Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 22. apr, 2014 08:43

Mugge skrev:
Bellamy_fever skrev:med Liverpool officielt i Champions League for næste sæson: hvordan kommer man mon i bessiddelse af billetter til ChL på Anfield ? og nogle der har en bud på hvad prisen kunne løbe op i ?
- kan det overhovedet lade sig gøre, uden at være medlem af både det ene og det andet ?
Man kan sagtens få billetter til de kampe. Så vidt jeg husker, så sælges de ligesom alm. pokalkampe - dvs. at sæsonkortholdere har førsteret.
Men da det er midtuge kampe, så kommer der ikke så mange udefra - derfor er der ikke helt den samme efterspørgsel på disse kampe, som ligakampe i weekenden.
Som Mugge skriver, blev de sidst solgt til sæsonkortholdere først og herefter blev der solgt til dem, der havde set et vist antal kampe sæsonen før (eller samme sæson hvis det var til de senere kampe) og herefter var der general sale til alle. Nu har der jo ikke været noget CL i et par sæsoner, så det er muligt, at billetterne til den første kamp går direkte fra sæsonkortholdere til general sale, men herefter vil det være sæsonkortindehavere og herefter dem, der har købt til tidligere runder, inden der så er general sale, hvis de følger samme rutine som tidligere sæsoner.
De første runder (afhængigt af modstander), vil jeg mene, er til at skaffe billetter til, men når Liverpool langt, har det tidligere været svært at skaffe billetter, hvis ikke man har købt til tidligere runder. Jeg mener de kostede omkring £45 sidst, men mon ikke de er steget lidt siden.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 22. apr, 2014 08:49

Pakken skrev:Bliver der sat nogle billetter til kampen mod Newcastle til salg via Liverpools officielle side?
Ja der burde blive solgt en meget lille mængde billetter til kampen, da der endnu ikke har været general sale, men til de seneste kampe har der kun været nogle få hundrede billetter til de mange tusind, der har forsøgt at få. Hvis der er nogen, der returnerer nogle billetter, vil der også være et late availability til klubmedlemmer.

Som Nikolai skriver, er alle hoteller i Liverpool dog pt. helt udsolgt, men der kan godt blive noget ledigt senere, da der kan komme afbestillinger, når folk finder ud af, de ikke kan skaffe billet til kampen eller nogle (som os) har flere bookninger. Vi har endnu ikke valgt, hvilket af de to vi har booket vi vil beholde, men det varer ikke længe inden vi afbestiller det ene, og det er der måske også andre, der gør

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Pakken » tirsdag, 22. apr, 2014 09:02

Fowler_dk skrev:
Pakken skrev:Bliver der sat nogle billetter til kampen mod Newcastle til salg via Liverpools officielle side?
Ja der burde blive solgt en meget lille mængde billetter til kampen, da der endnu ikke har været general sale, men til de seneste kampe har der kun været nogle få hundrede billetter til de mange tusind, der har forsøgt at få. Hvis der er nogen, der returnerer nogle billetter, vil der også være et late availability til klubmedlemmer.

Som Nikolai skriver, er alle hoteller i Liverpool dog pt. helt udsolgt, men der kan godt blive noget ledigt senere, da der kan komme afbestillinger, når folk finder ud af, de ikke kan skaffe billet til kampen eller nogle (som os) har flere bookninger. Vi har endnu ikke valgt, hvilket af de to vi har booket vi vil beholde, men det varer ikke længe inden vi afbestiller det ene, og det er der måske også andre, der gør
Mange tak for svaret. Ved du også, hvornår general sale vil være?

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 22. apr, 2014 11:19

Pakken skrev:
Fowler_dk skrev:
Pakken skrev:Bliver der sat nogle billetter til kampen mod Newcastle til salg via Liverpools officielle side?
Ja der burde blive solgt en meget lille mængde billetter til kampen, da der endnu ikke har været general sale, men til de seneste kampe har der kun været nogle få hundrede billetter til de mange tusind, der har forsøgt at få. Hvis der er nogen, der returnerer nogle billetter, vil der også være et late availability til klubmedlemmer.

Som Nikolai skriver, er alle hoteller i Liverpool dog pt. helt udsolgt, men der kan godt blive noget ledigt senere, da der kan komme afbestillinger, når folk finder ud af, de ikke kan skaffe billet til kampen eller nogle (som os) har flere bookninger. Vi har endnu ikke valgt, hvilket af de to vi har booket vi vil beholde, men det varer ikke længe inden vi afbestiller det ene, og det er der måske også andre, der gør
Mange tak for svaret. Ved du også, hvornår general sale vil være?
Nej. Det er normalt 3 uger før kampen, men det bliver det ikke denne gang, da datoen endnu ikke er oplyst. Så snart der er noget nyt, skriver Liverpool det på deres hjemmeside

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Pakken » torsdag, 24. apr, 2014 23:17

Kan man købe tre kampbilletter, når man køber via Liverpools hjemmeside?

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jensen » tirsdag, 29. apr, 2014 18:40

:director: H J Æ L P ! ! ! (Liverpool - Newcastle)



Short story, Long.






Jeg fik sidste år til jul (December 2013), 2 billetter i gave af min kæreste, til Liverpool - Newcastle.


Billetterne var bestilt, betalt og ordren var "confirmed, completed, osv"


Billetterne ville derefter blive sendt den 20 April 2014.


Da vi var nået frem til 22 April og stadig ingen billetter, sendte min kæreste dem en email, for at få bekræftet hvornår billetterne præcist ville blive sendt/modtaget.


Der kom umiddelbart ikke noget svar tilbage.

Hun sendte derefter både en anden og sørme osse en tredje email, før der langt om længe kom et svar.


Order: Canceled

We're very sorry, but due to "unforseen issues" with our ticket provider, we are unfortunately not able to deliver you your tickets" etc.



Jeg ringer dem så op fra bopælen i Frankrig, heldigvis var der en engelsk talende person i den anden ende af røret.

Jeg starter så stille og roligt ud og spørger om han gider checke statussen på mit ordre nr.

Han siger så, "Yes, i can see the order has been canceled"


Okay, jeg spøger så, hvordan det kan være at en ordre sådan uden videre bare bliver annuleret ?

Han siger så først at ordren er blevet annuleret fra vores side af.

Vi får dog hurtigt forklaret ham at vi selvfølgeligt ikke havde annuleret noget som helst, og at vi hverken havde modtaget nogen email, eller opkald, da ordren var blevet annuleret.

Jeg ber' ham så om at overføre mig til hans chef.
Det kan han så desværre ikke da "our managers are only in at week days between 9AM and 5PM CET", klokken var på det tidspunkt efter 19:00.


Jeg spørger ham så igen, hvordan det er muligt at bekræfte en ordre 5 måneder inden, for så efterfølgende at annulere ordren uden nogen form for kommnikation, igen, samme svar.

"I understand sir, but there is nothing i can do"


Jeg siger så, det er fair nok, det er ikke din skyld, det ved jeg godt, men så vil jeg gerne tale med en person der kan forklare mig nøje hvorfor jeg nu lige pludseligt ikke kan få det produkt som vi allerede har betalt for ?!?



Jeg når ikke længere end til at han så igen svarer, "You will have to call on Monday, between 9am and 5 Pm CET, if you would like to speak to one of our managers"

Jeg siger så til ham, "No.....you should still have our phone number in your system, back from when my girlfriend paid for the order, is this correct ?

Det bekræfter han, jeg fortsætter så "I want one of your superious to call me on Monday, i don't care at which time, anytime of the day will do, but i want someone with the authority, to take care of my order and the product that has already been paid for"

Han siger så "okay, sir, i will pass on your details and one of our managers will call you on Monday................"








Som om det ikke var slemt nok, så tabte vi som nævnt osse til Chelsea om Søndagen.....*suk*


Så blev det Mandag.


Kl. 15:00, stadig ikke noget opkald modtaget....jeg ringer til dem igen.

Denne gang en kvindelig supporter (hun lød fra starten af, som én der havde haft en del utilfredse kunder i røret, det meste af dagen)

Jeg gir' hende vores ordre nummer og hun siger så med en trist stemme, yes, sir we're terribly sorry, but our provider who normally delivers us these tickets, have let us down, we're so very sorry about this.


Jeg tænker så at der vel ikke er nogen grund til at køre rundt i det samme spor, så jeg siger hurtigt til hende, jeg ved godt at det selvføgeligt ikke er hendes skyld at der er gået kludder i deres ordere/billetter what ever, men at jeg så i stedet gerne vil stilles om til en manager eller en ansvarlig som jeg kan tale med.

Hun forklarer mig så, at de simpelthen ikke må viderestille kunderne til deres chefer, men at jeg i stedet kan sende dem en email med alle oplysningerne, samt bank konto nr. osv, så får jeg alle pengene tilbage betalt.

Jeg prøver så på at forklare hende "but....this is not something that you can just say, we're sorry, and here's your money back....these are tickets that were bought almost SIX months ago. To a football game, the LAST game of the season, potentially one of the most important games in 24 years....it's not like a canceled flight, where you just get new tickets to another flight, the day after."

Igen, det eneste hun kan svare er, "I do understand your anger and how frustrated you are, and i am so very sorry about this, but all i can ask you to do, is to send us an email with all the details, and then we will make sure this gets looked after, i can assure you that.



Jeg tænker, jeg kommer ikke længere så samtalen stopper der.

Jeg ved ikke om der overhovedet er noget man kan gøre i sådan en situation, flyet og hotellet er selvfølgeligt allerede betalt, så i værste fald ser jeg i drengene tæve Newcastle, fra en Pub i Liverpool.


Hvis der er nogen herinde der ligger inde med en lign. oplevelse, og som evt. har nogle råd til hvad man kan gøre, så er jeg all ears.


:dontknow:

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » tirsdag, 29. apr, 2014 19:41

Hvilket firma er der tale om her? Det lyder ikke umiddelbart så officielt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Bruce » tirsdag, 29. apr, 2014 20:01

Jensen skrev::director: H J Æ L P ! ! ! (Liverpool - Newcastle)



Short story, Long.






Jeg fik sidste år til jul (December 2013), 2 billetter i gave af min kæreste, til Liverpool - Newcastle.


Billetterne var bestilt, betalt og ordren var "confirmed, completed, osv"


Billetterne ville derefter blive sendt den 20 April 2014.


Da vi var nået frem til 22 April og stadig ingen billetter, sendte min kæreste dem en email, for at få bekræftet hvornår billetterne præcist ville blive sendt/modtaget.


Der kom umiddelbart ikke noget svar tilbage.

Hun sendte derefter både en anden og sørme osse en tredje email, før der langt om længe kom et svar.


Order: Canceled

We're very sorry, but due to "unforseen issues" with our ticket provider, we are unfortunately not able to deliver you your tickets" etc.



Jeg ringer dem så op fra bopælen i Frankrig, heldigvis var der en engelsk talende person i den anden ende af røret.

Jeg starter så stille og roligt ud og spørger om han gider checke statussen på mit ordre nr.

Han siger så, "Yes, i can see the order has been canceled"


Okay, jeg spøger så, hvordan det kan være at en ordre sådan uden videre bare bliver annuleret ?

Han siger så først at ordren er blevet annuleret fra vores side af.

Vi får dog hurtigt forklaret ham at vi selvfølgeligt ikke havde annuleret noget som helst, og at vi hverken havde modtaget nogen email, eller opkald, da ordren var blevet annuleret.

Jeg ber' ham så om at overføre mig til hans chef.
Det kan han så desværre ikke da "our managers are only in at week days between 9AM and 5PM CET", klokken var på det tidspunkt efter 19:00.


Jeg spørger ham så igen, hvordan det er muligt at bekræfte en ordre 5 måneder inden, for så efterfølgende at annulere ordren uden nogen form for kommnikation, igen, samme svar.

"I understand sir, but there is nothing i can do"


Jeg siger så, det er fair nok, det er ikke din skyld, det ved jeg godt, men så vil jeg gerne tale med en person der kan forklare mig nøje hvorfor jeg nu lige pludseligt ikke kan få det produkt som vi allerede har betalt for ?!?



Jeg når ikke længere end til at han så igen svarer, "You will have to call on Monday, between 9am and 5 Pm CET, if you would like to speak to one of our managers"

Jeg siger så til ham, "No.....you should still have our phone number in your system, back from when my girlfriend paid for the order, is this correct ?

Det bekræfter han, jeg fortsætter så "I want one of your superious to call me on Monday, i don't care at which time, anytime of the day will do, but i want someone with the authority, to take care of my order and the product that has already been paid for"

Han siger så "okay, sir, i will pass on your details and one of our managers will call you on Monday................"








Som om det ikke var slemt nok, så tabte vi som nævnt osse til Chelsea om Søndagen.....*suk*


Så blev det Mandag.


Kl. 15:00, stadig ikke noget opkald modtaget....jeg ringer til dem igen.

Denne gang en kvindelig supporter (hun lød fra starten af, som én der havde haft en del utilfredse kunder i røret, det meste af dagen)

Jeg gir' hende vores ordre nummer og hun siger så med en trist stemme, yes, sir we're terribly sorry, but our provider who normally delivers us these tickets, have let us down, we're so very sorry about this.


Jeg tænker så at der vel ikke er nogen grund til at køre rundt i det samme spor, så jeg siger hurtigt til hende, jeg ved godt at det selvføgeligt ikke er hendes skyld at der er gået kludder i deres ordere/billetter what ever, men at jeg så i stedet gerne vil stilles om til en manager eller en ansvarlig som jeg kan tale med.

Hun forklarer mig så, at de simpelthen ikke må viderestille kunderne til deres chefer, men at jeg i stedet kan sende dem en email med alle oplysningerne, samt bank konto nr. osv, så får jeg alle pengene tilbage betalt.

Jeg prøver så på at forklare hende "but....this is not something that you can just say, we're sorry, and here's your money back....these are tickets that were bought almost SIX months ago. To a football game, the LAST game of the season, potentially one of the most important games in 24 years....it's not like a canceled flight, where you just get new tickets to another flight, the day after."

Igen, det eneste hun kan svare er, "I do understand your anger and how frustrated you are, and i am so very sorry about this, but all i can ask you to do, is to send us an email with all the details, and then we will make sure this gets looked after, i can assure you that.



Jeg tænker, jeg kommer ikke længere så samtalen stopper der.

Jeg ved ikke om der overhovedet er noget man kan gøre i sådan en situation, flyet og hotellet er selvfølgeligt allerede betalt, så i værste fald ser jeg i drengene tæve Newcastle, fra en Pub i Liverpool.


Hvis der er nogen herinde der ligger inde med en lign. oplevelse, og som evt. har nogle råd til hvad man kan gøre, så er jeg all ears.


:dontknow:
Altid kun køb billetter direkte af klubben - hvilket firma var der tale om?

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jensen » tirsdag, 29. apr, 2014 20:05

Bruce skrev:
Jensen skrev::director: H J Æ L P ! ! ! (Liverpool - Newcastle)



Short story, Long.






Jeg fik sidste år til jul (December 2013), 2 billetter i gave af min kæreste, til Liverpool - Newcastle.


Billetterne var bestilt, betalt og ordren var "confirmed, completed, osv"


Billetterne ville derefter blive sendt den 20 April 2014.


Da vi var nået frem til 22 April og stadig ingen billetter, sendte min kæreste dem en email, for at få bekræftet hvornår billetterne præcist ville blive sendt/modtaget.


Der kom umiddelbart ikke noget svar tilbage.

Hun sendte derefter både en anden og sørme osse en tredje email, før der langt om længe kom et svar.


Order: Canceled

We're very sorry, but due to "unforseen issues" with our ticket provider, we are unfortunately not able to deliver you your tickets" etc.



Jeg ringer dem så op fra bopælen i Frankrig, heldigvis var der en engelsk talende person i den anden ende af røret.

Jeg starter så stille og roligt ud og spørger om han gider checke statussen på mit ordre nr.

Han siger så, "Yes, i can see the order has been canceled"


Okay, jeg spøger så, hvordan det kan være at en ordre sådan uden videre bare bliver annuleret ?

Han siger så først at ordren er blevet annuleret fra vores side af.

Vi får dog hurtigt forklaret ham at vi selvfølgeligt ikke havde annuleret noget som helst, og at vi hverken havde modtaget nogen email, eller opkald, da ordren var blevet annuleret.

Jeg ber' ham så om at overføre mig til hans chef.
Det kan han så desværre ikke da "our managers are only in at week days between 9AM and 5PM CET", klokken var på det tidspunkt efter 19:00.


Jeg spørger ham så igen, hvordan det er muligt at bekræfte en ordre 5 måneder inden, for så efterfølgende at annulere ordren uden nogen form for kommnikation, igen, samme svar.

"I understand sir, but there is nothing i can do"


Jeg siger så, det er fair nok, det er ikke din skyld, det ved jeg godt, men så vil jeg gerne tale med en person der kan forklare mig nøje hvorfor jeg nu lige pludseligt ikke kan få det produkt som vi allerede har betalt for ?!?



Jeg når ikke længere end til at han så igen svarer, "You will have to call on Monday, between 9am and 5 Pm CET, if you would like to speak to one of our managers"

Jeg siger så til ham, "No.....you should still have our phone number in your system, back from when my girlfriend paid for the order, is this correct ?

Det bekræfter han, jeg fortsætter så "I want one of your superious to call me on Monday, i don't care at which time, anytime of the day will do, but i want someone with the authority, to take care of my order and the product that has already been paid for"

Han siger så "okay, sir, i will pass on your details and one of our managers will call you on Monday................"








Som om det ikke var slemt nok, så tabte vi som nævnt osse til Chelsea om Søndagen.....*suk*


Så blev det Mandag.


Kl. 15:00, stadig ikke noget opkald modtaget....jeg ringer til dem igen.

Denne gang en kvindelig supporter (hun lød fra starten af, som én der havde haft en del utilfredse kunder i røret, det meste af dagen)

Jeg gir' hende vores ordre nummer og hun siger så med en trist stemme, yes, sir we're terribly sorry, but our provider who normally delivers us these tickets, have let us down, we're so very sorry about this.


Jeg tænker så at der vel ikke er nogen grund til at køre rundt i det samme spor, så jeg siger hurtigt til hende, jeg ved godt at det selvføgeligt ikke er hendes skyld at der er gået kludder i deres ordere/billetter what ever, men at jeg så i stedet gerne vil stilles om til en manager eller en ansvarlig som jeg kan tale med.

Hun forklarer mig så, at de simpelthen ikke må viderestille kunderne til deres chefer, men at jeg i stedet kan sende dem en email med alle oplysningerne, samt bank konto nr. osv, så får jeg alle pengene tilbage betalt.

Jeg prøver så på at forklare hende "but....this is not something that you can just say, we're sorry, and here's your money back....these are tickets that were bought almost SIX months ago. To a football game, the LAST game of the season, potentially one of the most important games in 24 years....it's not like a canceled flight, where you just get new tickets to another flight, the day after."

Igen, det eneste hun kan svare er, "I do understand your anger and how frustrated you are, and i am so very sorry about this, but all i can ask you to do, is to send us an email with all the details, and then we will make sure this gets looked after, i can assure you that.



Jeg tænker, jeg kommer ikke længere så samtalen stopper der.

Jeg ved ikke om der overhovedet er noget man kan gøre i sådan en situation, flyet og hotellet er selvfølgeligt allerede betalt, så i værste fald ser jeg i drengene tæve Newcastle, fra en Pub i Liverpool.


Hvis der er nogen herinde der ligger inde med en lign. oplevelse, og som evt. har nogle råd til hvad man kan gøre, så er jeg all ears.


:dontknow:
Altid kun køb billetter direkte af klubben - hvilket firma var der tale om?

Det var osse nogenlunde sådan jeg sagde til min kæreste, men som hun selv sagde, da det skulle være en overraskelse, ville hun selvfølgeligt ikke spørge mig først.

Siden hedder i øvrigt http://www.ticket.org

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Pongolle » onsdag, 30. apr, 2014 10:22

Virkelg øv, @Jensen

Min tanke er, at de simpelthen har solgt billetterne to gange, eftersom de sikkert har kunnet tjene op mod det tidobbelte af, hvad din kæreste gav tilbage i december.

Virkelig fejt!
Billede

Brugeravatar
Brando
Indlæg: 1449
Tilmeldt: torsdag, 14. jun, 2007 19:07
Alder: 52

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Brando » onsdag, 30. apr, 2014 11:20

Jensen skrev::director: H J Æ L P ! ! ! (Liverpool - Newcastle)

Short story, Long.

Jeg fik sidste år til jul (December 2013), 2 billetter i gave af min kæreste, til Liverpool - Newcastle...
Hold nu helt kæft, det er hvad jeg vil kalde en god, gammeldags NEDEREN historie. Fan'me synd for dig.

Som Bruce også har skrevet, så er det altid sikrest at købe billetter igennem klubben, men det kan du jo ikke bruge til en skid lige nu. Og jeg ved også godt at det ikke er alle som altid har den mulighed og derfor bliver "presset" ud i en anden form for billetkøb.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg nok ikke havde kunnet forholde mig så forholdsvist rolig, som du giver udtryk for, at du har gjort overfor dem du har talt med. Det er det værste svineri sådan noget og havde det været mig havde de fået en "offentlig klage" via twitter, facebook, LinkedIn osv. osv. Og det kan godt være det er DERES ticket-provider som har klokket i den, men det er ikke DIT problem. Det er dem du har handlet med og dem som må stå til ansvar.

Jeg er dog helt enig med Pongolle om, at de uden tvivl har lugtet mange penge og solgt billetterne to gange. Fy for s....
Alene det, at de starter med at give jer skylden og sige, at det er jer selv der har aflyst turen, lugter langt væk.

Gå du bare igang med en ordentlig offentlig sviner om dem, så andre kan få at vide, at de åbenbart ikke altid kan levere det de har lovet. Her har du adresserne:

https://www.facebook.com/ticket.org

@TICKETORG12

Alt det bedste!
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Emmy » onsdag, 30. apr, 2014 11:24

Pongolle skrev:Virkelg øv, @Jensen

Min tanke er, at de simpelthen har solgt billetterne to gange, eftersom de sikkert har kunnet tjene op mod det tidobbelte af, hvad din kæreste gav tilbage i december.

Virkelig fejt!
Det tror jeg helt sikkert også er tilfældet. Og fejt dækker slet ikke. Det er noget forbandet svineri.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 30. apr, 2014 12:47

Pakken skrev:Kan man købe tre kampbilletter, når man køber via Liverpools hjemmeside?
Det kommer an på, hvilket salg, der er tale om. I members sale og late availability kan der købes en billet pr. medlem. I general sale er der 4 per transaktion.

Fowler_dk
Indlæg: 428
Tilmeldt: fredag, 05. sep, 2008 08:44

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 30. apr, 2014 12:55

Emmy skrev:
Pongolle skrev:Virkelg øv, @Jensen

Min tanke er, at de simpelthen har solgt billetterne to gange, eftersom de sikkert har kunnet tjene op mod det tidobbelte af, hvad din kæreste gav tilbage i december.

Virkelig fejt!
Det tror jeg helt sikkert også er tilfældet. Og fejt dækker slet ikke. Det er noget forbandet svineri.
Enten har de solgt billetterne 2 gange eller også har den, de skaffer billetterne fra gjort det, men desværre er det ofte den type mennesker, man handler med, når man køber ulovlige sortbørsbilletter. Det er selvfølgelig svært at vide, når man ikke kender noget til, hvordan billetsalget foregår, og jeg er sikker på, at denne historie ikke er den eneste ulykkelige historie, man kan finde om billetter til kampen.

Med de priser, Liverpool Echo havde skrevet om i en artikel i weekenden, kan jeg godt forstå, at den slags sker. Echo havde fundet priser helt op til £10.000 for en billet til en af kampene mod Chelsea og Newcastle. Havde det været lovligt, var det lige før, jeg kunne blive fristet til at sælge mine billetter til de 2 kampe.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Jensen » onsdag, 30. apr, 2014 18:47

Tak for rådet og de venlige ord, alle sammen.

Jeg skal helt sikkert igennem både Twitter, Facebook og hvad der ellers er tilgængeligt.


Gal, hvor er jeg bitter...

Det er sjovt, som Liverpool bare har spillet bedre for hver kamp, har jeg af og til tænkt tanken "Det er sku næsten for godt til at være sandt, det er kun 2 gang jeg skal se Liverpool, og det kan gå hen og blive den største kamp i 24 år"

Det var så åbenbart for meget af det gode, men jeg vil nu alligevel se om der findes mirakler.


I aften vil jeg sende en mail til den officielle (Liverpoolfc.com), samt sende en Twitter ud til Suarez, John Henry (EDIT: OG LINDA) og hvem jeg nu ellers kan finde, der måske kan være et spinkelt håb, en eller anden form for hjælp, og håbe på at der findes mirakler.

Det føles næsten som om jeg er blevet revet med ind i det stormvejr der ramte Liverpool (holdet) i Søndags...

When you walk through storm....

Besvar