Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 29. jul, 2017 15:08

Thommo skrev:
Niels K skrev:
Mads T. skrev:
Niels K skrev:Jeg har lige et spm, da jeg skal til at vælge tv-kanaler:

Hvilke kanaler herhjemme sender Premier League, FA- og League Cup samt CL-kampe denne sæson ?
Jeg kører en grundpakke fra Yousee med 10 valgfrie kanaler. Det dækker alle mine fodboldbehov + de ekstra kanaler jeg synes jeg har behov for :) Koster 459,- om måneden.
Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?
Canal 9 sender vist ikke LFC, kun superliga mig bekendt...Står i samme situation nu her om en mdr. Altså skal vælge til og fra,fra den store pakke jeg har nu
Ok, vi kan da godt inkludere superligaen faktisk :)

Nogle der har et 100% sikkert og fyldestgørende svar på, hvilke kanaler man skal have for at kunne se Liverpool's kampe i epl, fa- og league cup samt cl ? Hvis vi (Gud forbyde det) ryge ud i kval'en, så den står på europa league, skal vi så have flere kanaler ind over ?

Hvilke kanaler skal man have for at kunne se superliga kampene ?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10265
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » lørdag, 29. jul, 2017 15:46

Niels K skrev: Ok, vi kan da godt inkludere superligaen faktisk :)
Så skal du også have Eurosport 1 og 2
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » søndag, 30. jul, 2017 10:52

Evt invester i en Chromecast/Apple Tv og så køb Viaplay og dplay.
Uden at vide mere om priserne tror jeg det bliver billigere end med et tv signal.
Du får dog ikke noget flow tv på denne måde

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 30. jul, 2017 16:37

Niels K skrev:Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?
Jeg har også 3Puls, men kan faktisk ikke huske om den viser noget?

De 10 valgfrie kanaler kan du frit skifte rundt på hver måned, så hvis du har misset noget, kan du bare bytte ud og få dine nye valg d. 1. i den efterfølgende måned.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 30. jul, 2017 16:54

Mads T. skrev:
Niels K skrev:Det er også den pakke, jeg tænker på. Men hvilke kanaler har du så tilvalgt for at kunne få alle LFC kampe med ?
Kanal 6, Canal 9, TV3+, TV3 Sport 1 og 2 ? Er det ikke kun TV3 Sport 2, man skal have ?
Jeg har også 3Puls, men kan faktisk ikke huske om den viser noget?

De 10 valgfrie kanaler kan du frit skifte rundt på hver måned, så hvis du har misset noget, kan du bare bytte ud og få dine nye valg d. 1. i den efterfølgende måned.
I grundpakken + 10 valgfrie kanaler for 459,-/md.. Er bredbånd så med i prisen, eller kommer den udover ?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mads T. » søndag, 30. jul, 2017 17:05

Det er desværre ud over. Det er sgu dyrt at have fjernsyn og bredbånd i hjemmet :(

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » mandag, 31. jul, 2017 08:42

Ifølge Daily Mail har der været en overvældende opbakning til "Safe Standing" ved SoS' online afstemning.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Resultaterne skulle blive offentliggjort i dag.
Kloppite

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jeppe » mandag, 31. jul, 2017 11:10

texy skrev:Ifølge Daily Mail har der været en overvældende opbakning til "Safe Standing" ved SoS' online afstemning.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Resultaterne skulle blive offentliggjort i dag.
Jf. deres twitter sker det klokken 14 dansk tid.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jeppe » mandag, 31. jul, 2017 14:26

Så kom resultatet af undersøgelsen. 88% for og 5% i mod.

http://www.spiritofshankly.com/news/rai ... ote-result

Jeg har den største respekt for den måde SoS har grebet denne debat an på. Det er et emne med sindsygt mange følelser og holdninger i, på begge sider. Det at de har formået at styre debatten, så alle er kommet til orde og bliver lyttet til på en respektfuld måde er virkelig flot arbejde.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11328
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » mandag, 31. jul, 2017 14:28

Jeppe skrev:Så kom resultatet af undersøgelsen. 88% for og 5% i mod.

http://www.spiritofshankly.com/news/rai ... ote-result

Jeg har den største respekt for den måde SoS har grebet denne debat an på. Det er et emne med sindsygt mange følelser og holdninger i, på begge sider. Det at de har formået at styre debatten, så alle er kommet til orde og bliver lyttet til på en respektfuld måde er virkelig flot arbejde.
Enig - De har været dygtige til at holde fokus på bolden i stedet for "manden"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 31. jul, 2017 14:43

Synes nu alligevel at det er en noget politisk udmelding at komme med, når man udtaler, at det er en generel tilkendegivelse, ikke specifikt ift Anfield. Kald nu bare en spade for en spade.
Jeg ved godt det er på listefod, det her bliver diskuteret, men man kan i min optik også være for følsom
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11328
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » mandag, 31. jul, 2017 16:15

Jesper skrev:Synes nu alligevel at det er en noget politisk udmelding at komme med, når man udtaler, at det er en generel tilkendegivelse, ikke specifikt ift Anfield. Kald nu bare en spade for en spade.
Jeg ved godt det er på listefod, det her bliver diskuteret, men man kan i min optik også være for følsom
Jeg mener til gengæld, at det er det helt rigtige, at understrege, at resultatet af afstemningen er en generel tilkendegivelse. For det første er der det explicitte spørgsmål, som der er svaret på, nemlig: "On the introduction of rail seating areas in football stadiums, are you?" ......
Der spørges således om stadions i flertal, hvorfor svaret deraf følgende også må være generelt gældende. Dernæst kræves der jo en lovændring, og dermed en politisk beslutning, før genindførelse af ståpladser kan gennemføres. Modstanderne mod ståpladser er nu frataget et vægtigt argument, da en Liverpool supporter gruppe med overvældende majoritet har udtalt støtte til at indføre safe standing. Men for at undgå at den efterfølgende politiske bliver Hillsborough efterladte mod resten, skal debatten netop holdes generel og facts-baseret, fremfor følelsesbetonet.
Som en yngre kvinde udtalte til høringen (taget fra hukommelse, så det er ikke ordret citat), da hun sagde noget i retning af:
"Det handler ikke om at udvise disrespekt overfor de 96 og de efterladte, da der til stadighed vil være (sandsynligvis) langt flest sidepladser. Det handler om flere valgmuligheder, så de, der foretrækker at stå op, og allerede i dag gør det under ikke optimale og sikre forhold, sikres muligheden for at gøre det med væsentlig bedre sikkerhed, end når de står op i dag".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » tirsdag, 01. aug, 2017 13:12

@ TV pakker. Jeg optager de fleste kampe og ser dem når kinder sover. Kan man optage på viaplay dplay ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » torsdag, 03. aug, 2017 14:22

@Nikand

Mener jeg ikke. Viaplay viser dog kampene forskudt cirka 4 timer igen. Men om det kun er kl 16 kampene eller alle er jeg faktisk i tvivl om...

Brugeravatar
lasse.j
Indlæg: 1111
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 09:24
Geografisk sted: Randers
Alder: 51

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af lasse.j » torsdag, 03. aug, 2017 15:18

nikand skrev:@ TV pakker. Jeg optager de fleste kampe og ser dem når kinder sover. Kan man optage på viaplay dplay ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan ikke optage på Viaplay, men du kan spole 4 timer tilbage ...
Mvh

Lasse

Besvar