af JudgeArdaStudge » torsdag, 05. okt, 2023 21:36
Enig med AJJ. Jeg er med på den galej, der hedder drop Twitter/X, selvom jeg har nydt at snakke Liverpool med Oliver Zahle og Jens Unmack. Der er gode æg derinde, men der er langt mellem dem. Og Twitter/X er desværre også overfyldt med folk, der forsøger at tjene penge på det, hvilket vil sige, at de skriver det, de tror giver mest clickbait og ramaskrig.
Mht. usaglighed, så synes jeg bold.dk er lidt det samme, ufattelig giftigt sted, der minder om Nationen for fodboldtosser. Der sidder folk med decideret had til Liverpool derinde. Det er komisk ud over alle grænser.
Det er bare ikke det værd at lade sig ophidse over den slags individer, selvom jeg sagtens kan forstå jer Emmy og Mysjkin - intet provokerer og irriterer mig mere end "always the victim" retorikken, og de ved udmærket godt, at det bærer konationer til Hillsborough, hvilket er det værste ved, at de gør det. Det er ren provokation, gement, ondskabsfuldt og slet ikke sagligt.
Spurs fans især slår mig efter opgøret som nogle kæmpe usikre børn, der bærer nag over Champions League finalen. De er helt førfærdelige og jeg under ikke længere dem nogen form for succes. Men desværre har alle fangrupperinger tosser rendende og de råber oftest højest.
"Talking about my strenghts, has always been one of my strenghts."