Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Redtothebone

Re: Nyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redtothebone » mandag, 04. nov, 2024 18:04

De er god nok ved at skyde sig selv i foden Viaplay, først sælger de de tidlige lørdagskampe til amazon, og nu begynder de så med det pjat her med at man skal give ekstra for at se en chl kamp, jeg kommer ikke til at betale.

Samtidig brokker de sig over at folk begynder at bruge pirattjeneste og ulovlige streams, hvad fanden havde de regnet med?
YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. nov, 2024 17:53

Sidste sæson førte vi også PL. Kan i huske med hvor mange point vi førte med, og hvornår det begyndte at gå galt?(mener det var januar/februar).

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 06. nov, 2024 18:25

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 06. nov, 2024 17:53
Sidste sæson førte vi også PL. Kan i huske med hvor mange point vi førte med, og hvornår det begyndte at gå galt?(mener det var januar/februar).
Efter 31. Runde lå vi a point med Arsenal, der var på 1. pladsen

Efter 22. runde var vi 5 point foran Arsenal og City. City dog med en kamp mindre.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 06. nov, 2024 21:00

AJJ skrev:
onsdag, 06. nov, 2024 18:25
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 06. nov, 2024 17:53
Efter 31. Runde lå vi a point med Arsenal, der var på 1. pladsen

Efter 22. runde var vi 5 point foran Arsenal og City. City dog med en kamp mindre.
Vores forspring røg da vi i runde 28 spillede 1-1 mod Man C og tabte til Everton runden efter. Så vandt vi et par kampe inden vi spillede uafgjort mod Man U og tabte hjemme mod Palace. Der blev vi endegyldigt hægtet af - og det var midt i april.

Hvis vi ikke var blevet snydt for straffe mod Man C tror jeg vi havde været med frem til stregen.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 10. nov, 2024 10:26

Nu er der 5 point ned til City. Altså kan vi virkelig gøre det i år, eller skal vi nyde det så længe varer?

Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. nov, 2024 11:08

Fowler89 skrev:Nu er der 5 point ned til City. Altså kan vi virkelig gøre det i år, eller skal vi nyde det så længe varer? Billede

Har historien ikke lært os det sidste ?
Vi ved at Pep vil tude hele december og så åbner sugardaddy den store pengepung.
Jeg vil bare nyde det én kamp ad gangen. Der er alt for længe til maj. Sidste sæson så vi hvordan korthuset kan vælte på kort tid.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. nov, 2024 12:48

mortenbak skrev:
søndag, 10. nov, 2024 11:08
Fowler89 skrev:Nu er der 5 point ned til City. Altså kan vi virkelig gøre det i år, eller skal vi nyde det så længe varer? Billede

Har historien ikke lært os det sidste ?
Vi ved at Pep vil tude hele december og så åbner sugardaddy den store pengepung.
Jeg vil bare nyde det én kamp ad gangen. Der er alt for længe til maj. Sidste sæson så vi hvordan korthuset kan vælte på kort tid.

Jeg ser et par ting, som taler for at det kan blive allerede i år:
  • Den tid, som er gået godt, kommer ikke dårligt igen
  • Der er potentielt mulighed for, at med "krisen" hos Peps Primadonnaer, så kan forspringet være på 10 point, når vi passerer nytår
  • Arne Slots spillestil er knap så opslidende fysisk, og mentalt tror jeg heller ikke det slider lige så meget. Der er allerede nu kampe, hvor vi kontrollerer en sejr hjem, med brug af udskiftere, og en stram og knap så opslidende defensiv organisation.
  • Nu tror jeg, at Zubimendi har fået blæst al tvivl om potentialet i Liverpool væk, og kan se, at det vil være et gigantisk løft af hans internationale eksponering. ....og vi har jo pengene til ham, så vi ikke lige pludselig smider det hele på gulvet grundet samtidige skader til Gravenberch og Mac Allister (antijinx)
  • Den sidste grund er: Arne Slot! Det er IKKE en desavouering af Jürgen Klopp, tværtimod. Uden Klopp, havde spillertruppen og den professionelle organisation ikke været til stede, som har skabt grundlaget for Slots foreløbigt ekseptionelle resultater. Men jeg tror spillertruppen har haft godt af det friske pust, som en ny Alfa-han har været, og så er Slot altså bare skidedygtig til små taktiske justeringer i løbet af kampene
Så JA! Der er stadig liv i den gamle SUPERoptimist fra Midtfyn :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » mandag, 11. nov, 2024 07:06

Skøn læsning i artikel fra BBC om titelræset. Den store Opta-computer har nu Liverpool oppe på 58,3% chance for mesterskabet, hvor LFC inden sæsonen kun blev givet omkring 5% chance for at vinde:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... j0e5gpdwzo

Overskriften på artiklen er: Er titelræset allerede reduceret til kun at være mellem 2 hold?
Underforstået: Liverpool og Manchester City

Lad os lige kigge på de 2 næste runder i PL. Først er der den 23.-24. november, hvor det ser sådan her ud (topholdene markeret med rødt):
Billede
Chelsea bør vinde i Leicester, men Bournemouth kan godt drille Brighton, og det samme kan Forest mod Arsenal, som meget gerne må ende uafgjort eller med en Forest sejr. Desværre ser Spurs form ikke imponerende ud lige nu, så det tyder på en Man C sejr hjemme mod Spurs. Men Postecoglou har før skabt overraskende resultater.

Kigger vi lige een runde længere frem, så er det at årets topopgør kommer på Anfield, og hvor der kan tages et KÆMPE skridt mod mesterskabet, når Man C kommer på besøg på Anfield:
Billede

Hvis jeg var Arne Slot ville jeg allerede nu nærlæse betingelser for deltagelse i Champions League, om der står noget om at holdene er forpligtede til at stille stærkest muligt op....... ? Jeg tænker selvfølgelig på, at om onsdagen inden søndagskampen mod Man C, tager Liverpool imod Real Madrid hjemme på Anfield, og selvfølgelig kunne det da være rart med endnu en sejr i CL, men alt peger i retning af, at LFC klarer cuttet med at slutte blandt de 8 første, selv hvis vi taber til Real på Anfield, fordi vi stiller med U19/21.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 12. nov, 2024 07:55

der kommer meget debat om David Coote og historik, så jeg flytter lige mit indlæg fra Aston Villa kamptråden herover

Cynwal skrev:
Cootes kampe involverende Liverpool kommer til at blive gennemgået minutiøst efter dette.
Han sad i VAR rummet i oktober 2020, da LFC gæstede Everton og spillede 2-2.
Det var den kamp, hvor Pickford flæskede VVD så korsbåndet blev smadret. Her har Micahel Oliver, som dømte kampen, efterfølgende været ude og sige, at Pickford burde have haft et rødt kort, men at "de" (dommer + VAR team) havde fokus på om der skulle dømmes straffe, men da VVD blev dømt offside, stoppede "efterforskningen" der. I artikel kan jeg læse, at VVD blev dømt offside på "ærmereglen", altså at linjen blev trukket fra armen, der hvor en kort trøje slutter, ud fra devisen om, at det er det yderste punkt, som spilleren må spille bolden med, uden at der bliver dømt hands. Det skal siges, at linjedommeren flagede for offside på VVD.

.....men senere i samme kamp, i overtiden, scorer Henderson til 3-2 og sejr til LFC, men målet bliver underkendt for offside på Sadio Mané i opspillet. Og her bliver det mistænkeligt, at se den streg som Coote har vurderet er den rigtige. Se selv her:
Billede
Ovenstående er historie, og ikke noget der kan bruges til noget, andet end at se at få fyret op under processen med at indføre semiautomatisk, 3-D vurdering af offside, i stedet for de - når det kommer til stykket - subjektive linjer de sidder og fumler med i VAR rummet stadigvæk.

Jeg tror ikke vi kommer til at se David Coote dømme, sidde i VAR rum eller på nogen anden måde være involveret i Liverpool kampe fremadrettet.

Der er 10 min. extended highlights fra 2-2 kampen, hvis I selv vil kigge den igennem:
Citat slut.

Lad os tage debatten om Coote i denne tråd.

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 12. nov, 2024 09:52

Cynwal skrev:
tirsdag, 12. nov, 2024 07:55

Jeg tror ikke vi kommer til at se David Coote dømme, sidde i VAR rum eller på nogen anden måde være involveret i Liverpool kampe fremadrettet.

Jeg håber sandelig ikke at vi nogensinde får Coote at se dømme kampe i England igen, end ikke U7 drenge.

Herudover håber jeg heller ikke at sagden stopper med Coote, men at man indleder en gennemgående analyse af samtlige dommere og få ryddet op og evalueret dybdegående.

Desværre ender det nok med PMGOL bruger Coote som manden der taget faldet, og de vil sikkert smide ham på porten i bedste Mogen Jensen fra minkskandalen stil også taler de ikke mere om det, for problemet er løst.

I videoen ligner han iøvrigt en der er kraftigt påvirket - så de kunne passende indføre obligatorisk drug-tests for alle dommere.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 12. nov, 2024 12:06

TG12 skrev:
tirsdag, 12. nov, 2024 09:52
Cynwal skrev:
tirsdag, 12. nov, 2024 07:55

Jeg håber sandelig ikke at vi nogensinde får Coote at se dømme kampe i England igen, end ikke U7 drenge.

Herudover håber jeg heller ikke at sagden stopper med Coote, men at man indleder en gennemgående analyse af samtlige dommere og få ryddet op og evalueret dybdegående.

Desværre ender det nok med PMGOL bruger Coote som manden der taget faldet, og de vil sikkert smide ham på porten i bedste Mogen Jensen fra minkskandalen stil også taler de ikke mere om det, for problemet er løst.

I videoen ligner han iøvrigt en der er kraftigt påvirket - så de kunne passende indføre obligatorisk drug-tests for alle dommere.
En løsning, hvor han ikke er involveret som dommer i Liverpools kampe, dur ikke, hvis PGMOL kerer sig om egen troværdighed.

Når vi så er i tæt mesterskabskamp med City og Arsenal, og Coote dømmer til deres fordel i 50/50 situationer (eller det der er værre) i kampe mod andre modstandere end Liverpool, hvad så :?:

Fx a la Rodris hånd mod Everton (det var ikke Coote, men Kavanagh i VAR, så blot for eksemplets skyld).

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 12. nov, 2024 12:58

Lidt mere brænde til David Coote bålet, her en situation, hvor Coote sidder i VAR rummet.
Efterfølgende er Howard Webb på TV, og indrømmer at det er en fejl, og at der skulle have været dømt straffe i situationen.
Nu ved vi så hvorfor det ikke blev givet:
NB: Hvis der er nogen derude med blodtryksproblemer, så husk at tage jeres medicin, inden I ser ovenstående.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 12. nov, 2024 16:30

Jeg går ud fra, at der ikke er så mange børn herinde, og ellers hører de vel også deres forældre tale sammen på almindeligt dansk, så nedenstående, ucensorerede video med David Coote og en eller anden unavngiven bellend, som netop kalder scousers bellends kan her ses uden forstyrrende bliiiips eller cut i lyden:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 12. nov, 2024 16:33

Skal vi skillinge sammen til en Dusør, for at finde ud af, om der er nogen, som ligger inde med noget spændende "hjemmevideo" på Paul Tierney, eller måske eller måske Michael Oliver i en brandert, der fortæller om all inclusive behandlingen i UAE?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 12. nov, 2024 17:57

Det er jo grotesk at en dommer, hvis kendelser, har uendeligt store konsekvenser for rigtig mange og også økonomiske, kan sidde og udtale sig på den måde.
Han må jo være idiot!
Og hvad med hans ven, som har lagt det online for verdens skue ?
Fed ven!!
Har der været reaktion fra Coote?

Besvar