Burnley FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
6
25%
4 - Virgil Van Dijk
5
21%
2 - Joe Gomez
2
8%
3 – Wataru Endo
3
13%
19 - Harvey Elliott ud 66. min
3
13%
38 – Ryan Gravenberch ud 66. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
1
4%
18 – Cody Gakpo ud 66. min
1
4%
9 - Darwin Nunez ud 84. min
3
13%
8 – Dominik Szoboszlai ind 66. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind 66. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind 66. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 84. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 24

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7317
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Burnley FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 27. dec, 2023 16:36

Prøv i øvrigt at gense Gakpos annulleret mål, hvor det underkendes pga et ikke-eksisterende frispark begået af Nunez. Læg i situationen mærke til Burnley-spilleren som Nunez "begår frispark på" og hans reaktion. Han hverken gestikulerer, at han bliver tacklet eller noget, han tager sig til hovedet som i en "jeg lavede en kæmpe fejl" reaktion.
Jeg er enig med texy m.fl. at Tierney snart ikke længere kan skjule han har en agenda mod Liverpool, om den så er personligt dreven eller ej. Det skal bare ikke få konsekvenser for os, at han ikke ønsker os succes. Den her sæson er indvædet i fejldomme fra dommere og VAR. Vi havde muligvis været suverænt 1er og muligvis ubesejret nu, hvis de var deres opgaver voksne.

Er der odds på, at dronningen nævner ordet PGMOL i sin nytårstale, for det er et af de nye ord, jeg har fået stiftet bekendskab til i dette år.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Burnley FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. dec, 2023 18:28

Altid skønt at vinde. Jota viste med det samme sit værd, da han scorede efter blot 6 minutter på banen. Han bliver vigtig, hvis vi skal vinde mesterskabet, da Diaz, Gakpo og Nunez ikke har sammen kvalitet i afslutningerne, som Jota. Og hvis vi gerne vil vinde mesterskabet, må vi ikke sløse chancer bort, som det skete i går. Vi skal være meget mere effektive. Men det hjælper heller ikke at klovnen Tierney får vores kampe. Hvem bestemmer egentlig, hvilke kampe dommerne får? Og hvordan afgøres det?

Kampen viste også at vores forsvar ser godt ud, og at Endo er ved at gøre sig selv uundværlig. Jeg frygter lidt januar, hvor vi skal undvære Salah og Endo. For en måned siden, vil jeg kun havde skrevet Salah, men den seneste tids præstationer af Endo, har vist at han kan spille på et højt niveau.

Jeg håber vi får Robbo, Tiago og Bajcetic at se i løbet af januar.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

VanDjik4
Indlæg: 320
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Burnley FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » onsdag, 27. dec, 2023 21:38

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 16:36

Er der odds på, at dronningen nævner ordet PGMOL i sin nytårstale, for det er et af de nye ord, jeg har fået stiftet bekendskab til i dette år.
Tæt på “Pgmol” Menes (VAR ud af fodbold); odds 250,00 på Danske spil, hvis det bliver sagt d31/12. en 20er på det så, det en gratis omgang til gutterne på den nærmeste Liverpool bar. (Genialt spørgsmål btw) :lol: :music:

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Burnley FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. dec, 2023 04:27

VanDjik4 skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 21:38
JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 27. dec, 2023 16:36

Er der odds på, at dronningen nævner ordet PGMOL i sin nytårstale, for det er et af de nye ord, jeg har fået stiftet bekendskab til i dette år.
Tæt på “Pgmol” Menes (VAR ud af fodbold); odds 250,00 på Danske spil, hvis det bliver sagt d31/12. en 20er på det så, det en gratis omgang til gutterne på den nærmeste Liverpool bar. (Genialt spørgsmål btw) :lol: :music:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar