FSG

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 26. jun, 2022 09:17

Complete guide to Jurgen Klopp’s Liverpool FC coaching staff

Jurgen Klopp is the man responsible for bringing the glory days back to Liverpool, but he wouldn’t have got there without the excellent group of staff he has around him.

https://www.thisisanfield.com/2022/06/c ... ing-staff/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 03. jul, 2022 09:22

FSG and Liverpool FC into 2022/23: What has gone right and what could improve

The off-season can be a time for reflection, a time for a more measured assessment of the previous season, and above all a time for unsubstantiated transfer rumours and related gossip.

https://www.thisisanfield.com/2022/07/f ... d-improve/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 03. jul, 2022 09:59


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » søndag, 03. jul, 2022 10:00


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: FSG

Indlæg af Niels K » fredag, 30. sep, 2022 07:29

Liverpool FC inngår samarbeid med Coca-Cola

Blir offisiell partner.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/9 ... coca-cola/

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: FSG

Indlæg af AJJ » mandag, 07. nov, 2022 14:06

Hm.......Hvad mon det ender med? Ingen arabere, kinesere, underlige milliardærer mv. tak!


Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. nov, 2022 15:24

Som vi alle vidste, så er de her for at tjene penge, og ikke fordi de elsker fodbold eller klubben. FSG lavede mangle kloge beslutninger, men til sidst begyndte de at lave en del fejl; Europæisk super liga, fejlslagende transfervinduer osv.

Chelsea blev solgt for omkring £4.5 Milliarder, så jeg tænker at Liverpool også ryger for en lignende pris, og her er det vel kun de superrigeste som kan være med.

Hvorfor nu? FSG har nok set skriften på væggen. Vi er på vej ned, og måske snart uden CL bold. De kan ikke/vil ikke betale for en genrejsning af klubben, og søger at sælge det hele eller en stor af klubben som så skal give penge til at rejse holet igen. Man C kører derudaf, og nu kommer Chelsea og Newcastle buldrende, og Arsenal har skruet et godt hold sammen. Skal Liverpool være med, kræver det kapitalindsprøjtning, og et har FSG sikkert overvejet om de har lyst/vilje/penge til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. nov, 2022 19:46

Hr. Drejer skrev:
mandag, 07. nov, 2022 15:24
Som vi alle vidste, så er de her for at tjene penge, og ikke fordi de elsker fodbold eller klubben. FSG lavede mangle kloge beslutninger, men til sidst begyndte de at lave en del fejl; Europæisk super liga, fejlslagende transfervinduer osv.

Chelsea blev solgt for omkring £4.5 Milliarder, så jeg tænker at Liverpool også ryger for en lignende pris, og her er det vel kun de superrigeste som kan være med.

Hvorfor nu? FSG har nok set skriften på væggen. Vi er på vej ned, og måske snart uden CL bold. De kan ikke/vil ikke betale for en genrejsning af klubben, og søger at sælge det hele eller en stor af klubben som så skal give penge til at rejse holet igen. Man C kører derudaf, og nu kommer Chelsea og Newcastle buldrende, og Arsenal har skruet et godt hold sammen. Skal Liverpool være med, kræver det kapitalindsprøjtning, og et har FSG sikkert overvejet om de har lyst/vilje/penge til.
Jeg tror vi ender lidt lavere end Chelsea. Der skal vel investeres £2-300m i truppen, £150-200 på modernisering af Anfield og vi ligger ikke i London.

Jeg håber vi får en ejer med interesse i fodbold og ikke kun ser os som en forretning de kan lave mønt på.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 07. nov, 2022 21:00

Vi ender langt højere end Chelsea, som blev solgt for £2.5 M., og så lovede de nye ejere at skyde £1.75 i klubben. Vi har nye træningsfaciliteter, renoveret stadion med plads til langt flere tilskuere, og vi har haft større succes de senere år.

Både Boston Globe (som er ejet af John Henry) og Tariq Panja fra NYT siger at FSG er åbne for et 100% salg, og ikke blot et minoritetssalg. Ambani (indisk milliardær, og god for $91 Milliarder) har vist interesse.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » mandag, 07. nov, 2022 21:59

Var det ikke tilbage i 2010 Ambani havde interesse?

Jeg tror altså ikke vi ryger over de £4,25m. Som jeg læser det er de £1,75m noget de har forpligtet sig til..

Jeg tror vi ryger lige under de £4m....

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: FSG

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. nov, 2022 01:47

Liverpool Echo nævner nogle interessante navne.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-25458742

Mange amerikanere blandt. Men interessant at der skrives at PL er 20 år efter amerikansk sport, når det gælder data og kommercielle aktiviteter.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 08. nov, 2022 10:21

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 08. nov, 2022 01:47
Liverpool Echo nævner nogle interessante navne.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... d-25458742

Mange amerikanere blandt. Men interessant at der skrives at PL er 20 år efter amerikansk sport, når det gælder data og kommercielle aktiviteter.
Amerikansk sport er også kun forretning og underholdning. Det er ikke sport det er shows. Det håber jeg ikke fodbold kommer til at afspejle mere end det allerede gør…

Jeg kan nærmest ikke komme i tanke om nogle af deres `sportgrene` jeg gider se på tv. Det er pauseshows og reklamer det meste af det…

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: FSG

Indlæg af Emmy » tirsdag, 08. nov, 2022 20:14

Hvis det bliver olie eller diktatur, eller den fantastiske kombination af begge, så er jeg færdig med at følge klubben så intenst som jeg gør nu. Og kommer ikke til at bruge én eneste krone på billetter, merchandise m.m.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: FSG

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 08. nov, 2022 21:38

Emmy skrev:
tirsdag, 08. nov, 2022 20:14
Hvis det bliver olie eller diktatur, eller den fantastiske kombination af begge, så er jeg færdig med at følge klubben så intenst som jeg gør nu. Og kommer ikke til at bruge én eneste krone på billetter, merchandise m.m.
Amerikanske fødevarer producenter skal vi heller ikke have indendørs.

Jeg vil helst have en britisk ejer med passion for fodbold.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: FSG

Indlæg af Kasper88 » onsdag, 09. nov, 2022 01:36

Medmindre de amerikanske fødevareproducenter (que?) slår mennesker ihjel, holder slaver, er mod sex før ægteskab, ser ned på kvinder og fratager dem stemmeret osv., bruger klubben til at føre skalkeskjul over deres gemene foretagender, omdanner Anfield til et mekka for de rige med forskruede billetpriser, og ikke accepterer homoseksualitet og andre eller ingen trosretninger, så kan jeg nu godt leve med dem. Selvom en retskaffen person med passion for fodbolden ville være drømmescenariet. En mand som Brightons ejer, må vel være drømmen, men den drøm virker urealistisk, når selv Spotifys ejer ikke havde råd til at købe Arsenal.

Jeg er på linje med Emmy - Hvis vi ender i forkerte hænder og bliver sportsvasket, så ryger der for eftertiden ikke en krone til Liverpool FC. fra disse beskedne lommer.
Corner taken quickly...

Besvar