Det er på kanten af injurielovgivningen at udbrede en så stor, tåbelig og fuldstændig fejlagtig fortolkning. Mugge burde fandme stikke ostemaden op, men man er jo ikke altid enig med dommeren

Vis mig ét sted, bare et halvt sted, hvor jeg stempler "alle". Jeg konstaterede blot, at der herskede en tendens til at forherlige alt FSG foretog sig, også herinde. Men "alle" - hold nu op med det pjat.
At viderefortolke, blot fordi jeg ville ønske mig (hvis der var råd, også på den lange bane og alle udgifter/indtægter inddraget over en længere periode) et nyt stadion i stedet for at reparere på noget gammelt, utidssvarende og i hvert fald ikke noget bæredygtigt i længden, til at jeg ville komme efter FSG med fodboldromantiske fraser som nævnt ovenfor - det er suverænt for langt ude.
Jeg ved ikke hvad pokker der sker herinde - blot fordi man måske ikke er enig i den store, brede del af forummets medlemmers holdning, så skal man ikke alene "jordes" - man skal gudhjælpemig også tillægges ting folk viderefortolker inde i deres egne små hoveder. Jøsses.
Aarde, nu du kan anfægte mig, så anfægt mig stedet hvor jeg stempler "alle" LFC-fans. Du burde holde dig for god til sådan noget pjat, specielt med profilbilledet af vores fælles helt...