Ipswich Town - LFC >> Kamptråden
-
- Alder: 37
Re: Ipswich Town - LFC >> Kamptråden
Salah med mål i alle sine 8 PL-sæsonåbnere.. kæmpe spiller 

Faktisk er hans rekord på 9 nu.Tom_Jorsal skrev:Salah med mål i alle sine 8 PL-sæsonåbnere.. kæmpe spiller
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Her er en oversigt over karaktergivningen fra Echo, TIA & Sky:

Echo har uddybning, som kan læses her: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... source=nba
TIA uddybning her: https://www.thisisanfield.com/2024/08/i ... r-ratings/
Sky Sporst giver bare en karakter uden uddybning.
Ryan Gravenberch deler åbenbart vandene, eller også har Sky halvsovet kampen igennem. For mig stod Gravenberch ud som een af de bedste. Omvendt lader Echo sig vist påvirke af kærligheden til en lokal akademispiller i karaktergivningen til Quansah. Han var ikke forfærdelig, men det var ikke een af hans bedre kampe.
EDIT: Jeg fandt karakterer fra TAW (The Anfield Wrap) i en video:

Echo har uddybning, som kan læses her: https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... source=nba
TIA uddybning her: https://www.thisisanfield.com/2024/08/i ... r-ratings/
Sky Sporst giver bare en karakter uden uddybning.
Ryan Gravenberch deler åbenbart vandene, eller også har Sky halvsovet kampen igennem. For mig stod Gravenberch ud som een af de bedste. Omvendt lader Echo sig vist påvirke af kærligheden til en lokal akademispiller i karaktergivningen til Quansah. Han var ikke forfærdelig, men det var ikke een af hans bedre kampe.
EDIT: Jeg fandt karakterer fra TAW (The Anfield Wrap) i en video:
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Han scorede IKKE mod Chelsea i sidste sæsons åbningskamp.
Men han lavede en fantastisk assist til Luis Diaz:
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg kan heller ikke helt få det til at passe, men der skrives altså at han nu har rekorden med 9
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202408 ... e6256c.jpg[/IMG]
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Cynwal
Jeg tror det er noget med totale antal mål i åbningskampe, hvor han nu er oppe på 9 mål. Med i dette tæller, at da vi mødte Leeds i 1. runde lavede han hattrick. Så på 8 åbningskampe: 17-18-19-20-21-22-23-24 har han scoret ét mål i 6 af kampene, og 3 mod Leeds, så scoring i 7 ud af 8 åbningskampe med 9 mål i alt. ...og så Chelsea kampen, hvor han fik en scoring underkendt (korrekt) for offside, så han måtte nøjes med en assist til Diaz.

Vi SMADRER det PIShold !
-
- Alder: 37
Got it, tak for opklaring. Og ikke desto mindre voldsomt imponerende.
- JudgeArdaStudge
Så fik jeg set 2. halvleg.
Nat og dag mellem de to halvlege.
Meget imponeret af måden, hvorpå vi greb 2. halvleg an. Jeg nåede at appellere for, at spillerne skulle flytte sig noget mere for hinanden og pasningerne sidde hurtigere og skarpere, vi skulle time vores løb, så bolden altid var foran spilleren og ikke omvendt, målet til 1-0 er et mesterstykke ud i den kunst, at man lader bolden gøre arbejdet, virkelig et flot mål med helt rigtigt timet løb fra alle involverede. Derudover fik Ipswich nærmest ikke en fod til jorden og kunne slet ikke følge med, da tempoet blev skruet op. Indskiftningen af Konaté var med til, at vi vandt alle deres forsøg på at slå en høj bold frem i banen og næsten hver gang de kom til chancer, var de løbet i en kalkueret offsidefælde.
Offensivt flød spillet til tider virkelig flot. Gravenberch var rigtig stærk og Szoboszlai løb solen sort. Trent den helt store spildirigent og Salah i forrygende tempo og form. Diaz efterlod lidt tilbage at ønske, han er involveret i meget, hvilket i sig selv er virkelig positivt, men han formøbler desværre stadig for mange chancer eller gode situationer, hvis han lige kunne oppe sig på det punkt, kunne han blive uhyggelig. Jeg gad godt til tider, vi havde en venstrekant, som var lidt hurtigere i sit antrit end Diaz og Gakpo, men vi skal bestemt ikke klage over det vi har til rådighed, han ender bare ofte med at se uheldig ud, fordi han lige mangler det sidste. Alt i alt en bestemt godkendt 2. halvleg ovenpå en rodet og uskøn 1. halvleg med al for mange spilstop.
God start for Slot. Det skal nok blive godt, under Arne Slot (og den tager jeg ikke patent på, bare rolig).
MOTMs: Gravenberch, Salah og Alexander-Arnold. Jeg tror i øvrigt, at du har glemt Konaté i afstemningen Cynwal.
Nat og dag mellem de to halvlege.
Meget imponeret af måden, hvorpå vi greb 2. halvleg an. Jeg nåede at appellere for, at spillerne skulle flytte sig noget mere for hinanden og pasningerne sidde hurtigere og skarpere, vi skulle time vores løb, så bolden altid var foran spilleren og ikke omvendt, målet til 1-0 er et mesterstykke ud i den kunst, at man lader bolden gøre arbejdet, virkelig et flot mål med helt rigtigt timet løb fra alle involverede. Derudover fik Ipswich nærmest ikke en fod til jorden og kunne slet ikke følge med, da tempoet blev skruet op. Indskiftningen af Konaté var med til, at vi vandt alle deres forsøg på at slå en høj bold frem i banen og næsten hver gang de kom til chancer, var de løbet i en kalkueret offsidefælde.
Offensivt flød spillet til tider virkelig flot. Gravenberch var rigtig stærk og Szoboszlai løb solen sort. Trent den helt store spildirigent og Salah i forrygende tempo og form. Diaz efterlod lidt tilbage at ønske, han er involveret i meget, hvilket i sig selv er virkelig positivt, men han formøbler desværre stadig for mange chancer eller gode situationer, hvis han lige kunne oppe sig på det punkt, kunne han blive uhyggelig. Jeg gad godt til tider, vi havde en venstrekant, som var lidt hurtigere i sit antrit end Diaz og Gakpo, men vi skal bestemt ikke klage over det vi har til rådighed, han ender bare ofte med at se uheldig ud, fordi han lige mangler det sidste. Alt i alt en bestemt godkendt 2. halvleg ovenpå en rodet og uskøn 1. halvleg med al for mange spilstop.
God start for Slot. Det skal nok blive godt, under Arne Slot (og den tager jeg ikke patent på, bare rolig).
MOTMs: Gravenberch, Salah og Alexander-Arnold. Jeg tror i øvrigt, at du har glemt Konaté i afstemningen Cynwal.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 18. aug, 2024 14:43, rettet i alt 4 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
Ja jeg ved sgu ikke lige hvordan jeg fik galt fat i, at han repræsenterer TAW. My bad.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 18. aug, 2024 14:31Største kegle, der påstår at holde med vores klub.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Jep - Der var en indskiftning i pausen, jeg ikke fik med i min spilleroversigt, og hvis jeg forsøger at tilføje ham efterfølgende, kan jeg risikere at sitet sletter de allerede afgivne stemmer, og tror det er en helt ny afstemning.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 18. aug, 2024 14:26Jeg tror i øvrigt, at du har glemt Konaté i afstemningen Cynwal.
Så Ibou må undskylde, hvis han læser med her:
"Excusez moi, monsieur Konaté. Cela n'arrivera plus"

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
...og så lige Virgil Van Smørfod til Salah til Szobo til Salah til KASSE!!:
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Ingen problemer med at annullere mit prøvemedlemskab, inden de belaster mit kreditkort. Gad vide, om man kan få et nyt Test-abonnement til 5. oktober, når vi igen spiller 12:30, når vi møder Crystal Palace i London

Vi SMADRER det PIShold !
Det mener jeg ikke du kan. Men jeg kører nogle gange alle ungerne igennem møllen på streaming sider..
De registere på navn og email. ikke kreditkort nummer... (har kørt alle mine egne mails døde