Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler_dk

Re: Hjælp til billetter !

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 26. jun, 2012 13:32

Andersxb skrev:^^ er der nogen der har en ide om hvornår de sætter dem til salg?

- Anders

YOU'LL NEVER WALK ALONE - JUSTICE FOR THE 96
Medlemmer af LFC Official Membership har mulighed for, at købe billetter til kampene i 2012 (1 pr. medlem) i juli måned.

Der er nogle stykker inde på RAWK, der siger, at de har fået at vide, at billetsalget starter 7. juli, men da Liverpool har meldt ud, at de internationale fanklubber får besked om, hvor mange billetter de får til efterårets kampe, inden medlemssalget starter, har jeg svært ved at se, at Liverpool kan nå at behandle klubbernes ansøgninger og give tilbagemeldinger, inden den 7. juli. Især da fanklubberne endnu ikke har fået bestillingslisterne tilsendt og derfor endnu ikke har kunnet indsende deres ansøgninger.

Andersxb

Billetter til Anfield !! hjælp

Indlæg af Andersxb » tirsdag, 26. jun, 2012 17:16

ER DER NOGEN SOM VED HVORNÅR DE SÆTTER BILLETTER TIL KAMPENE NÆSTE SÆSON TIL SALG PÅ LIVERPOOLS FSNCLUB SIDE? VIL GERNE OVER OG SE LIVERPOOL VS. NEWCASTLE.
JEG ER MEDLEM, MEN SYNTES DET ER SVÆRT AT FINDE UD AF SVAR PÅ MIT SPØRGSMÅL DERINDE!
SÅ HVIS DER ER EN ELLER FLERE DER VED NOGET OM DET SÅ MÅ I MEGET GERNE HJÆLPE MIG :) TAK.

YOULL NEVER WALK ALONE

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Re: Billetter til Anfield !! hjælp

Indlæg af Salle » tirsdag, 26. jun, 2012 17:34

Det er der ingen der ved endnu - kun klubben. Der plejer at blive sendt en mail inden salget starter. Den må du også få hvis du er medlem.

Tage hos tiatravels har newcastle kampen til 2600 med to overnatninger, hvis det var noget. Der er en del her fra forumet der benytter ham - skal selv afsted til Chelsea kampen igennem ham.

http://www.tiatravels.com/tia/kamper.html

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 26. jun, 2012 17:43

Salle skrev:Det er der ingen der ved endnu - kun klubben. Der plejer at blive sendt en mail inden salget starter. Den må du også få hvis du er medlem.

Tage hos tiatravels har newcastle kampen til 2600 med to overnatninger, hvis det var noget. Der er en del her fra forumet der benytter ham - skal selv afsted til Chelsea kampen igennem ham.

Ved du, hvordan det plejer at være med tiatravels hvis man ikke køber nu her? Forsvinder billetterne, stiger priserne, eller kan man godt komme afsted med at vente til måske 2 måneder før den givne kamp med at bestille?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Indlæg af Salle » tirsdag, 26. jun, 2012 18:00

Surf skrev:
Salle skrev:Det er der ingen der ved endnu - kun klubben. Der plejer at blive sendt en mail inden salget starter. Den må du også få hvis du er medlem.

Ved du, hvordan det plejer at være med tiatravels hvis man ikke køber nu her? Forsvinder billetterne, stiger priserne, eller kan man godt komme afsted med at vente til måske 2 måneder før den givne kamp med at bestille?

Du kan reservere den du gerne vil have, og senest en måned før afbestille hvis det bliver aktuelt... Og pengene kan du betale lidt før eller ved ankomst. Priserne er altid 1800 for de små kampe, og 2600 for de store.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 26. jun, 2012 18:16

Salle skrev:
Surf skrev:

Du kan reservere den du gerne vil have, og senest en måned før afbestille hvis det bliver aktuelt... Og pengene kan du betale lidt før eller ved ankomst. Priserne er altid 1800 for de små kampe, og 2600 for de store.
Smukt. Tak!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

YNWA

Re: Den store billettråd!

Indlæg af YNWA » tirsdag, 26. jun, 2012 18:35

Er der nogle der kan sige mig, Hvordan man for fat i nogle Billetter i Marts-April-Maj månederne?

gerne nogle links ;)

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » tirsdag, 26. jun, 2012 22:49

Har ikke kunne finde et endeligt svar på dette nogen steder (nok fordi det ikke har ændret sig), men der er jo blandt andet lanceret et nyt membership. Der er stadig ikke mulighed for at købe mere end en billet per kamp per membership vel? Altså jeg kan eksempelvis ikke købe to billetter til en tilfældig kamp i forsalget. Den anden person skal også være member.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » onsdag, 27. jun, 2012 03:55

Styf skrev:Har ikke kunne finde et endeligt svar på dette nogen steder (nok fordi det ikke har ændret sig), men der er jo blandt andet lanceret et nyt membership. Der er stadig ikke mulighed for at købe mere end en billet per kamp per membership vel? Altså jeg kan eksempelvis ikke købe to billetter til en tilfældig kamp i forsalget. Den anden person skal også være member.
Stadig kun én billet pr. medlem.

mctstar

FANCARD?

Indlæg af mctstar » fredag, 29. jun, 2012 23:50

Hej alle medfans :)

Jeg står og skal bruge et fancard så hurtigt, som imorgen :)

ved ikke hvordan man bestiller osv?

Jeg vil nemlig prøve at få billetterne til nogle af kampe i denne sæson via deres hjemmeside :)

- Men skal man være medlem - for at kunne bestille billetter?
- og modtagerer man bare sit medlems nummer via mail?`

med venlig hilsen

Mads

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: FANCARD?

Indlæg af Mugge » lørdag, 30. jun, 2012 12:46

mctstar skrev:Hej alle medfans :)

Jeg vil nemlig prøve at få billetterne til nogle af kampe i denne sæson via deres hjemmeside :)

med venlig hilsen

Mads
Har du læst vores billetguide, eller den store billettråd her på forum?
Der skulle nok være fif at få begge steder.

Fowler_dk

Re: FANCARD?

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 30. jun, 2012 19:59

mctstar skrev:Hej alle medfans :)

med venlig hilsen

Mads
Så meget haster det vel heller ikke, når billetterne slet ikke er sat til salg endnu ;)

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » onsdag, 04. jul, 2012 15:29

Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Reina

Indlæg af Reina » torsdag, 05. jul, 2012 08:33

Så er det jo fedt man er på ferie d 19/7 hvor billetterne frigives og kan nok ikke regne med en sikker forbindelse :(

Reina

Indlæg af Reina » torsdag, 05. jul, 2012 12:52

Så er der flyttet kampe pga tv og evt Europa League.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... es-for-lfc

Besvar