Jeg tror ikke, at skribenterne på Footy på nogen måde er belemret med en journalistisk baggrund, hvilket kan være rart for dem, da det åbenlyst giver et lettere forhold til kildekritik mm. Footy minder mig i den grad om indkast.dk , bortset fra at lederen/ejeren endnu ikke er trådt frem som et usympatisk røvhul.Hafsteinsson skrev:Nogen der ved hvem Kristian Koll er?
Han har lavet en overskrift om, at Suarez skulle være usikker på sin fremtid hos LFC.
Som jeg ser det, er det "at spinde" et guldæg på en ufattelig løs påstand og endnu et
bevis på, at der findes luder-journalister, der såfremt de ikke har noget ordentlig journalistik
parat til deres overordnede, så lægger de navn til de værste lort af den øverste skuffe - og f...ck dem.
Nogen der mener, at Koll har noget af have sin artikel i?
http://footy.dk/2013/02/07/suarez-usikk ... l-fremtid/
Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Vi SMADRER det PIShold !
+1Cynwal skrev: Jeg tror ikke, at skribenterne på Footy på nogen måde er belemret med en journalistisk baggrund, hvilket kan være rart for dem, da det åbenlyst giver et lettere forhold til kildekritik mm. Footy minder mig i den grad om indkast.dk , bortset fra at lederen/ejeren endnu ikke er trådt frem som et usympatisk røvhul.
Læser intet fra footy.dk. troværdighed er lig 0, samt deres kildekritik er lig 0, ydermere er deres skribenters niveau generelt meget lavt, med stort set ingen indsigt i det nedfældede.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hekkem skrev:+1Cynwal skrev: Jeg tror ikke, at skribenterne på Footy på nogen måde er belemret med en journalistisk baggrund, hvilket kan være rart for dem, da det åbenlyst giver et lettere forhold til kildekritik mm. Footy minder mig i den grad om indkast.dk , bortset fra at lederen/ejeren endnu ikke er trådt frem som et usympatisk røvhul.
Læser intet fra footy.dk. troværdighed er lig 0, samt deres kildekritik er lig 0, ydermere er deres skribenters niveau generelt meget lavt, med stort set ingen indsigt i det nedfældede.
Hvis du ikke læser det, hvordan kan du så vide det

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Der var også lign. udtalelser inden Swansea-kampen og det gik jo meget fint. I øvrigt siger han ikke noget om top 4, men blot at han ønsker at slutte sæsonen stærkt af. Det håber jeg da også vi gør i modsætning til sidste sæson.Wormie skrev:here we go again: http://www1.skysports.com/football/news ... gue-finish
Så taber vi næste :<
Det er vel også fint at tro på tingene så længe det matematisk er muligt. Alt andet er da ren tabermentalitet.
Hehe Mads T. Du har vist ikke fulgt helt med i løbet af sæsonen. Hver gang det er gået godt, og med en sejr eller to mere, så ville vi være i top 4, så har Rodgers været ude og snakke om topplaceringer. Første gang endda om top 2. Og hver gang er det blevet efterfulgt af dumme nederlag og dårligt spil, hvor vi er raslet ned ad i tabellen igen.
Så statistikken siger, at Rodgers jinxer os, hver gang han taler om top4.
Næh, så er det bedre med nordjysk underspil, som da AaB vandt guld sidst, og Lynge konsekvent nægtede at udtale sig om guld, før den 100% var i hus, til trods for at de længe var meget sikre på det.
Næh, så er det bedre med nordjysk underspil, som da AaB vandt guld sidst, og Lynge konsekvent nægtede at udtale sig om guld, før den 100% var i hus, til trods for at de længe var meget sikre på det.
Jo jeg er godt klar over, at det er sket et par gange og at halvdelen af forum summede om Champions League. Det mener jeg dog ikke han gør denne gang. Så længe han ikke går ud og siger at vi kommer til at slutte i top fire, så synes jeg ikke han siger noget forkert.Bojangles skrev:Hehe Mads T. Du har vist ikke fulgt helt med i løbet af sæsonen. Hver gang det er gået godt, og med en sejr eller to mere, så ville vi være i top 4, så har Rodgers været ude og snakke om topplaceringer. Første gang endda om top 2. Og hver gang er det blevet efterfulgt af dumme nederlag og dårligt spil, hvor vi er raslet ned ad i tabellen igen.
Og hvorfor ikke sige, at man stiler efter top fire når det er inden for rækkevidde?
- Bellamy_fever
Som jeg læser artiklen nævner Rodgers da ingen steder noget som helst om en top 4 ? det er da bare journalisten der gør det. Det kan man ikke klandre Rodgers for. Han siger tværtimod at man skal lade være med at gøre det da det før har givet problemer "I've likened us to a marathon runner just getting ready for the finish line, ready to make our move, and then we trip ourselves up." og efterfølgende "That is something we have to change going forward for the remainder of the season and finish as strong as we can."
udover det siger han at:
* vi spillede godt igår: True!
* Han roser dem for deres attitude
* han nævner blot at det var 3 vigtige point og at man ikke kan tage sejren og indsatsen fra vores spillere bare fordi Swansea stillede svagt op
* han konkludere med "So all round a fantastic performance and a good three points for us."
HVOR siger Rodgers noget som vi ikke snakker om her inde på forum ?? den eneste der bare berøre 'det unævnelige' er journalisten bag artiklen. IKKE rodgers.
udover det siger han at:
* han nævner blot at det var 3 vigtige point og at man ikke kan tage sejren og indsatsen fra vores spillere bare fordi Swansea stillede svagt op
* han konkludere med "So all round a fantastic performance and a good three points for us."
HVOR siger Rodgers noget som vi ikke snakker om her inde på forum ?? den eneste der bare berøre 'det unævnelige' er journalisten bag artiklen. IKKE rodgers.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Det må han også gerne. Som fan tænker man bare - "åh nej ikke nu igen Rodgers. lad være med at jinxe os - Please - lad det nu ikke gå galt igen."
Selvfølgelig tænkt, med et lille smil på læben, mens man tænker på sætningen "Der findes løgnere, der findes forbandende løgnere, og der findes statistikere" og håber at statistikken ikke får ret denne gang.
Selvfølgelig tænkt, med et lille smil på læben, mens man tænker på sætningen "Der findes løgnere, der findes forbandende løgnere, og der findes statistikere" og håber at statistikken ikke får ret denne gang.
Er det ikke lidt søgt at anklage Rodgers for at jinxe, fordi han roser holdet og taler lyst om fremtiden, efter en 5-0 sejr over en af vores nærmeste ligakonkurrenter? Ja, der har været en grim tendens til at det gør skidt, når top 4 er blevet nævnt, men jeg nægter at tro at det er den største årsag til vores nedture.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Synes egentlig bare, dette fornuftige indlæg fortjener at blive gentaget...Bellamy_fever skrev:Som jeg læser artiklen nævner Rodgers da ingen steder noget som helst om en top 4 ? det er da bare journalisten der gør det. Det kan man ikke klandre Rodgers for. Han siger tværtimod at man skal lade være med at gøre det da det før har givet problemer "I've likened us to a marathon runner just getting ready for the finish line, ready to make our move, and then we trip ourselves up." og efterfølgende "That is something we have to change going forward for the remainder of the season and finish as strong as we can."
udover det siger han at:
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
En spændende artikel i Telegraph, der omhandler Rodgers m.fl syn på udviklingen af unge spillere i Liverpool. En stor del af artiklen er centreret om Rodgers udtalelser på fra et foredrag, som blev holdt for de unge akademispillere.
http://liverpoolfc.com/news/media-watch ... ew-gerrard
Utroligt inspirerende artikel. Han er fandme en crowd-pleaser, ham Rodgers - en gennemført sympatisk og fornuftig mand. Når jeg læser artikler som denne, kan jeg sgu ikke helt holde mig fra at lade den rosenrøde optimisme blomstre. Giv nu manden en 4-5 år som minimum - så kunne jeg godt tro, at vi går en lys fremtid i møde, når hele hans ønskede setup er på plads. Fingers crossed!Robbie_God_Fowler skrev:En spændende artikel i Telegraph, der omhandler Rodgers m.fl syn på udviklingen af unge spillere i Liverpool. En stor del af artiklen er centreret om Rodgers udtalelser på fra et foredrag, som blev holdt for de unge akademispillere.
Jeg er lidt overrasket over akademi-folkenes syn på Rafa-æraen. Der er ingen tvivl om, at de ændringer, Rafa trumfede igennem i forhold til akademiet og reserveholdet var af uendeligt stor betydning for, hvor velfungerende vores talentudvikling er idag, men det lader alligevel til, at Rodgers har tilført noget af det, vi alle følte, Rafa ikke altid mestrede, og som McParland og co. tydeligvis savnede: Kommunikation og inklusionsfølelse.
I det hele taget lyder tanken om et nærmest symbiotisk forhold mellem ungdoms- og seniorafdelingen meget spændende. Det motiverer utvivlsomt de unge knægte og gør med al sandsynlighed også overgangende fra en aldersgruppe til en anden noget nemmere - især det sidste skridt fra U23-holdet og op til seniorerne virker mere opnåeligt og mindre intimiderende på den her måde, synes jeg det lader til. Men det er selvfølgelig svært at vurdere, når man ikke ved mere, end vi gør.It is a moment of symbolism when the current academy director, Frank McParland, introduces Rodgers to his development squad as 'the boss'. During the Gérard Houllier era and most of Rafael Benítez's reign, there was only friction. They would go years without stepping into the place, no deference considered necessary from the academy director to the manager. Those who worked under successive regimes do not only see a different relationship, but a different club.
"We are one club compared to what it was then," says McParland, who took on his role in 2009. "There are clear lines of communication. The relationship offers the players a pathway. It's the best time there has been in terms of that relationship."
Og så fik nedenstående citat mig altså til at løfte hatten i anerkendelse for vores nye manager. Selvfølgelig vil han kæmpe med sit lov for at holde fast i sit job, men selv hvis det alligevel fejler, håber han stadig på at sætte et positivt præg på klubben i mange år fremover.
Jeg siger det lige igen: Du virker fandme som en fornuftig og sympatisk mand, Brendan Rodgers.This season, the edict was issued that from the under-nines up, the fluid, passing style and formation of the first team was to be replicated.
"When I came in I sold the owners that idea so that if it doesn't work out for me, at least you bring in a different manager who wants to play the same style and then it evolves," says Rodgers. "I want to create a shortcut so that everyone who comes in immediately understands what is expected in terms of style of play. It saves time, money and effort. This is the first year of that and, naturally, there are growing pains.
"The alternative is you have no plan. You start one way, that doesn't work so you bring in another manager who wants it completely different. Half your squad plays one way, the other half another. All you get then is stockpiling of players. Then it's the club's fault if you're not successful, not the players.
"The ideal is to bring us all together on one site. The environment here is terrific, but ultimately I've already advocated to the board the benefits of bringing us all together. If I'm here a long time, that's what I want to see happen."
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... pecial-one
Hvem fanden er Ferguson og Mourinho!
Kunne vi ikke få Paisley tilbage! Fantastisk ikon!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Lækkert at genopfriskethefugle skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... pecial-one
Stupidity now - Insanaty later