Nyheder om LFC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. nov, 2013 19:58

nrg skrev:
jensemand skrev:vi er det hold der har ramt træværket flest gange denne sæson.. det overrasker mig lidt og så alligevel ikke. men glædeligt er det da at vi vinder kampe selvom vi har denne lidt ærgerlige statistik med os.
Jeg vil nu nok nærmere sige, at vi har statistikken imod os ;-)

Nok om det, for i forlængelse af det, er det pudsigt, at det ikke rigtig har været et tema i år, at diskutere det her på forum, hvorimod det for et par sæsoner siden, hvor resultaterne gik imod os, blev livligt debatteret.
Jeg vågner nu stadig med sved på panden over de to brag på overliggeren, omkring 50 meter fra hvor vi stod, leveret af d'Herrer D.Sturridge og L. Suarez i lørdags :D
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 04. nov, 2013 23:26

Kan leje kontrakten på Moses opsiges til nytår? hvis vi spiller 4-2-3-1 kan han bruges, hvis ikke, må han gerne smutte til januar, hvis vi går tilbage til 4-2-3-1 kan Sterling snildt lejes ud da Moses er 2-25 gange bedre. Apropos Sterling, jeg tvivler på ham, så han må gerne sælges imo, hans udvikling er nærmest afvikling(som jeg ser det), det er ikke optimalt.

Måske han blev pacet frem for hurtigt?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 04. nov, 2013 23:38

Thommo skrev:Kan leje kontrakten på Moses opsiges til nytår? hvis vi spiller 4-2-3-1 kan han bruges, hvis ikke, må han gerne smutte til januar, hvis vi går tilbage til 4-2-3-1 kan Sterling snildt lejes ud da Moses er 2-25 gange bedre. Apropos Sterling, jeg tvivler på ham, så han må gerne sælges imo, hans udvikling er nærmest afvikling(som jeg ser det), det er ikke optimalt.

Måske han blev pacet frem for hurtigt?
Det er umiddelbart et par år for tidligt at melde Sterling "tabt" - han er stadig kun en teenager. Men ja, han ville have godt af at blive udlejet til en klub hvor han lærer at arbejde og holde sig på fødderne - gerne championship så han også kommer lidt ud af mediernes lys og samtidig væk fra Liverpool, da han åbenbart er i bad company i byen..

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 05. nov, 2013 00:15

Tog nok også munden for fuld, er normalt for at give unge lang snor. Troede egentlig Raheem var 12-18 måneder ældre, hvad også er ungt. Men en udlejning i et par år foretrækker jeg, og så hent noget kvalitet til januar, Mata eller Pastore, jeg nægter at tro de er umulige at lande.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 05. nov, 2013 09:00

Jeg nægter at tro, at de er mulige at hente.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 05. nov, 2013 09:11

Cynwal skrev:
nrg skrev:
jensemand skrev:vi er det hold der har ramt træværket flest gange denne sæson.. det overrasker mig lidt og så alligevel ikke. men glædeligt er det da at vi vinder kampe selvom vi har denne lidt ærgerlige statistik med os.
Jeg vil nu nok nærmere sige, at vi har statistikken imod os ;-)

Nok om det, for i forlængelse af det, er det pudsigt, at det ikke rigtig har været et tema i år, at diskutere det her på forum, hvorimod det for et par sæsoner siden, hvor resultaterne gik imod os, blev livligt debatteret.
Jeg vågner nu stadig med sved på panden over de to brag på overliggeren, omkring 50 meter fra hvor vi stod, leveret af d'Herrer D.Sturridge og L. Suarez i lørdags :D
Ja dem tænker jeg også på. Vi sad helt nede ved The Kop og også tæt på træværket :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Champen
Alder: 34

Indlæg af Champen » onsdag, 13. nov, 2013 22:05

Sturridge & Gerrard siges at være tvivlsomme til Englands kamp i næste uge pga. skader. http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... oubts.html
- Nogen der kender til omfanget af disse skader??
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » onsdag, 13. nov, 2013 22:41

Champen skrev:Sturridge & Gerrard siges at være tvivlsomme til Englands kamp i næste uge pga. skader. http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... oubts.html
- Nogen der kender til omfanget af disse skader??
Gerrard har meldt afbud.
http://tipsbladet.dk/nyhed/steven-gerra ... -mandefald

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » torsdag, 14. nov, 2013 00:05

Nyeste skadesopdating fra facebook:

Sturridge's injury update: It's not a fractured foot as reported earlier, rather a bruise bone.
[via Mirror]

Steven Gerrard is putting himself through a course of pain-killing injections to be fit to play against Germany next week. via Mirror Football

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 15. nov, 2013 10:03

http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... changed-it

Rodgers siger, at han vil begynde at rotere lidt mere. Spændende at se, hvad det kommer til at betyde. Som han selv siger, så gælder det om at finde balancen mellem kontinuitet og at hvile visse spillere samt holde de andre i gang.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 15. nov, 2013 11:05

Og ved visse lejligheder pumpe visse spillere fuld med smertestillende så de kan spille venskabs kamp...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 19. nov, 2013 09:33

Flot initiativ af John Henry. Er virkelig glad for signalet fra ejeren i denne gestus.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-2806219

Et signal til Suarez om, hvor vigtig han er.

Et signal til os fans og omverdenen, om at han virkelig også går op i Liverpool.

Et signal til Merseyside om, hvor vigtigt derbyet er.

I det hele taget et godt signal, der vidner om, at alle i hele organisationen er villige til at yde det ekstra der kræves, for at opnå succes i denne sæson. Måske jeg tillægger det for stor betydning, men jeg tror meget på den mentale værdi af, at sende de rigtige signaler.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 19. nov, 2013 09:41

texy skrev:Flot initiativ af John Henry. Er virkelig glad for signalet fra ejeren i denne gestus.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-2806219

Et signal til Suarez om, hvor vigtig han er.

Et signal til os fans og omverdenen, om at han virkelig også går op i Liverpool.

Et signal til Merseyside om, hvor vigtigt derbyet er.

I det hele taget et godt signal, der vidner om, at alle i hele organisationen er villige til at yde det ekstra der kræves, for at opnå succes i denne sæson. Måske jeg tillægger det for stor betydning, men jeg tror meget på den mentale værdi af, at sende de rigtige signaler.
Signalværdien er enorm. Og så er der på kort sigt også en fysisk fordel at hente
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 19. nov, 2013 11:38

Så mangler vi bare £50 mio til januar i vores transferbudget. Der er 42 dage til vinduet åbner, og hold da op hvor kan det blive et af de vigtigste vinduer for os i meeeeget lang tid, hvis vi henter de helt rette spillere.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 19. nov, 2013 14:59

Hvis han har sagt noget lignende det nedenstående, må det betyde grunker til januar, krydser fingre for offensiv firepower, og så må Sterling såmænd meget gerne lånes ud til en klub der giver spilletid.
The American owner has been thrilled by Liverpool’s start to the season, and he is desperate to maintain their successful run, to keep them in the title hunt until the January transfer window opens

Besvar