Liverpools spillestil og taktiske koncept

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
pingel
Indlæg: 1009
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af pingel » onsdag, 09. aug, 2023 08:04

Liverpools ejere ser (desværre) investering, som noget der foregår i den virkelige verden: den der skyder penge ind, gør det for at pengene skal yngle, og give merværdi for produktet.
De fleste andre klubejere ser investering, som penge der skal styrke fodboldholdet på banen - uden at den der smider penge i, nødvendigvis skal have sine penge tilbage.

Så når vi taler investering, taler vi tit om to forskellige ting - har jeg ret?

Og det er sjældent så let i den virkelige verden, eller sjovt for den sags skyld… Og accepterer man ikke præmissen om den virkelige verden, så må det godt nok være frusterende at være Liverpool-fan.

Personligt drømmer jeg om engang at kunne træde ind i drømmeland, hvor hver en krone ikke skal redegøres for inden de bliver brugt, og hvor vi ikke skal finde Keegan i Scunthorpe - men købe ham færdigtudviklet i Brighton eksempelvis… Men jeg ved ikke om det ville gøre mig gladere…

Men for nuværende accepterer jeg præmissen, og sætter mine forventninger derefter.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7311
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 09. aug, 2023 11:13

@ Hr Drejer

Var det ikke dig der så sent som i går skrev:

"Hvorfor ender disse ejerskabsdiskussioner altid med om man er for eller imod FSG?"

og:

"Det behøver ikke ende i en hovedløs diskussion om for eller imod vores ejere. Der skal være plads til nuancerne, og jeg taler helt klart for en diskussion, hvor vi diskutere handlinger i stedet."

Det var ikke længe, du ønskede selv at følge din egen devise.

I øvrigt melder Sky Sports, at Premier League er begyndt at undersøge Chelsea igen for brud på FFP under Abramovich. Det scenarie slipper vi da i det mindste for, sagt med lidt glimt i øjet. De straffer jo ikke synderne alligevel.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 09. aug, 2023 14:11, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af texy » onsdag, 09. aug, 2023 12:07

Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 15:29
Men det er vel bare et faktum, at hvis man vil være med i toppen af PL - eller bare være med i den for den sags skyld - så bliver man nødt til at investere, og investere relativt stort? Det gjorde man seriøst i 17/18 og 18/19, og det bar frugt, men siden hen har vi investeret på niveau med Aston Villa og den slags klubber. Og det går altså hurtigt i fodbold. Rigtig hurtigt nogle gange. Efter vores tæt på fantastiske sæson 21/22 havde man muligheden for at give den et tryk igen, men hentede kun Nunez, Carvalho og Arthur i sommertransfervinduet. Udfaldet blev derefter, og jeg frygter, vi kommer til at opleve det samme det her vindue, hvor det altså stadig er ret ydmygt, hvad man hidtil har foretaget sig, her få dage inden sæsonen begynder. (Der er selvfølgelig stadig tid at løbe på, men det bliver ikke nemmere, jo tættere man rammer deadline day). Ser man på Arsenal tror jeg, de gør det helt rigtige ved at investere massivt det her vindue, efter man var tæt på at vippe Citeh af pinden. Men vi må se.
Jeg tror, at du har ret så langt, at Arsenal gør det rigtige i forhold til at blive konkurrencedygtige i den kommende sæson.

Om de gør det rigtige for klubben på længere sigt, kan jeg ikke sige . Som allerede nævnt har de et underskud i omegnen af £200M før skat i de seneste tre regnskabsperioder. Samtidig fortsætter de med at bruge kæmpestore summer på transfers (jeg har listet deres net spend vs vores i Klopp-tiden nedenfor). På et eller andet tidspunkt er der vel nogle kreditorer, der gerne vil have deres penge tilbage? Nogle konkurrenter, der synes, at de skal overholde FFP? Eller noget andet, som jeg ikke lige kan tænke på nu. Selvom det i øjeblikket ser flot ud på fodboldbanen, så burde det ikke være langtidsholdbart at låne flere penge, end man kan betale tilbage.

Arsenal net spend i Klopps periode:

2016: €102M
2017: - €9M
2018: €71M
2019: €107M
2020: €66M
2021: €136M
2022: €168M
2023: €205M

Total: €846

Liverpool net spend under Klopp:

2016: - €5M
2017: - €10M
2018: €140M
2019: - €37M
2020: €66M
2021: €57M
2022: €56M
2023: €51M

Total: €318M
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2128
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 09. aug, 2023 13:31

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 22:30
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 15:29
Men det er vel bare et faktum, at hvis man vil være med i toppen af PL - eller bare være med i den for den sags skyld - så bliver man nødt til at investere, og investere relativt stort? Det gjorde man seriøst i 17/18 og 18/19, og det bar frugt, men siden hen har vi investeret på niveau med Aston Villa og den slags klubber. Og det går altså hurtigt i fodbold. Rigtig hurtigt nogle gange. Efter vores tæt på fantastiske sæson 21/22 havde man muligheden for at give den et tryk igen, men hentede kun Nunez, Carvalho og Arthur i sommertransfervinduet. Udfaldet blev derefter, og jeg frygter, vi kommer til at opleve det samme det her vindue, hvor det altså stadig er ret ydmygt, hvad man hidtil har foretaget sig, her få dage inden sæsonen begynder. (Der er selvfølgelig stadig tid at løbe på, men det bliver ikke nemmere, jo tættere man rammer deadline day). Ser man på Arsenal tror jeg, de gør det helt rigtige ved at investere massivt det her vindue, efter man var tæt på at vippe Citeh af pinden. Men vi må se.
:shhh: Ja, men der er en del romantiske Liverpool fans, som tror at det hele kommer til dem, hvis de venter længe nok. Men det er vi to for gamle til at tro på. Hvis vi lukker øjne og øren, så går det nok alligevel. Men nej! Det gør det ikke, selvom man hedder Liverpool.

Jeg fatter simpelthen ikke at der kan være så mange romantiske Liverpool supportere, selvom vi har oplevet et utal af transfervinduer under FSG. De tror stadig at vi finder en Keegan i Scunthorpe. Ak og ve! Vil nogen fortælle dem, at disse tider er long gone! Vi har en af verdens bedste trænere, og vi får måske aldrig en af hans slags igen. Men hør nu her; det gør jo intet, da vi har en sund økonomi :lol: :lol: :lol:
:D synes fandme det er sjovt at vi er nået dertil hvor man skal grines af fordi man er fodbold romantiker og der skal ses ned på en fordi man vælger at se det positive i tingene. Jeg har støtte og fulgt Liverpool i over 40 år og det har sgu altid været med en romantisk og positivt tilgang, uanset hvilken trup vi går ind til sæsonen med så er jeg altid positiv og glæder mig til en en ny sæson, det gør jeg støtter holdet uanset hvilket hold vi stiller med.

Jeg har altid set Liverpool som arbejder klubben som har været kontrasten til de rige London klubber eller de mere rige Manchester, Liverpool har aldrig været dem der har købt de største profiler, Liverpool køber talenter og folk fra anden eller tredje hylde og udvikler dem til verdensstjerner. Liverpool har altid støtter byen og man har været fælles om op og nedture, Liverpool er en arbejder by og derfor vel der også altid være modstand mod kapitalister, de gider ikke se stadion fyldt med plastik flag, men støtter som det bedste publikum i England, der er en grund til alle andre klubber altid hader at kommer til Anfield, fordi der ved de der er en 12 mand man ikke skal hidse op.

Der er en grund til at Liverpool og Klopp altid søger en bestemt type spiller, det skal være folk der knokler for holdet og sætter holdet før egen succes, for det er nogle værdi som er vigtig for klub og fans. I hvert fald siden sæsonen 2016/17 har vi hvert år styrket truppen, og vi er ikke længere tvunget til at sælge de bedste spillere

Og undskyld det er sgu noget fis at sige at man ikke kan klare sig ved at bruge lige så mange penge som City, United og Chelsea, hvordan har Liverpool så formået at være med helt i toppen de senere år og vundet samtlige pokaler, selvom vores netspend har været lavere end alle de store konkurrenter ? Det kan godt være vi ikke har hentet Kegan - men vi har da set spillere som Trent og Robertson som er kommet til fra nul og nix til at bliver verdensstjerner. Jeg fucking elsker når det sker, for ja jeg er fodbold romatikker og kan godt lide når de små slår de store.

Vi har heldigvis lov til at være forskellige som fans, jeg fatter til gengæld ikke folk prøver at finde det negativ omkring Liverpool, hvis i virkelig ønsker vi bare skal bliver en plastik købeklub der satser hele butikken og råber køb køb køb, så forstår jeg ganske simpelthen ikke hvorfor i er blevet Liverpool fans, så er det sgu nok bedre i støtter Al Ibaba, Al Bundy eller hvad de hedder alle de kønsløse købeklubber der skyder op rundt omkring

Jeg fatter heller ikke de fans herinde, der mest af alt logger på forum under en kamp og kommentere når der sker noget negativt under en kamp.

Som feks når Nunez lige skal have kommentaren "Derfor er Nunez ikke i start-11. Han skal bruge 10 chancer for at score et mål. Ikke godt nok på dette niveau" Jeg ved godt du åbenbart har set dig sur på ham, men er ønsker du ham succes i Liverpool ? Har du slet ikke fulgt med i at han faktisk har spillet en glimrende preseason ?

Håber ikke du er lige så pessimistisk i resten af dit, vil gerne sende dig et kys :love3: men tør ikke trække romatik ned over dig :love3:
YNWA

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 09. aug, 2023 14:28

Jeg synes ikke, du tager højde for to vigtige forhold: 1) at vi under Klopp er peaket oven på to sommertransfervinduer, hvor vi brugte rigtig mange penge. Alisson og Van Dijk var altså ikke billige. Hvor havde vi været uden dem? Og 2) at vi altså er nogen af dem, der bruger allerflest penge i PL - kun overgået af nogle få klubber. Er vi ikke i top to eller tre, hvad angår lønudgifter fx? Ville da ønske, vi kunne lave transfers som Robertson-handlen hver sommer. Men det kan man simpelthen ikke sætte sin lid til i PL 2023, som jo bare er helt unhinged, når det kommer til transfers. Og igen: Der er jo ingen, der beder om, at vi skal agere som City eller Chelsea(gys), men sidste sommers transfers med Nunez, Carvalho og Arthur var da helt skudt ved siden af - især når midtbanen var så aldrende, og man oven i købet selv indså det til allersidst(desværre) - det må du da indrømme? Hvis vi kun handler to-tre mand til midtbanen denne sommer, efter vi har ladet fem gå, så er det da også et stort gamble, vil jeg sige.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af texy » onsdag, 09. aug, 2023 14:58

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 14:28
Jeg synes ikke, du tager højde for to vigtige forhold: 1) at vi under Klopp er peaket oven på to sommertransfervinduer, hvor vi brugte rigtig mange penge. Alisson og Van Dijk var altså ikke billige. Hvor havde vi været uden dem? Og 2) at vi altså er nogen af dem, der bruger allerflest penge i PL - kun overgået af nogle få klubber. Er vi ikke i top to eller tre, hvad angår lønudgifter fx? Ville da ønske, vi kunne lave transfers som Robertson-handlen hver sommer. Men det kan man simpelthen ikke sætte sin lid til i PL 2023, som jo bare er helt unhinged, når det kommer til transfers. Og igen: Der er jo ingen, der beder om, at vi skal agere som City eller Chelsea(gys), men sidste sommers transfers med Nunez, Carvalho og Arthur var da helt skudt ved siden af - især når midtbanen var så aldrende, og man oven i købet selv indså det til allersidst(desværre) - det må du da indrømme? Hvis vi kun handler to-tre mand til midtbanen denne sommer, efter vi har ladet fem gå, så er det da også et stort gamble, vil jeg sige.
Det markerede mener jeg var baseret på regnskaberne, der kom ud efter 19/20 og 20/21 sæsonerne, hvor vi vandt alle de store titler. Det betød, at vi måtte udbetale store bonusser til vores spillere, som andre hold naturligvis ikke behøvede. Det var også ovenpå Corona, hvor vores spillere IKKE gik ned i løn (modsat nogle andre klubbers spillere), men i stedet donerede dele af deres løn til NHS.

Hvis man kigger på den nuværende liste over, hvem der har størst lønudgifter, så ligger vi forventeligt på den femteplads, som vi også endte på i ligaen i sidste sæson. Selvom vi skulle signe yderligere to spillere med en ugeløn på hver £200K, vil vi stadig ligge under Arsenal.

Man Utd løndudgifter 2023: ca. £204M
Man City løndudgifter 2023: ca. £186M
Arsenal løndudgifter 2023: ca. £161M
Chelsea løndudgifter 2023: ca. £161M
Liverpool løndudgifter 2023: ca. £132M
Spurs løndudgifter 2023: ca. £123M
Aston Villa løndudgifter 2023: ca. £92M
Newcastle løndudgifter 2023: ca. £84M
Brighton løndudgifter 2023: ca. £39M

Kilde: https://www.spotrac.com/epl/liverpool-fc/payroll/
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7311
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 10. aug, 2023 12:12

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 14:28
Jeg synes ikke, du tager højde for to vigtige forhold: 1) at vi under Klopp er peaket oven på to sommertransfervinduer, hvor vi brugte rigtig mange penge. Alisson og Van Dijk var altså ikke billige.
Van Dijk blev købt i vintertransfervindue. Men nej, der er da bestemt blevet købt dyre spillere ind. En god blanding af profiler og lottokuponer, der har givet gevinst er vel fortællingen om Klopps Liverpool.

Og Liverpool kører med bonusbetonede lønninger, hvilket vil sige, at lønningerne er fluktuerende ud fra, hvor meget succes der høstes og hvor mange bonusser der derved opnås.

I øvrigt interessant, at Arsenal har lavet en aftale med Brentford om, at de lejer Raya med en købsklausul, for at de kan indordne sig under FFP. Det virker til, at Arsenal leger med ilden og hvis de fx misser top-4 i denne sæson, så tror jeg, de bliver fældet af FFP.

Og så har Billy Hogan lige udtalt, angående Liverpool i denne sæson: “Our goal is to run the club sustainably. When you are missing revenue from the Champions League, you have to react accordingly — and we’ve done that.”
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1290
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 10. aug, 2023 12:43

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 12:12
Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 09. aug, 2023 14:28
Jeg synes ikke, du tager højde for to vigtige forhold: 1) at vi under Klopp er peaket oven på to sommertransfervinduer, hvor vi brugte rigtig mange penge. Alisson og Van Dijk var altså ikke billige.
I øvrigt interessant, at Arsenal har lavet en aftale med Brentford om, at de lejer Raya med en købsklausul, for at de kan indordne sig under FFP. Det virker til, at Arsenal leger med ilden og hvis de fx misser top-4 i denne sæson, så tror jeg, de bliver fældet af FFP.
Aaron Ramsdale gevinst for at have 2 super sæsoner i træk.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7311
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 10. aug, 2023 15:01

Ja, det er en hel anden diskussion, hvorfor de i det hele taget vil have Raya. Det har jeg også undret mig lidt over. Arteta gjorde jo egentlig det samme med Leno, han hentede Ramsdale til at kæmpe med Leno om pladsen, men til sidst lod Leno se sig slået og forlod klubben. Raya skulle være bedre med fødderne, men ligefrem så stor forskel, at han er nødvendig at hente til Arsenal, det undrer mig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ
Indlæg: 2410
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af AJJ » torsdag, 10. aug, 2023 15:35

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 22:30
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 15:29
Men det er vel bare et faktum, at hvis man vil være med i toppen af PL - eller bare være med i den for den sags skyld - så bliver man nødt til at investere, og investere relativt stort? Det gjorde man seriøst i 17/18 og 18/19, og det bar frugt, men siden hen har vi investeret på niveau med Aston Villa og den slags klubber. Og det går altså hurtigt i fodbold. Rigtig hurtigt nogle gange. Efter vores tæt på fantastiske sæson 21/22 havde man muligheden for at give den et tryk igen, men hentede kun Nunez, Carvalho og Arthur i sommertransfervinduet. Udfaldet blev derefter, og jeg frygter, vi kommer til at opleve det samme det her vindue, hvor det altså stadig er ret ydmygt, hvad man hidtil har foretaget sig, her få dage inden sæsonen begynder. (Der er selvfølgelig stadig tid at løbe på, men det bliver ikke nemmere, jo tættere man rammer deadline day). Ser man på Arsenal tror jeg, de gør det helt rigtige ved at investere massivt det her vindue, efter man var tæt på at vippe Citeh af pinden. Men vi må se.
:shhh: Ja, men der er en del romantiske Liverpool fans, som tror at det hele kommer til dem, hvis de venter længe nok. Men det er vi to for gamle til at tro på. Hvis vi lukker øjne og øren, så går det nok alligevel. Men nej! Det gør det ikke, selvom man hedder Liverpool.

Jeg fatter simpelthen ikke at der kan være så mange romantiske Liverpool supportere, selvom vi har oplevet et utal af transfervinduer under FSG. De tror stadig at vi finder en Keegan i Scunthorpe. Ak og ve! Vil nogen fortælle dem, at disse tider er long gone! Vi har en af verdens bedste trænere, og vi får måske aldrig en af hans slags igen. Men hør nu her; det gør jo intet, da vi har en sund økonomi :lol: :lol: :lol:
Du ønsker dig de facto nye ejere, for FSG kommer jo ikke til at ændre risikoprofil og bruge flere penge på spillere. Og bevares - det er man jo velkommen til. Men som sagt: Be careful what you wish for...

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. aug, 2023 20:57

AJJ skrev:
torsdag, 10. aug, 2023 15:35
Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 22:30
Tom_Jorsal skrev:
tirsdag, 08. aug, 2023 15:29
Men det er vel bare et faktum, at hvis man vil være med i toppen af PL - eller bare være med i den for den sags skyld - så bliver man nødt til at investere, og investere relativt stort? Det gjorde man seriøst i 17/18 og 18/19, og det bar frugt, men siden hen har vi investeret på niveau med Aston Villa og den slags klubber. Og det går altså hurtigt i fodbold. Rigtig hurtigt nogle gange. Efter vores tæt på fantastiske sæson 21/22 havde man muligheden for at give den et tryk igen, men hentede kun Nunez, Carvalho og Arthur i sommertransfervinduet. Udfaldet blev derefter, og jeg frygter, vi kommer til at opleve det samme det her vindue, hvor det altså stadig er ret ydmygt, hvad man hidtil har foretaget sig, her få dage inden sæsonen begynder. (Der er selvfølgelig stadig tid at løbe på, men det bliver ikke nemmere, jo tættere man rammer deadline day). Ser man på Arsenal tror jeg, de gør det helt rigtige ved at investere massivt det her vindue, efter man var tæt på at vippe Citeh af pinden. Men vi må se.
:shhh: Ja, men der er en del romantiske Liverpool fans, som tror at det hele kommer til dem, hvis de venter længe nok. Men det er vi to for gamle til at tro på. Hvis vi lukker øjne og øren, så går det nok alligevel. Men nej! Det gør det ikke, selvom man hedder Liverpool.

Jeg fatter simpelthen ikke at der kan være så mange romantiske Liverpool supportere, selvom vi har oplevet et utal af transfervinduer under FSG. De tror stadig at vi finder en Keegan i Scunthorpe. Ak og ve! Vil nogen fortælle dem, at disse tider er long gone! Vi har en af verdens bedste trænere, og vi får måske aldrig en af hans slags igen. Men hør nu her; det gør jo intet, da vi har en sund økonomi :lol: :lol: :lol:
Du ønsker dig de facto nye ejere, for FSG kommer jo ikke til at ændre risikoprofil og bruge flere penge på spillere. Og bevares - det er man jo velkommen til. Men som sagt: Be careful what you wish for...
FSG er grådige og ligeglade med fodbold. De er bestemt ikke ønske ejere. De er amerikanere af værste skuffe…

TG12
Indlæg: 1630
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af TG12 » lørdag, 02. sep, 2023 19:37

Nu udløber Jorg’s midlertidige kontrakt.

Hvad siger I - skal han gøres permanent?

Personligt mener jeg ikke vi kan bruge ham, til andet end en rolle der fokusere på der tyske marked, men rapportere til en ala Edwards.

Han viste han kunne få købt ind der, rimelig effektivt, men alt andet synes at fejle. Det sagt har jeg længe undret mig over vi ikke har kigger mere til Tyskland, da priserne er billigere og der er dygtige spillere. Deraf en tanke om han kunne bruges i en tysk fokuseret rolle..

Men som overordnet sports direktør, stort nej.

mortenbak
Indlæg: 3086
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af mortenbak » lørdag, 02. sep, 2023 20:41

Nej tak!
Giv Edwards de betingelser han vil ha og få ham ind i folden igen.
Eller stjæl Brightons spirtsdirektør og deres scouts


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11303
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. sep, 2023 21:06

mortenbak skrev:
lørdag, 02. sep, 2023 20:41
Nej tak!
Giv Edwards de betingelser han vil ha og få ham ind i folden igen.
Eller stjæl Brightons spirtsdirektør og deres scouts Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brightons Sportsdirektør, som har opbygget det Brighton vi ser nu, kom til Newcastle sidste sommer (som beskrevet i sidste kamptråd)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Liverpools spillestil og taktiske koncept

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 08. sep, 2023 16:34

En lidt vild statistik som fortæller en del om vores tidligere og nuværende midtbane.

Allerede nu har både Szobo og Mac Allister spillet flere minutter end Keita og Oxen gjorde hele sidste sæson :o

Og det er endda med et rødt kort til Mac Allister.

https://www.liverpool.no/liveblogg#dage ... statistikk

Tilgængelighed betyder utroligt meget.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar