Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Marco
Geografisk sted: København Ø, Danmark
Alder: 58

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Marco » onsdag, 07. mar, 2012 22:31

Kan man låne FanCard numre?
Kunne godt bruge to i forsøget på at købe 4 billetter til Everton kampen (har selv to)

Mvh
Marco

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 08. mar, 2012 20:53

Marco skrev:Kan man låne FanCard numre?
Kunne godt bruge to i forsøget på at købe 4 billetter til Everton kampen (har selv to)

Mvh
Marco
Du skal også bruge selve medlemskortene til at komme ind på Anfield med, da det fremgår af Liverpools hjemmeside, at disse aktiveres til kampen.

Jeg har adgang til nogle ekstra medlemskort, men kan desværre ikke nå at få fat i dem og sende dem afsted inden onsdag.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » fredag, 09. mar, 2012 01:13

HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag... :)? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans... :)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 09. mar, 2012 09:27

Ynwa-23 skrev:HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag... :)? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans... :)
Har du et medlemskort? Ifølge oplysningerne i nedenstående link kan alle medlemmer købe billetter til kampen den 14. marts, hvis der ikke bliver udsolgt af billetter inden.

http://www.liverpoolfc.tv/tickets/latest-ticket-news

Marco
Geografisk sted: København Ø, Danmark
Alder: 58

Indlæg af Marco » fredag, 09. mar, 2012 22:03

Fowler_dk skrev:
Marco skrev:Kan man låne FanCard numre?

Mvh
Marco
Du skal også bruge selve medlemskortene til at komme ind på Anfield med, da det fremgår af Liverpools hjemmeside, at disse aktiveres til kampen.

Jeg har adgang til nogle ekstra medlemskort, men kan desværre ikke nå at få fat i dem og sende dem afsted inden onsdag.
Hej Fowler,

Fik købt to stk på egne Fancards og vennerne fik selv købt 4 på nettet (vist lidt dyrt) - men tak for svaret

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 11. mar, 2012 00:48

Ynwa-23 skrev:HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag... :)? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans... :)
Med så kort varsel er dette et ganske fint tilbud.

http://www.travel2football.dk/index.php ... match=1771
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

heskey

Indlæg af heskey » lørdag, 14. apr, 2012 16:00

Nogen der har en idé om, hvorvidt det er muligt at få billetter til finalen?

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » søndag, 15. apr, 2012 20:09

heskey skrev:Nogen der har en idé om, hvorvidt det er muligt at få billetter til finalen?
Det er det, hvis man vil betale kassen for det. En hurtig søgninge viser, at travel2football skal have fra kr. 7.500,- for finalen og travelsense tager fra kr. 10.495,-

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » mandag, 16. apr, 2012 14:05

Er de officielle billetter sat til salg. Ved godt bureauernes også er officielle, men kan man ikke købe direkte fra FA's hjemmeside?
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 17. apr, 2012 09:09

agger skrev:Er de officielle billetter sat til salg. Ved godt bureauernes også er officielle, men kan man ikke købe direkte fra FA's hjemmeside?
Nej FA sælger ikke billetter til hverken Carling Cup eller FA Cup. Billetterne til disse turneringer fordeles til de to klubber, der spiller kampen og resten går til sponsorer, Club Wembley mv.

Melo19

Indlæg af Melo19 » onsdag, 20. jun, 2012 15:59

Dette er midt første indlæg på forummet!

Har brug for hjælp, mig og en kammerat vil gerne over og se Liverpool v Man City d. 25/8. Vi er dog lidt i vildrede med hvordan vi billigst arrangerer det. Har indtil videre kigget på travel2football, som tager 3150 ,- for ophold 24/8-26/8 og billet. Er der mulighed for at det kan gøres billigere? Han har ikke medlemskort!

Brugeravatar
Drezz
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Drezz » onsdag, 20. jun, 2012 17:18

Jeg har selv rejst med T2F, det var upåklageligt. Jeg agter at tage over at se en kamp her i den kommende sæson, og der har jeg set, at Thomas Cook Sport har forholdsvis billige billetpakker. Hvis man tilmed tager Easy-jet ruten fra Kastrup til Manchester kan man sagtens tage over at se en topkamp for under 3.000 med én hotelovernatning og fly t/r.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » torsdag, 21. jun, 2012 09:42

Melo19 skrev:Dette er midt første indlæg på forummet!

Har brug for hjælp, mig og en kammerat vil gerne over og se Liverpool v Man City d. 25/8. Vi er dog lidt i vildrede med hvordan vi billigst arrangerer det. Har indtil videre kigget på travel2football, som tager 3150 ,- for ophold 24/8-26/8 og billet. Er der mulighed for at det kan gøres billigere? Han har ikke medlemskort!
Ja det kan godt gøres billigere, hvis man selv gider at gøre arbejdet. Vores seneste tur til Liverpool (Chelsea-kampen i maj) kostede omkring 4000 for billet, hotel og transport , og det var med 5 overnatninger, da kampen blev flyttet fra weekenden til tirsdagen efter.

Hoteller kan bestilles på f.eks. booking.com, som plejer at have nogle af de laveste priser i Liverpool. Lige netop den weekend, I vil afsted, ved jeg dog, at hotelpriserne er høje, da der er Matthew Street Festival, som giver en stor efterspørgsel på hoteller. Generelt røg hotelpriserne dog op i mandags, da kampprogrammet blev offentliggjort, da hotellerne altid sætter priserne op i de weekender, hvor Liverpool har hjemmebane.

Det er nemmest at skaffe billetter til kampen, hvis man er medlem af Liverpools officielle fanklub, da man så har mulighed for at købe billet både i medlemssalget i juli og i det såkaldte Late Availablity-salg i august (som regel 3 uger før kampen). En anden mulighed er at købe en af Liverpools hospitality pakker, som vist kostede fra £100 sidste sæson. Det ser dog ikke ud til, at de er sat til salg endnu, så jeg ved ikke, om det er samme pris i år.

Andersxb

Hjælp til billetter !

Indlæg af Andersxb » tirsdag, 26. jun, 2012 00:21

Jeg regner stærkt med at der ihvertfald er et par stykker som er medlem af Liverpools officelle fanclub.
Jeg har et problem som jeg syntes er lidt svært at få svar på inde på hjemmesiden..

jeg skal/vil gerne over og se Liverpool - Newcastle d 3 november, men ved ikke hvornår billetterne bliver sat til salg.
Jeg er selv medlem.

Andersxb

Re: Hjælp til billetter !

Indlæg af Andersxb » tirsdag, 26. jun, 2012 00:24

^^ er der nogen der har en ide om hvornår de sætter dem til salg?

- Anders

YOU'LL NEVER WALK ALONE - JUSTICE FOR THE 96

Besvar