LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
1
3%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
2
5%
2 - Joe Gomez
7
19%
3 – Wataru Endo ud 76. min
5
14%
8 – Dominik Szoboszlai ud 64. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones
10
27%
11 - Mohamed Salah
8
22%
9 - Darwin Nunez ud 64. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 64. min
2
5%
20 - Diogo Jota ind 64. min
1
3%
18 – Cody Gakpo ind 64. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 64. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ind 76. min.
1
3%
 
Afgivne stemmer: 37

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. jan, 2024 23:06

Jeg har kun set det sidste kvarter af kampen, så jeg stemmer ikke.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » mandag, 01. jan, 2024 23:08

Fortjent sejr det bedste presspil vi har set meget længe, men virkelige ringe vi ikke lukker kampen tidligere og stadig sover i den anden ende.

Nu smutter Endo og Salah ( gentager mig selv det er latterligt at der skal spilles de her slutrunder midt i en turnering) Szoboslai så også ud som om han var skadet, så midtbanen bliver virkelig tynd her i Januar.


Stor ros til Endo og Gomez for deres indsats.


Salah er 50% lort og 50 % lagkage….. men den lagkage er til gengæld med flødeskum, ild og guldstøv.
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » mandag, 01. jan, 2024 23:09

Passende med 6 mål i kampen. Vi burde bare have scoret dem alle selv. Ineffektiviten er for markant. Vi scorer som sådan mål nok. Men det er bekymrende.
Curtis er god i dag. Endo også. Det samme er Salah i anden halvleg. Jota gør en forskel da han kommer ind og det samme gør Gakpo. Og så fik vi MacA tilbage på banen, det er dejligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af bblauritzen » mandag, 01. jan, 2024 23:12

Det er simpelthen utroligt at man næsten får glæden ved en sejr ødelagt af at læse sådan en gang negativ bræk herinde. Det er som at logge ind på det gamle nationen på EB. Ikke noget at sige til at folk flygter fra kamptrådene..

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jan, 2024 00:18

Der var en fed stemning på Anfield. Jeg håber i kunne mærke passionen der hjemme. Jeg gjorde mit til det. Endda så meget at min teenage søn fandt mig pinlig :lol:

Fed 2. Halvleg. Vi brænder en del, men vi skaber endnu mere. MOM; Gomez, Jones og Endo. Sidstnævnte er blevet et vigtigt bindeled på vores midtbane.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. jan, 2024 00:46

Rygterne forlyder, at Szobo har fået en hamstring injury.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. jan, 2024 00:46

bblauritzen skrev:
mandag, 01. jan, 2024 23:12
Det er simpelthen utroligt at man næsten får glæden ved en sejr ødelagt af at læse sådan en gang negativ bræk herinde. Det er som at logge ind på det gamle nationen på EB. Ikke noget at sige til at folk flygter fra kamptrådene..
Tak for dit saglige indspark. Synd at vi ligefrem ødelægger din glæde med vores "bræk", det må være hårdt at være dig. Vi er oppe at køre under kampen, det er sådan alle steder, men stop dit patetiske forsøg på at sige, at folk er "flygtet" herfra af den grund. Det kender du ikke et prutfis til. :doh1:

Vi har i aften den største xG registreret i Premier Leagues historie åbenbart og alligevel var vi ved at smide det. Det er fair, at folk er oppe at køre i løbet af sådan en kamp, hvor man er ligedele pavestolt og imponeret over, hvor godt vi spiller og lige dele rad for, at Newcastle krampagter sig tilbage og stjæler et point, fordi vi er ineffektive foran mål.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7316
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 02. jan, 2024 00:53

Emmy skrev:
mandag, 01. jan, 2024 23:09
Passende med 6 mål i kampen. Vi burde bare have scoret dem alle selv. Ineffektiviten er for markant. Vi scorer som sådan mål nok. Men det er bekymrende.
Curtis er god i dag. Endo også. Det samme er Salah i anden halvleg. Jota gør en forskel da han kommer ind og det samme gør Gakpo. Og så fik vi MacA tilbage på banen, det er dejligt.
Voldsom aflevering til Jota, der giver friløberen, han får straffespark på.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 02. jan, 2024 02:15

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 01. jan, 2024 22:34
Hvorfor er Gravenberch foran Elliott i køen?
Det samme undrer de sig over hos This is Anfield:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » tirsdag, 02. jan, 2024 02:51

Kære venner. Nogle af jer er for farvede i negativ forstand. Jeg kan huske vi for 8 år siden tabte 6-1 til Stoke. Dengang spillede vi ringe hver eneste kamp. Siden er vi blevet mestre,, og i år spiller vi som et mesterhold igen. Det afspejler stillingen i ligaen i øvrigt. Vær dog positive i jeres tilgang - det bliver ikke bedre end det her nogensinde.
I en topkamp som denne mod Newcaste skaber vi et overtal i målchancer på ca. 30-5. Vi spiller lynhurtigt, vi spiller med predsfodbold og vi spiller med nerve hele kampen igennem. Vi har en af verdens bedste spillere, der godtnok brænder et straffespark, men alligevel og fuldt fortjent, topper topscorelisten igen.igen i verdens bedste liga.
Kort fortalt er vi et topklassehold og muligvis pt. verdens bedste.
Der vil altid være et par fejl i en forboldkamp. Newcastle fik faktisk meget ud af lidt og skal takke deres målmand for at det ikke blev meget værre.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. jan, 2024 08:10

Jeg læser heller ikke at folk er utilfredse med indstillingen og spillet - men med uskarpheden fra bla Nunez og Salah. Det er vel helt reelt at være det. Alt hvad du skriver er rigtigt (måske ikke verdens bedste pt) - men i store træk. Med den holdning ville det også være nemt at blive endnu bedre ved "blot" at score på vores chancer. Nunez er næsten pr definition uskarp og skal bruge alt for mange chancer pr mål. Salah er nat og dag og når han er "nat" er han meget frustrerende at se på.
Jeg frygter egentlig ikke at vi skal undvære ham til Afcon, da jeg tror at hans fravær vil få andre til at steppe op og vi skal alligevel til at finde en løsning der fungere uden Salah i nær fremtid.
Jeg synes at Nunez laver mange fine ting og han kæmper godt og er hele tiden en pestilens for forsvarerne. Hvis han kan få puttet den i kassen lidt oftere bliver han verdensklasse - men det virker bare ikke som han nogensinde bliver en kynisk afslutter. Ved ikke om det er noget mentalt... han er også tit helt oppe i det røde ifht brok ved kendelser, måske de to ting hænger sammen, så måske han skal arbejde lidt med at holde hovedet koldt.
Igår bliver det tydeligt, hvor uskarpe vi er og det går i en kamp med 30 chancer - men vi får ikke 30 chancer pr kamp. Og ja målmanden spiller sit livs kamp - det har vi sjovt nok oplevet før - og så kan man jo diskutere om det er fordi målmanden rammer dagen eller fordi vi selv gør ham bedre med elendige afslutninger ?

STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af STMO » tirsdag, 02. jan, 2024 09:35

Jeg synes, mange undervurderer Salah. Ikke nok med, at han topper topscorerlisten, han leverer også et hav af assists. Generelt er der fare på færde, når han og Arnold med et par stykker mere komponerer ovre på højrefløjen.
Der vil altid være noget at kritisere. Jeg synes, det er værre at se de fejl, der fører til Newcastles mål, end den såkaldte uskarphed, hvor deres målmand er en stor del af forklaringen. Det er da også bedre at se en kamp med uskarphed end en kamp uden chancer. Det var for mig en rigtig god fodboldkamp, hvor jeg er stolt af mit hold.
Jeg vil bare gerne pointere, at vi aldrigt bliver bedre end lige nu, så nyd det i stedet for alt det brok.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. jan, 2024 10:21

Vores forsvarsfejl kommer ofte som resultat af vores høje forsvar og er vel en kalkuleret risiko ?
De mange brændte chancer er bare for skidt for spillere på dette nivaeu.
Og at sige vi ikke kan blive bedre end nu synes jeg ikke er rigtigt.
Ja vi ligger nr 1, men det er på en lidt billig baggrund og vi har satme ikke spillet godt i mange kampe.
Det er ikke brok, men vel mere faktum ?
Den Isak scorer på er ikke større end nogle af vores og det er på en af verdens bedste målmænd. Isak er bare fattet og iskold
Jeg undervurdere ikke Salah og hans betydning for os, jeg tror (håber) blot at andre stepper op ved hans fravær.
Håber vi får nogle straffespark, så en anden får lov at sparke. Et spark fra 11 meter, skal som minimum fremtvinge en fantomredning af keeperen eller give et mål!

Men ja vi skal da nyde at vi ligger hvor vi gør og stadig spiller med i alle turneringer.

Men lad os se om ikke drengene spiller videre med samme intensitet her i foråret, når City begynder at ånde os i nakken frem mod maj


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 02. jan, 2024 10:33

Det er i hvert fald ret vildt, at Salah leverer to mål og en assist, selvom han vist ikke spillede sin bedste kamp. Det er et tegn på et helt særligt niveau af klasse. Delt topscorer, og delt førsteplads på assistlisten. Det er vildt, som han bliver ved med at levere.

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 02. jan, 2024 12:17

https://youtu.be/eX0l8oJUIoo?si=ihhHuBHLhg6LTVvC

Klasse Mo!
Måske vi mangler en 6er, for og tage næste skridt i januar vinduet.
Det er meget åben for den Premier League titel(!) Next up Arsenal ude, i FA Cup, og en EFL kamp mod Fulham som begge skal have fuld power “Med the young guns”,

Endo(Det nye svar på Lucas Leiva) og Mo Salah de primære start11, skal erstattes i en måneds tid, det bliver spændende i foråret.

Besvar