LFC - Manchester City FC >> Kamptråden PL runde 25
Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden PL runde 25
Denne Solskjær GIF illusterer meget godt hvorfsn Arne styre holdet
https://share.google/tVXmSAoMC0y3afyFD
https://share.google/tVXmSAoMC0y3afyFD
Det er sikkert instinktivt fra Szobo, men det er jo ret dumt at trække et rødt kort i den situation
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Stop nu med at skyde skylden på dommeren! Det er så taberagtigt!
Vi stiller igen den forkerte taktik fra starten. Det har været kendetegnene for Slot i hans Liverpool tid. Sidste sæson kunne vi ændre det i 2. halvleg.
Vi har store defensive problemer. Vi har lukket 35 mål ind i 25 kampe.
Vi kunne sagtens have vundet i dag, hvis vi havde været lidt skarpere. Desværre var Man C skarpere end os. Jeg troede virkelig på at hvis vi holdte nullet til halvleg, så ville vi vinde.
Vi står nu med samme pointantal som Brentford - og det er efter vi har brugt £450 M. Det er altså ret vildt!
Jeg tror det bliver svært at få CL bold på Anfield i næste sæson.
Vi stiller igen den forkerte taktik fra starten. Det har været kendetegnene for Slot i hans Liverpool tid. Sidste sæson kunne vi ændre det i 2. halvleg.
Vi har store defensive problemer. Vi har lukket 35 mål ind i 25 kampe.
Vi kunne sagtens have vundet i dag, hvis vi havde været lidt skarpere. Desværre var Man C skarpere end os. Jeg troede virkelig på at hvis vi holdte nullet til halvleg, så ville vi vinde.
Vi står nu med samme pointantal som Brentford - og det er efter vi har brugt £450 M. Det er altså ret vildt!
Jeg tror det bliver svært at få CL bold på Anfield i næste sæson.
-
Hr. Drejer
Det er simpelthen en afskyelig dom at smide Szobo ud for det der. Giv dem for helvede bare det mål og fløjt kampen af i stedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Hr. Drejer
Meget enig.
Tænk, én uge efter vinduet lukkede, spiller vi Szobo som back. Det fortæller blot hvor ubalanceret vores hold er. Ham Hughes er da en kæmpe katastrofe. Han må også gerne smutte ad helvede til!
Lige nu er vi godt på vej mod den pinligste PL-sæson i mine snart 30 år som fan. At have brugt så mange penge som forsvarende mestre og så ind uden for top 4. Synes det er langt værre end de fattige sæsoner under Woy, Benitez, Rodgers osv, hvor man slet ikke havde brugt de samme midler.
Hvis reglerne skal følges, så er dommen vel korrekt ?
Men ja - lad dog målet stå og kom videre.
Hvor mange kampe får szobo mon for den ?
Top 4 ser mere og mere urealistisk ud. Pinligt, hvis vi ikke spiller CL næste sæson.
Tænker strategien burde være at få Xabi Alonso ind og sælge Salah til sommer som det første.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tænker strategien burde være at få Xabi Alonso ind og sælge Salah til sommer som det første.
NCF sagde 1 kampmortenbak skrev:Hvis reglerne skal følges, så er dommen vel korrekt ?
Men ja - lad dog målet stå og kom videre.
Hvor mange kampe får szobo mon for den ?
Jeg har virkelig også svært ved at se os hente 4 pladsen.Tom_J skrev: ↑søndag, 08. feb, 2026 20:09Lige nu er vi godt på vej mod den pinligste PL-sæson i mine snart 30 år som fan. At have brugt så mange penge som forsvarende mestre og så ind uden for top 4. Synes det er langt værre end de fattige sæsoner under Woy, Benitez, Rodgers osv, hvor man slet ikke havde brugt de samme midler.
Der er ikke rigtig nogen tegn på bedring. Det er lidt som "vinden blæser"
Hvem mon spiller højre back i næste kamp ? Er det så Jones ?
-
Hr. Drejer
Arne har præsteret ufattelig ringe i denne sæson, og bør ryge efter sæsonen. Men Hughes har altså også præsteret utroligt ringe. Tænk en uge efter vinduet lukker, spiller vi Szobo som back. Vi får en midterforsvarer til sommer, selvom vi mangler en nu. Til sommer kan Konate smutte, så står vi igen i samme situation som sidste sommer. Vi solgte Diaz, uden at skaffe en erstatter, som vil kunne presse Gakpo.
-
Hr. Drejer
Meget enig. På den anden side, så har vi kun vundet PL 2 gange på 35 år. Det er faktisk meget, meget sjældent vi vinder Ligaen!Tom_J skrev: ↑søndag, 08. feb, 2026 20:09Lige nu er vi godt på vej mod den pinligste PL-sæson i mine snart 30 år som fan. At have brugt så mange penge som forsvarende mestre og så ind uden for top 4. Synes det er langt værre end de fattige sæsoner under Woy, Benitez, Rodgers osv, hvor man slet ikke havde brugt de samme midler.
[quote="Hr. Drejer" post_id=571642
Meget enig. På den anden side, så har vi kun vundet PL 2 gange på 35 år. Det er faktisk meget, meget sjældent vi vinder Ligaen!
[/quote]
Jeg synes det er forkert at se sådan på det.
Det er rigtigt vi kun har vundet ligaen to gange på 35 år. Men i perioden indtil FSG kom var vi også dårligt drevet, vi var sakket bagud kommercielt og økonomisk, samt vi levede lidt på fortidens præstationer mere end nutidens.
FSG, særligt da Klopp kom har ændret det betydeligt. Så jeg ville hellere se på hvor mange mesterskaber vi har vundet med FSG som ejer. For at give en indikation på hvad vi skal forvente. Der er måske nærmere 2 på 10-12 år.
Meget enig. På den anden side, så har vi kun vundet PL 2 gange på 35 år. Det er faktisk meget, meget sjældent vi vinder Ligaen!
[/quote]
Jeg synes det er forkert at se sådan på det.
Det er rigtigt vi kun har vundet ligaen to gange på 35 år. Men i perioden indtil FSG kom var vi også dårligt drevet, vi var sakket bagud kommercielt og økonomisk, samt vi levede lidt på fortidens præstationer mere end nutidens.
FSG, særligt da Klopp kom har ændret det betydeligt. Så jeg ville hellere se på hvor mange mesterskaber vi har vundet med FSG som ejer. For at give en indikation på hvad vi skal forvente. Der er måske nærmere 2 på 10-12 år.