Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
nrg skrev:jensemand skrev:vi er det hold der har ramt træværket flest gange denne sæson.. det overrasker mig lidt og så alligevel ikke. men glædeligt er det da at vi vinder kampe selvom vi har denne lidt ærgerlige statistik med os.
Jeg vil nu nok nærmere sige, at vi har statistikken imod os
Nok om det, for i forlængelse af det, er det pudsigt, at det ikke rigtig har været et tema i år, at diskutere det her på forum, hvorimod det for et par sæsoner siden, hvor resultaterne gik imod os, blev livligt debatteret.
Jeg vågner nu stadig med sved på panden over de to brag på overliggeren, omkring 50 meter fra hvor vi stod, leveret af d'Herrer D.Sturridge og L. Suarez i lørdags

Vi SMADRER det PIShold !
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Kan leje kontrakten på Moses opsiges til nytår? hvis vi spiller 4-2-3-1 kan han bruges, hvis ikke, må han gerne smutte til januar, hvis vi går tilbage til 4-2-3-1 kan Sterling snildt lejes ud da Moses er 2-25 gange bedre. Apropos Sterling, jeg tvivler på ham, så han må gerne sælges imo, hans udvikling er nærmest afvikling(som jeg ser det), det er ikke optimalt.
Måske han blev pacet frem for hurtigt?
Verden er smask fuld af hyklere....
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » mandag, 04. nov, 2013 23:38
Thommo skrev:Kan leje kontrakten på Moses opsiges til nytår? hvis vi spiller 4-2-3-1 kan han bruges, hvis ikke, må han gerne smutte til januar, hvis vi går tilbage til 4-2-3-1 kan Sterling snildt lejes ud da Moses er 2-25 gange bedre. Apropos Sterling, jeg tvivler på ham, så han må gerne sælges imo, hans udvikling er nærmest afvikling(som jeg ser det), det er ikke optimalt.
Måske han blev pacet frem for hurtigt?
Det er umiddelbart et par år for tidligt at melde Sterling "tabt" - han er stadig kun en teenager. Men ja, han ville have godt af at blive udlejet til en klub hvor han lærer at arbejde og holde sig på fødderne - gerne championship så han også kommer lidt ud af mediernes lys og samtidig væk fra Liverpool, da han åbenbart er i bad company i byen..
-
Thommo
Tog nok også munden for fuld, er normalt for at give unge lang snor. Troede egentlig Raheem var 12-18 måneder ældre, hvad også er ungt. Men en udlejning i et par år foretrækker jeg, og så hent noget kvalitet til januar, Mata eller Pastore, jeg nægter at tro de er umulige at lande.
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » tirsdag, 05. nov, 2013 09:00
Jeg nægter at tro, at de er mulige at hente.
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Cynwal skrev:nrg skrev:jensemand skrev:vi er det hold der har ramt træværket flest gange denne sæson.. det overrasker mig lidt og så alligevel ikke. men glædeligt er det da at vi vinder kampe selvom vi har denne lidt ærgerlige statistik med os.
Jeg vil nu nok nærmere sige, at vi har statistikken imod os
Nok om det, for i forlængelse af det, er det pudsigt, at det ikke rigtig har været et tema i år, at diskutere det her på forum, hvorimod det for et par sæsoner siden, hvor resultaterne gik imod os, blev livligt debatteret.
Jeg vågner nu stadig med sved på panden over de to brag på overliggeren, omkring 50 meter fra hvor vi stod, leveret af d'Herrer D.Sturridge og L. Suarez i lørdags

Ja dem tænker jeg også på. Vi sad helt nede ved The Kop og også tæt på træværket

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Champen
- Alder: 34
Sturridge & Gerrard siges at være tvivlsomme til Englands kamp i næste uge pga. skader.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... oubts.html
- Nogen der kender til omfanget af disse skader??
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
-
phl
Nyeste skadesopdating fra facebook:
Sturridge's injury update: It's not a fractured foot as reported earlier, rather a bruise bone.
[via Mirror]
Steven Gerrard is putting himself through a course of pain-killing injections to be fit to play against Germany next week. via Mirror Football
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... changed-it
Rodgers siger, at han vil begynde at rotere lidt mere. Spændende at se, hvad det kommer til at betyde. Som han selv siger, så gælder det om at finde balancen mellem kontinuitet og at hvile visse spillere samt holde de andre i gang.
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » fredag, 15. nov, 2013 11:05
Og ved visse lejligheder pumpe visse spillere fuld med smertestillende så de kan spille venskabs kamp...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Flot initiativ af John Henry. Er virkelig glad for signalet fra ejeren i denne gestus.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-2806219
Et signal til Suarez om, hvor vigtig han er.
Et signal til os fans og omverdenen, om at han virkelig også går op i Liverpool.
Et signal til Merseyside om, hvor vigtigt derbyet er.
I det hele taget et godt signal, der vidner om, at alle i hele organisationen er villige til at yde det ekstra der kræves, for at opnå succes i denne sæson. Måske jeg tillægger det for stor betydning, men jeg tror meget på den mentale værdi af, at sende de rigtige signaler.
Kloppite
-
Jesper
texy skrev:Flot initiativ af John Henry. Er virkelig glad for signalet fra ejeren i denne gestus.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-2806219
Et signal til Suarez om, hvor vigtig han er.
Et signal til os fans og omverdenen, om at han virkelig også går op i Liverpool.
Et signal til Merseyside om, hvor vigtigt derbyet er.
I det hele taget et godt signal, der vidner om, at alle i hele organisationen er villige til at yde det ekstra der kræves, for at opnå succes i denne sæson. Måske jeg tillægger det for stor betydning, men jeg tror meget på den mentale værdi af, at sende de rigtige signaler.
Signalværdien er enorm. Og så er der på kort sigt også en fysisk fordel at hente
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Så mangler vi bare £50 mio til januar i vores transferbudget. Der er 42 dage til vinduet åbner, og hold da op hvor kan det blive et af de vigtigste vinduer for os i meeeeget lang tid, hvis vi henter de helt rette spillere.
-
Thommo
Hvis han har sagt noget lignende det nedenstående, må det betyde grunker til januar, krydser fingre for offensiv firepower, og så må Sterling såmænd meget gerne lånes ud til en klub der giver spilletid.
The American owner has been thrilled by Liverpool’s start to the season, and he is desperate to maintain their successful run, to keep them in the title hunt until the January transfer window opens