Ja, forventningerne til Mo er altid skyhøje. Han fik jo trods alt en assist i dag og mod Milan havde han med lidt mere held scoret i stedet for at ramme overliggeren. Han arbejder også hårdt.
LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: LFC - AFC Bournemouth >> Kamptråden
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Redtothebone
Grunden til jeg ville skifte ham ud, var bare for at spare ham, vi spillere hver tredje dag, så når vi fører med 3 så kan vi godt spare profilerneJudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 22. sep, 2024 12:17Ja, forventningerne til Mo er altid skyhøje. Han fik jo trods alt en assist i dag og mod Milan havde han med lidt mere held scoret i stedet for at ramme overliggeren. Han arbejder også hårdt.

YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Opspillet til Darwins kasse igår er sgu godkendt:
Konaté med en halvlang violin, headet præcist af Darwin til Salah, som hurtigt spiller 1-2 til Darwin igen i dybden. For i øvrigt godt, at Darwin scorer, da Salah nok ellers var kommet med nogle gnubbede ord, eftersom han løber i helt blank/nøgen porition ved den bagerste stang:
...og til dem der ikke kan få nok Darwin, er der her 4 minutter med ovenstående kasse fra alle vinkler, sluttende med en herlig zoom in på Arne Slot, hvor han tager sig til hovedet og så jubler....:
Konaté med en halvlang violin, headet præcist af Darwin til Salah, som hurtigt spiller 1-2 til Darwin igen i dybden. For i øvrigt godt, at Darwin scorer, da Salah nok ellers var kommet med nogle gnubbede ord, eftersom han løber i helt blank/nøgen porition ved den bagerste stang:
...og til dem der ikke kan få nok Darwin, er der her 4 minutter med ovenstående kasse fra alle vinkler, sluttende med en herlig zoom in på Arne Slot, hvor han tager sig til hovedet og så jubler....:
Vi SMADRER det PIShold !
EFL kampen mod West Ham optakten, er vel en reserveholdskamp, siden der ingen snak om den kamp?
Come On Reds.!! Jeg så kampen mod West Ham, der fik øretæver mod Chelsea (money-crap team)
Cup kampene i efteråret er udenfor top-2 vigtige, for mig og jer andre
Rækkefølgen;
1; Premier League
2; CL
uden for listen her; EFL cups og FA Cups? Jeg vil dog give god cadeau til Redmen family podcasts. Det er virkelig-godt Liverpool wibes.!!!
Come On Reds.!! Jeg så kampen mod West Ham, der fik øretæver mod Chelsea (money-crap team)
Cup kampene i efteråret er udenfor top-2 vigtige, for mig og jer andre

Rækkefølgen;
1; Premier League
2; CL
uden for listen her; EFL cups og FA Cups? Jeg vil dog give god cadeau til Redmen family podcasts. Det er virkelig-godt Liverpool wibes.!!!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg er i gang med kamptråd til Carabao Cup kampen mod West ham. Fortvivl ej!VanDjik4 skrev: ↑tirsdag, 24. sep, 2024 14:00EFL kampen mod West Ham optakten, er vel en reserveholdskamp, siden der ingen snak om den kamp?
Cup kampene i efteråret er udenfor top-2 vigtige, for mig og jer andre![]()
![]()
Rækkefølgen;
1; Premier League
2; CL
Vi SMADRER det PIShold !