er home grown. Han blev hentet i 2015.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » onsdag, 01. maj, 2024 08:25

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 30. apr, 2024 15:08
Jeg sad nu alligevel med en følelse af, at nogle af dem Kelleher lod gå ind, dem havde Alisson reddet og det er slet ikke for at tage noget fra Kelleher, som er en dygtig, ung og spændende keeper, men nogen Alisson, det er han ikke.

Vi er linket med James Trafford fra Burnley. Hvorfor han skulle ønske at bytte Burnley ud med en reservetjans i Liverpool, ved jeg ikke og det er også kun et rygte, men det kan være fordi, at Kelleher vil videre og prøve sig af et sted, hvor der er større garanti for spilletid.
Alisson er da helt sikkert en bedre keeper på nuværende tidspunkt og jeg er glad for ham. Da forlængede sin kontrakt, vidste han jo ikke at Klopp ville melde sin afgang. Hvad sker der hvis vi sælger Kelleher denne sommer og næste sommer vil Alisson gerne videre, fordi Klopp ikke er her mere ?
Jeg ved ikke om det er muligt at lave en lejeaftale for Kelleher, som sikrer ham som 1 valg i en anden klub, så han kan få ordentlig spilletid. Han ER altså for god til at være 2. keeper.
Når jeg overhovedet nævner Alisson, som salgsemne, er det hvis det er fordi vi skal rejse kapital til nye indkøb under Edwards/Arne - Jeg ville sælge alle de andre jeg nævnte først.
Hvis vi kan få Alisson til at skrive en livstidskonrakt med os, så er det også ok :D
Jeg frygter blot at vi sælger Kelleher, som jeg tror kan blive virkelig god med fast spilletid og næste år vil Alisson væk og så står vi med håret i postkassen. Og ender med en "Onana" type.

I min bog er det kun Alisson og Ederson, der er bedre i PL og så er der måske 3-4 keepere, der er på niveau med Kelleher, som alle er 1 valg i deres respektive klubber.

Nå nok om det - jeg bliver blot ked af det hvis han bliver solgt :(

AJJ
Indlæg: 2428
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af AJJ » onsdag, 01. maj, 2024 08:38

Ja, det kunne være fint med en løsning, som dengang Chelsea udlejede Courtois til A. Madrid.

Men da vi ikke er en oligark-snydeklub, som Chelsea var dengang, så har vi nok brug for pengene fra et salg - desværre.

TG12
Indlæg: 1638
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af TG12 » onsdag, 01. maj, 2024 14:19

AJJ skrev:
onsdag, 01. maj, 2024 08:38
Ja, det kunne være fint med en løsning, som dengang Chelsea udlejede Courtois til A. Madrid.

Men da vi ikke er en oligark-snydeklub, som Chelsea var dengang, så har vi nok brug for pengene fra et salg - desværre.
Det ville være en go model. Men leje aftaler er ofte lidt hit or miss.

Den bedste model tror jeg er at sælge dem, med en tilbagekøbs option. Jeg synes for ofte vi har set klubber der lejer ender med ikke at bruge den lejede spiller tilstrækkeligt fordi man prioritere egne, da man ved de kun er til låns.

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af mortenbak » onsdag, 01. maj, 2024 15:10

TG12 skrev:
onsdag, 01. maj, 2024 14:19
AJJ skrev:
onsdag, 01. maj, 2024 08:38
Ja, det kunne være fint med en løsning, som dengang Chelsea udlejede Courtois til A. Madrid.

Men da vi ikke er en oligark-snydeklub, som Chelsea var dengang, så har vi nok brug for pengene fra et salg - desværre.
Det ville være en go model. Men leje aftaler er ofte lidt hit or miss.

Den bedste model tror jeg er at sælge dem, med en tilbagekøbs option. Jeg synes for ofte vi har set klubber der lejer ender med ikke at bruge den lejede spiller tilstrækkeligt fordi man prioritere egne, da man ved de kun er til låns.
Lad os håbe at Edwards finder på noget genialt :D

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2155
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 02. maj, 2024 15:05

Her er en godt video som fortælle lidt om Arne Slots spillemåde og hvilke spillere han bruger idag :-)
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 02. maj, 2024 17:24

Redtothebone skrev:
torsdag, 02. maj, 2024 15:05
Her er en godt video som fortælle lidt om Arne Slots spillemåde og hvilke spillere han bruger idag :-)
Vildt spændende.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5698
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Klopps stop som Manager og hans mulige efterfølger

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 02. maj, 2024 21:06

Jeg håber FSG har styr planen med ansættelsen af Edwards....


'40 people' will leave with Jurgen Klopp

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... t-32666706

Besvar