Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Drezz
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Drezz » onsdag, 21. jan, 2009 21:25

ja, der er en fordel ved at bo hernede ;)

Da jeg var derovre i efteråret var der også en Airberlin rute Hamburg - Manchester t/r for lige omkring 1000 kr. Nu skal vi dog til bremen, men så koster det også under 300 kr. t/r.

Men det er lidt surt, at Ryanair ikke flyver fra Liverpool til en dansk lufthavn, da Ryanair har mange billige destinationer fra Liverpool. Men det kommer vel .

SaibotDK
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 21. jan, 2009 22:16

Drezz skrev:ja, der er en fordel ved at bo hernede ;)

Da jeg var derovre i efteråret var der også en Airberlin rute Hamburg - Manchester t/r for lige omkring 1000 kr. Nu skal vi dog til bremen, men så koster det også under 300 kr. t/r.

Men det er lidt surt, at Ryanair ikke flyver fra Liverpool til en dansk lufthavn, da Ryanair har mange billige destinationer fra Liverpool. Men det kommer vel .
Man har da lov til at håbe, men faktum er vel, at der ikke er passagerer nok til at åbne en sådan rute fra Danmark - desværre.

Brugeravatar
Kynde

Erfaringer med The Online Ticket Shop

Indlæg af Kynde » torsdag, 22. jan, 2009 18:10

Hej

Har I købt billetter på http://www.theonlineticketshop.com ? - og hvad er jeres erfaringer med hjemmesiden?

SaibotDK
Alder: 35

Re: Erfaringer med The Online Ticket Shop

Indlæg af SaibotDK » torsdag, 22. jan, 2009 19:48

Kynde skrev:Hej

Har I købt billetter på http://www.theonlineticketshop.com ? - og hvad er jeres erfaringer med hjemmesiden?
Har personligt ingen erfaringer med at købe billetter den slags steder, men var selv ved at benytte denne side: http://www.ticket2.com/dk/ ikke sindsygt dyrt i forhold til andre steder, da man kan udnytte den svage svenske krone.

Brugeravatar
Drezz
Alder: 34

Indlæg af Drezz » søndag, 25. jan, 2009 19:25

vi har brugt http://www.official-liverpool-tickets.com/.. Der er ikke nogen, som har erfaringer med den?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 25. jan, 2009 19:29

Vi skal helt klart fraråde, at man bruge disse tvivlsomme billetbureauer. Man risikere at blive snydt godt og grundigt!

J.R.

Indlæg af J.R. » torsdag, 29. jan, 2009 22:33

Hvad er folks erfaring med at købe billet ved stadion på kamp dagen?

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 30. jan, 2009 12:54

J.R. skrev:Hvad er folks erfaring med at købe billet ved stadion på kamp dagen?
Jeg har personligt aldrig købt billet ved stadion på kampdagen, men jeg kender nogen der har købt ved billethajerne med blandet succes. Et par af mine bekendte købte for nogle sæsoner siden ind imellem hos disse, men er holdt op med det efter at have stået med forkerte billetter til en kamp. De blev vist rigtige billetter til kampen, men mens de fandt penge frem for at betale for disse, blev billetterne byttet om med nogen til en anden kamp nogle uger forinden.

Jeg har mødt nogle danskere på Albert før en kamp, der sagde, at de altid købte billetter hos billethajerne 5 min før kampstart, da de så ikke længere er så dyre.

Da jeg var ovre at se Liverpool-Scum sidste år stod jeg bag nogen asiater ved indgangen, som blev afvist, da deres billetter var falske. Det var helt tydeligt at se, hvis man vidste, hvordan LFCs billetter ser ud. Jeg ved dog ikke, om asiaterne havde købt billetterne ved stadion eller på nettet.

Det jeg har oplevet er dermed, at der er stor forskel på folks succes med at købe billetter ved stadion. Der er helt sikkert en risiko ved det, men er man heldig kan få ægte billetter til kampen noget billigere end gennem rejsebureauerne.

J.R.

Indlæg af J.R. » mandag, 09. feb, 2009 19:24

Jeg har lige anskaffet mig et official Membership kort fordi det skulle være nemmere at købe billetter, men når jeg så logger ind og for at vide at jeg skal klikke på view stadium plan, så kan jeg ikke finde linket, er der nogen som kan hjælpe mig.

Mvh

J.R.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 11. feb, 2009 14:54

Der er kun et link, du kan trykke på, når der er billetter til salg. Jeg har lige været inde på online salgssiden, og der er i dag et link til view stadium plan i forbindelse med salget af billetter til Liverpool-Sunderland. I dag er det dog kun personer med et PTS-medlemsskab, der kan købe. Personer med fankort kan købe billetter til kampen fra den 17.

Vardenberg

Indlæg af Vardenberg » lørdag, 14. feb, 2009 17:11

Kan det lade sig gøre, at skaffe billetter til ManU-Liverpool den 14. marts?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. feb, 2009 17:34

Vardenberg skrev:Kan det lade sig gøre, at skaffe billetter til ManU-Liverpool den 14. marts?
Hvis du har penge nok, så kan du sikkert. Her sælger de eksempelvis stadig: http://www.theonlineticketshop.com/shop ... ickets.htm
Dog kan jeg ikke udelukke at det er hajer, da jeg intet aner om billetsalg - googlede bare kampen og fandt faktisk en del links.

Vardenberg

Indlæg af Vardenberg » lørdag, 14. feb, 2009 17:55

aarde skrev:
Vardenberg skrev:Kan det lade sig gøre, at skaffe billetter til ManU-Liverpool den 14. marts?
Hvis du har penge nok, så kan du sikkert. Her sælger de eksempelvis stadig: http://www.theonlineticketshop.com/shop ... ickets.htm
Dog kan jeg ikke udelukke at det er hajer, da jeg intet aner om billetsalg - googlede bare kampen og fandt faktisk en del links.

Har fået et tilbud om en fodboldrejse af en United ven. Enten skal man tage over og se den kamp, eller også skal man forsøge at få billetter til både en United kamp og en LFC kamp.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. feb, 2009 18:00

Vardenberg skrev:
aarde skrev:

Har fået et tilbud om en fodboldrejse af en United ven. Enten skal man tage over og se den kamp, eller også skal man forsøge at få billetter til både en United kamp og en LFC kamp.
Ikke tosset - slet ikke tosset. Men så er en af jer jo nødt til at tage en bid af det berømte sure æble og sidde på modstandernes tribune - medmindre i selvfølgelig vælger at få billetter væk fra hinanden.

Vardenberg

Indlæg af Vardenberg » lørdag, 14. feb, 2009 18:12

aarde skrev:
Vardenberg skrev:
aarde skrev:

Ikke tosset - slet ikke tosset. Men så er en af jer jo nødt til at tage en bid af det berømte sure æble og sidde på modstandernes tribune - medmindre i selvfølgelig vælger at få billetter væk fra hinanden.

Vi ender nok på en Scum tribune, men hva faen. Jeg er jo så god til at holde hovedet koldt :mrgreen: :wall: :wall:

Besvar