LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
3%
66 - Trent Alexander-Arnold
12
40%
32 - Joel Matip ud i 68. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
1
3%
21 - Kostas Tsimikas
1
3%
10 – Mac Allister ud 65. min
2
7%
8 – Dominik Szoboszlai ud 65. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 83. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
1
3%
9 - Darwin Nunez
2
7%
7 - Luis Diaz
1
3%
18 – Cody Gakpo ind 65. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind 65. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ind 68. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind 83. Min
9
30%
 
Afgivne stemmer: 30

Fowler89
Indlæg: 1289
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » mandag, 04. dec, 2023 09:39

Hold nu kæft man, så går jeg glip af sådan en kamp pga familie arrangement :(

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » mandag, 04. dec, 2023 10:51

Nyborg har meget intensitet, men ellers er det helt uden sammenligning i øvrigt med vores 2018-2020 hold, der fodboldmæssigt var i en anden liga.

Som der anføres, så har de allerede mange skader - og spiller derfor med de samme hele tiden. De kommer til slås med generel træthed i truppen i anden halvdel af sæsonen - og sikkert allerede i juleprogrammet.

Pope i øvrigt ude i 5 måneder...

Men ellers - ja det er med lidt bange anelser, at man går ind til de to udekampe - specielt uden Alisson.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1686
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Mysjkin » mandag, 04. dec, 2023 11:23

AJJ skrev:
mandag, 04. dec, 2023 10:51
Nyborg har meget intensitet, men ellers er det helt uden sammenligning i øvrigt med vores 2018-2020 hold, der fodboldmæssigt var i en anden liga.

Som der anføres, så har de allerede mange skader - og spiller derfor med de samme hele tiden. De kommer til slås med generel træthed i truppen i anden halvdel af sæsonen - og sikkert allerede i juleprogrammet.

Pope i øvrigt ude i 5 måneder...

Men ellers - ja det er med lidt bange anelser, at man går ind til de to udekampe - specielt uden Alisson.
Helt enig i at Nyborg langt fra er på det niveau vi udviste for nogle år siden. Jeg inddrog dem udelukkende fordi de leverede den mest intense indsats jeg har set i PL i denne sæson.
Klopp indså allerede for en del år siden, at det ikke er muligt at spille med max intensitet i 60 kampe på en sæson med en trup der er relativt smal. Derfor gik han over til at dosere kræfterne over hele sæsonen på den måde, at holdet i de enkelte kampe gjorde hvad der var akkurat tilstrækkeligt. Selv i vores mesterskabssæson havde vi en del kampe hvor vi måtte skrabe sejrene i land. På trods af dette fastholdt Klopp sit mantra; vi skal altid matche modstanderne på intensitet. Det har vi i de forgange sæsoner klaret at gøre i langt de fleste kampe, men i denne sæson er der sket en ændring. Om det er bevidst, om det skyldes de spillertyper vi har eller om det skyldes manglen på indpiskere (Hendo, Milner) er uklart for mig. Uanset hvad tror jeg vi får svært ved at holde os til helt i toppen, hvis ikke det bliver adresseret.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 04. dec, 2023 11:40

Jeg synes godt, man kan argumentere for, at Nunez var den bedste af de tre forreste igår. Salah var anonym og uskarp, men han performer til gengæld rigtig godt i størstedelen af de kamp ham spiller. Hvad har været Nunez bedste kamp i år - hvis man ser bort fra Newcastle kampen? Var det noget nær hans topniveau, vi så igår? For så var han satme en dyr signing. Jeg er helt vild med ham som spiller, men de to afbrændere han laver igår, tror jeg sætter sig langt mere i baghovedet, end det gør hos Salah, Jota, Gakpo osv. Han er halvanden sæson inde i sit ophold hos os nu, og så synes jeg godt, vi kan begynde at forvente mere af ham, når det kommer til output. Hvis vi vil have en decideret Firmino-type oppe foran, synes jeg også, vi har en langt bedre mulighed i Gakpo, der kan noget mere med bolden, og virkelig kan vende med en mand i ryggen. Jeg tror, det jeg prøver på at sige er, at i Nunez har en rigtig fed og dygtig angriber, som jeg bare er bange for, ikke passer ind i Klopps system.

I øvrigt super positivt, at Endo kommer ind med den form for impact. Ved godt, det er med en svag modstander, men hvis han kan tage nogle af de kampe på den defensive midt, begynder det at se fornuftigt ud.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11284
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. dec, 2023 18:38

Den her kan man godt tåle at bruge 2:51 på:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 04. dec, 2023 21:46

Alle fire mål blev scoret af midtbanespillere - jeg tæller Trent som midtbanespillere, når vi har bolden. Det tror jeg ikke jeg har oplevet før. Ingen af vores tre forreste scorede et mål :shock:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar