J.R. skrev:Hvad er folks erfaring med at købe billet ved stadion på kamp dagen?
Jeg har personligt aldrig købt billet ved stadion på kampdagen, men jeg kender nogen der har købt ved billethajerne med blandet succes. Et par af mine bekendte købte for nogle sæsoner siden ind imellem hos disse, men er holdt op med det efter at have stået med forkerte billetter til en kamp. De blev vist rigtige billetter til kampen, men mens de fandt penge frem for at betale for disse, blev billetterne byttet om med nogen til en anden kamp nogle uger forinden.
Jeg har mødt nogle danskere på Albert før en kamp, der sagde, at de altid købte billetter hos billethajerne 5 min før kampstart, da de så ikke længere er så dyre.
Da jeg var ovre at se Liverpool-Scum sidste år stod jeg bag nogen asiater ved indgangen, som blev afvist, da deres billetter var falske. Det var helt tydeligt at se, hvis man vidste, hvordan LFCs billetter ser ud. Jeg ved dog ikke, om asiaterne havde købt billetterne ved stadion eller på nettet.
Det jeg har oplevet er dermed, at der er stor forskel på folks succes med at købe billetter ved stadion. Der er helt sikkert en risiko ved det, men er man heldig kan få ægte billetter til kampen noget billigere end gennem rejsebureauerne.