Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Kasper88 » mandag, 25. jul, 2022 01:04

Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 25. jul, 2022 10:14


Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af zalcos » onsdag, 03. aug, 2022 10:32

Niels K skrev:
mandag, 25. jul, 2022 10:14
Lad os please vinde en skide PL mere, så de ikke har den på os - og så er der nul at rafle om på nogen leder og kanter.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 12. aug, 2022 18:46

Har passert United i USA

Liverpool er nå det mest populære Premier League-laget i USA, ifølge måling.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/8 ... ted-i-usa/

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » fredag, 19. aug, 2022 15:54

Læseværdigt - især for de hændervridende fans

https://www.thisisanfield.com/2022/08/s ... -football/


That’s the moment we became believers in my view. After years of living in the past and begging the future to be better, Liverpool fans started revelling in the moments that only football can grant us, and to hell with everyone else.

Have we now exhausted that magic? I do wonder. In the years since, Klopp has brought home almost every piece of silverware possible, including the biggest prizes of all. His only issue now as it was then, is that continued success is dependent on keeping pace with a rival backed by the wealth of a sovereign nation, in a model that requires him to live within his footballing means.
....

My advice, for what it’s worth, is to reset your mind to those early days of Klopp’s reign. Live in the moments again. Enjoy the ride, and only survey the damage when the season’s over, safe in the knowledge that you’ve been on a great journey regardless.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. aug, 2022 00:02

Klopp har indrømmet at han tog fejl.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/8 ... spilleren/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 27. aug, 2022 00:25

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. aug, 2022 00:02
Klopp har indrømmet at han tog fejl.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/8 ... spilleren/
Usædvanligt på topplan, og respekt for det.....Hvis vi henter en håber jeg i så fald det ikke bare er endnu en rugbrøds, men en der udgør en trussel foran mål(assist/mål), for det er som jeg ser det det mest påtrængende, hvis det er mere rugbrød, så brug Gomez,Matip,Tsimakas, Kelleher, Trent osv og spar pengene...Hvis man vil noget seriøst så så jeg gerne Ilkay Gundogan,eller laaaangt bedre og til flere penge, nemlig Leon Goretzka. Han skulle være hentet forlængst, ikke i den nuværende rugbrøds formation naturligvis.Jeg tvivler dog på kreativitet, gætter på mere rugbrød på midten, og så rager det mig en papand. Mål er mere spændende, end hvor mange kilometer LFC løber pr kamp som jeg ser bold.Der er jeg nok speciel og fred være med det
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 27. aug, 2022 19:51

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 27. aug, 2022 00:02
Klopp har indrømmet at han tog fejl.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/8 ... spilleren/
Usædvanligt på topplan, og respekt for det.....Hvis vi henter en håber jeg i så fald det ikke bare er endnu en rugbrøds, men en der udgør en trussel foran mål(assist/mål), for det er som jeg ser det det mest påtrængende, hvis det er mere rugbrød, så brug Gomez,Matip,Tsimakas, Kelleher, Trent osv og spar pengene...Hvis man vil noget seriøst så så jeg gerne Ilkay Gundogan,eller laaaangt bedre og til flere penge, nemlig Leon Goretzka. Han skulle være hentet forlængst, ikke i den nuværende rugbrøds formation naturligvis.Jeg tvivler dog på kreativitet, gætter på mere rugbrød på midten, og så rager det mig en papand. Mål er mere spændende, end hvor mange kilometer LFC løber pr kamp som jeg ser bold.Der er jeg nok speciel og fred være med det
Jeg vil vove den påstand at vi nok mangler mest rugbrød for at muliggøre at resten af offensiven kan præstere bedre. Lige nu har vi i mine øjne kun Hendo og Fabinho(på midtbanen) der er rigtig gode når modstanderen har bolden. Og så Thiago der er god til alt, men trods alt bedst til det kreative.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 04. sep, 2022 10:13

Kæmpe idioter :gunfire:


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. sep, 2022 14:59

Oxen og Keita er fjernet fra CL truppen, så der går nok noget tid før vi ser dem på banen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 04. sep, 2022 15:59

Hr. Drejer skrev:Oxen og Keita er fjernet fra CL truppen, så der går nok noget tid før vi ser dem på banen.
Det er vel sandsynligt at deres kontrakter når at løbe ud inden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AJJ » torsdag, 08. sep, 2022 21:57

Nå, PL-runden i weekenden bliver åbenbart aflyst pga landesorg. Må den vare lang tid....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 08. sep, 2022 22:19

AJJ skrev:
torsdag, 08. sep, 2022 21:57
Nå, PL-runden i weekenden bliver åbenbart aflyst pga landesorg. Må den vare lang tid....
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af mortenbak » fredag, 09. sep, 2022 21:19

AJJ skrev:Nå, PL-runden i weekenden bliver åbenbart aflyst pga landesorg. Må den vare lang tid....
Synes det er totalt nederen, hvis de aflyser. ( er det officielt ?) læste kun at det var nogle championshipkampe idag fredag.

Synes vi har brug for at komme tilbage og reagere ovenpå den forfærdelige optræden i onsdags.

Er heller ikke særlig royalt minded, så synes det er fjollet at udsætte kampe, fordi en 96 årig dame afgår ved døden.

Men det er jo bare min mening.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Fowler89 » fredag, 09. sep, 2022 22:48

mortenbak skrev:
fredag, 09. sep, 2022 21:19
AJJ skrev:Nå, PL-runden i weekenden bliver åbenbart aflyst pga landesorg. Må den vare lang tid....
Synes det er totalt nederen, hvis de aflyser. ( er det officielt ?) læste kun at det var nogle championshipkampe idag fredag.

Synes vi har brug for at komme tilbage og reagere ovenpå den forfærdelige optræden i onsdags.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror det er det godt, at vi lige får en pause især også når så mange er skadet. Klopp må gerne dele lussinger ud. :D

Besvar