Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af zalcos » torsdag, 01. dec, 2016 10:46

Jeg er så klar til at smadre scum i en finale !! Det eneste det gør mig lidt nervøs er mourinho, zlatan og vores forsvar(målmand) i en finale
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » torsdag, 01. dec, 2016 11:09

zalcos skrev:Jeg er så klar til at smadre scum i en finale !! Det eneste det gør mig lidt nervøs er mourinho, zlatan og vores forsvar(målmand) i en finale
Det der gør mig mest nervøs, er tendensen til at negligere de to kampe mod Southampton i semifinalen, og allerede glæde sig til at molestrere Moaning Mourinho. Jeg holder mig til Klopps mantra: Èn kamp ad gangen........ og Southampton ude og hjemme er ikke en "walk i Stanley Park".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jeppe » torsdag, 01. dec, 2016 11:11

Jeg er ikke så nervøs for vores forsvar - faktisk syntes jeg efterhånden vi ser super solide bagtil. Og tallene underbygger også dette.

Vi ligger nummer 7 vedr. Clean-sheets, ikke prangende, men bestemt helle ikke kritisk. Vi ligger nummer 6 vedr. mål imod, og her er det ret tæt ud over Tottenham og Chelsea.

I forhold til dødbolde har vi også taget et kvantespring - vi har lukket 4 mål ind i år, de bedste på den konto har lukket 3 ind. Samtidig har vi scoret flest af alle i PL på dødbolde - 12 styk. Nummer 2 på listen har scoret 9.

Det sidste mål i mod os som kostede point var, som jeg lige husker det mod Tottenham.

Så alt i alt synes jeg vi skal passe på med at køre med på den vogn der hedder at vi har et svagt forsvar. Det er i hvert fald i mine øjne ikke tilfældet længere.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 01. dec, 2016 11:14

Jeg mener også at vores forsvar og Karius har vist en støt stigende formkurve den sidste måned. Vi er blevet bedre nede bagi, og Karius ser ud til at blive bedre til at træffe den rigtige beslutning.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » torsdag, 01. dec, 2016 14:58

athomsen skrev:
texy skrev:Klassisk.

Vi får Southampton ude i den ene semifinale, og Man Utd får Hull hjemme i den anden.

"Iskolde bolde"... :D
Semifinalen bliver spillet både hjemme og ude - så vi slutter på Anfield. Synes nu ikke det er så skidt endda.
Kegle! Altså mig. Skulle tro, at jeg havde den slags viden på plads, når man tænker på, hvor ofte, vi har prøvet det...

Fedt, at slutte hjemme.
Kloppite

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 01. dec, 2016 15:23

Hvor er det egentligt taget håbløst, at semifinalen skal spilles over to kampe. Det giver blot en unødvendig kamp ekstra til de engelske hold, hvilket igen er med til at slide på spillerne.

Læg dog de to semifinaler forskudt af hinanden og så lad dem blive spillet på et neutralt stadion.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » lørdag, 03. dec, 2016 09:48

Hvis det er sandt, at Michael Beale er på vej til at forlade vores akademi, så er det egentlig i mine øjne ret store - og triste - nyheder.

Og hvis det også er sandt, at Gerrard er på vej ind på akademiet i en eller anden rolle, så er det kæmpe - og denne gang positive - nyheder.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... et-9381855

Jeg vil rigtigt gerne have Gerrards erfaring ind og gøre gavn i klubben. Men jeg er også meget bevidst om, hvor stort et navn han er, så han skal ikke ind omkring førsteholdet endnu. Det vil skabe for meget postyr i en sæson, der tegner lovende - og samtidig skal der ikke gå mange runder med skuffende resultater, før hans navn vil blive sunget på stadion.

Så ind i en low-key rolle på akademiet. Det ville passe fremragende. Så kan han senere blive forfremmet til en del af Klopps stab, så han kan lære fra mesteren :D
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. dec, 2016 10:15

Masser af mål i dette hold. Det taler næsten for, at det skal være i år:

http://www.liverpool.no/innsikt/maal-i- ... -og-spann/

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » lørdag, 03. dec, 2016 13:04

texy skrev:Hvis det er sandt, at Michael Beale er på vej til at forlade vores akademi, så er det egentlig i mine øjne ret store - og triste - nyheder.

Og hvis det også er sandt, at Gerrard er på vej ind på akademiet i en eller anden rolle, så er det kæmpe - og denne gang positive - nyheder.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... et-9381855

Jeg vil rigtigt gerne have Gerrards erfaring ind og gøre gavn i klubben. Men jeg er også meget bevidst om, hvor stort et navn han er, så han skal ikke ind omkring førsteholdet endnu. Det vil skabe for meget postyr i en sæson, der tegner lovende - og samtidig skal der ikke gå mange runder med skuffende resultater, før hans navn vil blive sunget på stadion.

Så ind i en low-key rolle på akademiet. Det ville passe fremragende. Så kan han senere blive forfremmet til en del af Klopps stab, så han kan lære fra mesteren :D
Jeg håber IKKE klubben gør Gerrard til U23 træner, som i han overtager Beales rolle. Han har ingen trænererfaring udover trænerkurserne og lidt tjatteri på Melwood mens han har været i USA.
Akademiet kører derud af lige nu med en masse talenter der skal vi have en ind, som ved hvad det går ud på og ikke "en eller anden" uprøvet træner. Jeg vil ikke smide det kuld på porten, som vi har lige nu fordi det kunne være fedt med Gerrard som træner i klubben.

Smid ham ned omkring et juniorhold og lad ham starte der og arbejde sig op ad.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. dec, 2016 17:16

Puha, Souness blev en dyr mand for Liverpool på flere plan. Nej tak til Schmeichel og Cantona, som må siges at være hovedmændene bag starten på scum's gyldne æra:

http://www.punditarena.com/football/eng ... chmeichel/

At vi også sagde nej tak til C. Ronaldo gør kun ondt værre og forlængede deres dominans, og før alt dette var der jo vores nej til Michael Laudrup.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mugge » lørdag, 03. dec, 2016 17:28

Niels K skrev:Puha, Souness blev en dyr mand for Liverpool på flere plan. Nej tak til Schmeichel og Cantona, som må siges at være hovedmændene bag starten på scum's gyldne æra:

http://www.punditarena.com/football/eng ... chmeichel/

At vi også sagde nej tak til C. Ronaldo gør kun ondt værre og forlængede deres dominans, og før alt dette var der jo vores nej til Michael Laudrup.
Vi sagde ikke nej til hverken Ronaldo eller Laudrup. De valgte begge anderledes.

Hr. Drejer
Indlæg: 13754
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 03. dec, 2016 19:09

Vi havde aftalt en 3 årige kontrakt med Michael Laudrup. Men da kontrakten skulle underskrives, havde sneget et ekstra år ind i kontrakten, uden at det kunne afspejles i lønnen. Dvs. et gratis år. Det takkede Michael Laudrup nej.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Mazter81 » søndag, 04. dec, 2016 07:09

Hr. Drejer skrev:Vi havde aftalt en 3 årige kontrakt med Michael Laudrup. Men da kontrakten skulle underskrives, havde sneget et ekstra år ind i kontrakten, uden at det kunne afspejles i lønnen. Dvs. et gratis år. Det takkede Michael Laudrup nej.
Var det ikke hhv 2 & 3 år i stedet?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 04. dec, 2016 09:47

Mugge skrev:
Niels K skrev:Puha, Souness blev en dyr mand for Liverpool på flere plan. Nej tak til Schmeichel og Cantona, som må siges at være hovedmændene bag starten på scum's gyldne æra:

http://www.punditarena.com/football/eng ... chmeichel/

At vi også sagde nej tak til C. Ronaldo gør kun ondt værre og forlængede deres dominans, og før alt dette var der jo vores nej til Michael Laudrup.
Vi sagde ikke nej til hverken Ronaldo eller Laudrup. De valgte begge anderledes.
Sådan læste jeg det ikke i går, men her er da en rigtig god fortælling af forløbet bl.a. med Phil Thomson citater:

https://www.theanfieldwrap.com/2015/11/ ... o-ronaldo/

Laudrup var vi vist ikke særlig gode til at forhandle med, men havde vi nappet de 2 førstnævnte, så tror jeg ikke, at scum ville have vundet så meget, da Schmeichel reddede dem oceaner af point, og Cantona styrede jo det hele fremad banen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » søndag, 04. dec, 2016 09:59

Det lader til at blive en rolle omkring akademiet til Gerrard:

http://www.thehardtackle.com/news/2016/ ... liverpool/

Besvar