Ja, tiden flyver afsted. Det gælder om at leve livet mens man har det. Lige for at kaste mere brænde på bålet, så er der lige så langt fra 2024 til 1984, som der er fra 1984 til 1944. God weekendRedtothebone skrev: ↑fredag, 23. aug, 2024 11:13Klar til at føle jer gamle ?
Det er i dag 40 år siden Jan Mølby kom til Liverpool
292 kampe fordelt over 11 sæsoner - 61 mål og 42 assists.
Nyheder omkring Liverpool FC
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Nyheder omkring Liverpool FC
Mao. er 1980'erne for vores børn, hvad besættelsestiden var for os som børnHr. Drejer skrev: ↑fredag, 23. aug, 2024 14:17Ja, tiden flyver afsted. Det gælder om at leve livet mens man har det. Lige for at kaste mere brænde på bålet, så er der lige så langt fra 2024 til 1984, som der er fra 1984 til 1944. God weekendRedtothebone skrev: ↑fredag, 23. aug, 2024 11:13Klar til at føle jer gamle ?
Det er i dag 40 år siden Jan Mølby kom til Liverpool
292 kampe fordelt over 11 sæsoner - 61 mål og 42 assists.
Tager et ekstra glas vin i aften
- JudgeArdaStudge
En kontraktforlængelse til Ali. Det vil også sende et stærkt signal til Virg og Mo.
Alisson fortæller også, at klubben havde henvendt sig til ham angående Mamardashvili før det breakede i medierne. Det sætter han pris på, udtaler han og han roser et køb af Mamardashvili, som han kalder "a good idea". Og så er både han og hans familie glade for livet i Liverpool. Jaja, han cementerer sin plads som min yndlings Liverpool-spiller, dejligt. Han slår også fast, at han, for en målmand, stadig er ung og har masser tilbage at give Liverpool. Mentality monster.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Der er trukket lod til 3 runde af EFL-Cup (Carabao) hvor LFC træder ind i turneringen. Liverpool blev matchet imod West Ham, og pokal kampen skal spilles som en midtuge-kamp på Anfield, i den uge der begynder 16 september eller 23 september, alt afhængig af, om LFC skal spille CL i den ene eller anden af de 2 uger:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 9de5kq7vlo
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 9de5kq7vlo
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Brug din magt som forbruger.
Ali er en fantastisk, men desværre sjælden, personlighed i moderne topfodbold.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 25. aug, 2024 00:14
En kontraktforlængelse til Ali. Det vil også sende et stærkt signal til Virg og Mo.
Alisson fortæller også, at klubben havde henvendt sig til ham angående Mamardashvili før det breakede i medierne. Det sætter han pris på, udtaler han og han roser et køb af Mamardashvili, som han kalder "a good idea". Og så er både han og hans familie glade for livet i Liverpool. Jaja, han cementerer sin plads som min yndlings Liverpool-spiller, dejligt. Han slår også fast, at han, for en målmand, stadig er ung og har masser tilbage at give Liverpool. Mentality monster.
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Okay, det er jo helt blæst det ny CL-system?? Man møder kun holdene i sin pulje en gang er det en eller anden latterlig amerikanisering, UEFA har gang i?
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202408 ... d328e2.png[/IMG]
Det kunne have været værre. God lodtrækning
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kunne have været værre. God lodtrækning
Næh - nærmere håbløs lodtrækning. Vi får 0 nemme kampe. Girona og Bologna fra pot 4 er det værst tænkelige.
UEFAs grådighed er også til at brække sig over. Der er alt for mange kampe - mange hold ender på 10 kampe inden 1/8-finalerne. Spillerne presses til de bliver skadet eller brændt ud.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- Redtothebone
Det er meget værrere alle hold er i en puljeTom_Jorsal skrev: ↑torsdag, 29. aug, 2024 18:42Okay, det er jo helt blæst det ny CL-system?? Man møder kun holdene i sin pulje en gang er det en eller anden latterlig amerikanisering, UEFA har gang i?
Forklaret her https://sport.tv2.dk/fodbold/2024-08-20 ... gue-format
YNWA
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Kæft, hvor er jeg træt af UEFA og FIFA. Hvem andre end UEFA skal sådan et latterligt system gavne?
Jeg synes det er rart med lidt forandring. Det gamle gruppespil var blevet kedeligt. Især om efteråret.
Men om dette er det rigtige format ved jeg ikke.
Jeg synes vi fik en hård lodtrækning. Og kan iøvrigt ikke se nogen stor betydning af om man er seedet i pot 1,2,3 eller 4. Man trækker jo 2 tilfældige hold fra hver pot alligevel.
Men om dette er det rigtige format ved jeg ikke.
Jeg synes vi fik en hård lodtrækning. Og kan iøvrigt ikke se nogen stor betydning af om man er seedet i pot 1,2,3 eller 4. Man trækker jo 2 tilfældige hold fra hver pot alligevel.
Tjaeh, det har du vel ret i. Jeg glæder mig imidlertid over, at vi atter møder fascistklubben, som vi skylder så megen hævn at ordet vendetta bør bringes i behagelig erindring. Gid Ramos' førstefødte må få hæmorider i 10.000 år (egen fatwa)! Og Xabi vender for en stund tilbage til Anfield, selv om omstændighederne jo ikke her er de allermest ønskværdige - jeg tror og håber dog på en varm velkomst. Andet skulle ligne vore tilhængere dårligt...
-
HØRT HØRT HØRT
Hader den klub. Og vi har altid haft et godt tag på dem, lige indtil...
Finalerne!Hr. Drejer skrev:HØRT HØRT HØRT
-
Stramt program.
20. oktober: Liverpool – Chelsea
23. oktober: RB Leipzig – Liverpool
27. oktober: Arsenal – Liverpool
2. november: Liverpool – Brighton
5. november: Liverpool – Leverkusen
9. november: Liverpool – Aston Villa
23. november: Southampton – Liverpool