Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 65. min.
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
6%
26 – Andy Robertson. ud i 65. min.
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
6
38%
10 – Mac Allister.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
1
6%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 75. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind i 65. min.
3
19%
20 - Diogo Jota ind i 65. min.
5
31%
17 - Curtis Jones ind i 75. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 16

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Nottingham Forest - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 14. jan, 2025 21:48

Fandens til rod
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 14. jan, 2025 21:48

Vi er nået der til, hvor at hvis det ikke er den ene back der laver en individuel fejl og leder til et mål, er det den anden.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » tirsdag, 14. jan, 2025 21:49

Hvis vi taber den her, så er vi vel reelt i krise, mens Nottingham er en seriøs titel kandidat.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 14. jan, 2025 21:52

Helt forfærdelig kamp. Der sker det eneste der ikke måtte ske. Vi forærer dem een chance, som de naturligvis scorer. Derefter er det helt umuligt når de står med 11 mand bag bolden og benytter enhver lejlighed til at trække tiden. Deres indkast giver grimme associationer til Stoke og Rory Delap. Mit blodtryk holder ikke til det. Bedre bliver det ikke af at dommeren ikke gider at lægge tiden til.

Vi må få alle mand på dæk og smadre til den og se om vi ikke kan få scoret et lortemål.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

goodolddays

Indlæg af goodolddays » tirsdag, 14. jan, 2025 21:53

Det er i hvert fald den dårligste indsats jeg har set fra Liverpools side i denne sæson...

Intet fungerer - bl.a. fordi Nottingham har læst os, samtidigt med at samtlige spillere virker helt ved siden af sig selv.
Derfor tror ikke det kan vendes.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 14. jan, 2025 21:53

Jammerligt over hele linjen, håber Slot har talt med store bogstaver.. Diaz skylder vist en omgang efter kampen...

-----------------
bblauritzen

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 14. jan, 2025 21:53

richs skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:49
Hvis vi taber den her, så er vi vel reelt i krise, mens Nottingham er en seriøs titel kandidat.
Vel ikke længe til, at vi kan begynde at snakke City ind i kandidaturen igen også. Det her er jo et spørgsmål om, at alle topholdene efterhånden ikke gør det stabilt nok. Nottingham burde selvfølgelig ikke være i en samtale omhandlede titler, men både Liverpool, Arsenal og Chelsea hakker jo, så det kommer de automatisk og det risikerer vi også, at City gør.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 14. jan, 2025 21:54, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. jan, 2025 21:53

Vi har ikke haft ét eneste skud på mål. Så er det svært at vinde fodboldkampe. Vi mangler et regulært svin på vores hold. Én som sparker igen og igennem. Én som kan tage de fysiske kampe på midtbanen, og sætte sig i respekt. Vi er for nemme at kyse, når modstanderen går fysisk til os. Vi bliver bange og undgår nærkontakt.

Ind med Endo i 2. halvleg. Han er den vi har, som kan smadrer lidt igennem.

Vi skal spille hurtigere, så de kommer for sent i deres fysiske spil. Og så skal vores spillere tanke lidt selvtillid i pausen, så de tør at udfordre én-mod-én, og skabe overtalssituationer.

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 14. jan, 2025 21:54

De er taktisk klogere end os. Vi formår ikke at få fart i spillet. Vi bliver nødt til at løbe noget mere, og så i øvrigt ramme målet, når vi skyder, sommetider kommer der også en ripost, hvis man rammer noget, Jeg er uenig i at Forest spiller ringe; tværtimod.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 14. jan, 2025 21:58

STMO skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:54
De er taktisk klogere end os. Vi formår ikke at få fart i spillet. Vi bliver nødt til at løbe noget mere, og så i øvrigt ramme målet, når vi skyder, sommetider kommer der også en ripost, hvis man rammer noget, Jeg er uenig i at Forest spiller ringe; tværtimod.
Der er forskel på at mene, de spiller ringe og på at mene, de spiller primitivt. De spiller hamrende primitivt. Det er der deres forcer ligger og det er de så til gengæld også gode til, hvilket tabellen, boldbesiddelse og deres xG og xG imod også viser.

Den der med taktisk klogere synes jeg ofte vi hører, når modstanderen stiller sig ned og verfer bolde væk. Det er alt andet lige en lettere taktik at udføre end at skulle skabe en fodboldkamp mod et hold, der trækker alle mand ned i eget felt. Vi har aldrig haft værktøjerne til at lirke de hold op.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » tirsdag, 14. jan, 2025 22:02

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:53
richs skrev:
Vel ikke længe til, at vi kan begynde at snakke City ind i kandidaturen igen også. Det her er jo et spørgsmål om, at alle topholdene efterhånden ikke gør det stabilt nok. Nottingham burde selvfølgelig ikke være i en samtale omhandlede titler, men både Liverpool, Arsenal og Chelsea hakker jo, så det kommer de automatisk og det risikerer vi også, at City gør.
Ja city er foran og Chelsea bagud - så snart helt åbent igen. Taber vi i dag bliver det meget svært at vinde mesterskabet, især grundet vores dårlige form men også den gejst det giver de andre hold. Det ligner lige nu en 4-5 hold der kan vinde ligaen

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 14. jan, 2025 22:03

Jeg ser for mig endnu en januar og endnu en sæson vi pisser væk. Og så kan vi blive til grin igen.
Vender vi ikke denne kamp, så er jeg bange for sæsonen vender for alvor.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
richs

Indlæg af richs » tirsdag, 14. jan, 2025 22:03

richs skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 22:02
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:53
richs skrev:
Ja city er foran og Chelsea bagud - så snart helt åbent igen. Taber vi i dag bliver det meget svært at vinde mesterskabet, især grundet vores dårlige form men også den gejst det giver de andre hold. Det ligner lige nu en 4-5 hold der kan vinde ligaen.

Vi skal tilbage til vores gode spil

Brugeravatar
Mysjkin

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 14. jan, 2025 22:04

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:58
STMO skrev:
tirsdag, 14. jan, 2025 21:54
Der er forskel på at mene, de spiller ringe og på at mene, de spiller primitivt. De spiller hamrende primitivt. Det er der deres forcer ligger og det er de så til gengæld også gode til, hvilket tabellen, boldbesiddelse og deres xG og xG imod også viser.

Den der med taktisk klogere synes jeg ofte vi hører, når modstanderen stiller sig ned og verfer bolde væk. Det er alt andet lige en lettere taktik at udføre end at skulle skabe en fodboldkamp mod et hold, der trækker alle mand ned i eget felt. Vi har aldrig haft værktøjerne til at lirke de hold op.
Fuldkommen enig - bortset fra den sidste sætning. Det havde vi i mesterskabssæsonen hvor vi bl.a. scorede 22 mål på dødbolde. Det våben er desværre helt fraværende nu.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Mysjkin

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 14. jan, 2025 22:06

Selvom vi taber i dag fører vi stadig ligaen med tre point og en kamp i hånden. Enig i at formen ikke er god, men det kan sagtens vende igen. Det er ikke længe siden vi smadrede West Ham.

Besvar