Den store billettråd!
-
- Geografisk sted: København Ø, Danmark
- Alder: 58
Re: Den store billettråd!
Kan man låne FanCard numre?
Kunne godt bruge to i forsøget på at købe 4 billetter til Everton kampen (har selv to)
Mvh
Marco
Kunne godt bruge to i forsøget på at købe 4 billetter til Everton kampen (har selv to)
Mvh
Marco
Du skal også bruge selve medlemskortene til at komme ind på Anfield med, da det fremgår af Liverpools hjemmeside, at disse aktiveres til kampen.Marco skrev:Kan man låne FanCard numre?
Mvh
Marco
Jeg har adgang til nogle ekstra medlemskort, men kan desværre ikke nå at få fat i dem og sende dem afsted inden onsdag.
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag...
? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans... 

Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
Har du et medlemskort? Ifølge oplysningerne i nedenstående link kan alle medlemmer købe billetter til kampen den 14. marts, hvis der ikke bliver udsolgt af billetter inden.Ynwa-23 skrev:HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag...? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans...
http://www.liverpoolfc.tv/tickets/latest-ticket-news
-
- Geografisk sted: København Ø, Danmark
- Alder: 58
Hej Fowler,Fowler_dk skrev:Du skal også bruge selve medlemskortene til at komme ind på Anfield med, da det fremgår af Liverpools hjemmeside, at disse aktiveres til kampen.Marco skrev:Kan man låne FanCard numre?
Mvh
Marco
Jeg har adgang til nogle ekstra medlemskort, men kan desværre ikke nå at få fat i dem og sende dem afsted inden onsdag.
Fik købt to stk på egne Fancards og vennerne fik selv købt 4 på nettet (vist lidt dyrt) - men tak for svaret
Med så kort varsel er dette et ganske fint tilbud.Ynwa-23 skrev:HJÆÆÆÆLP ! hvordan får jeg nemmest billetter til stoke kampen søndag...? har skrevet og ringet men umiddelbart er det umuligt når jeg ikke har set en kamp før men i og med jeg ikke har set en kamp kan jeg ikke se kamp det er i mine øre en ond- meget ond spiral! Dog kan jeg godt se ideen i at støtte de loyale fans...
http://www.travel2football.dk/index.php ... match=1771
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Nogen der har en idé om, hvorvidt det er muligt at få billetter til finalen?
Det er det, hvis man vil betale kassen for det. En hurtig søgninge viser, at travel2football skal have fra kr. 7.500,- for finalen og travelsense tager fra kr. 10.495,-heskey skrev:Nogen der har en idé om, hvorvidt det er muligt at få billetter til finalen?
Er de officielle billetter sat til salg. Ved godt bureauernes også er officielle, men kan man ikke købe direkte fra FA's hjemmeside?
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Nej FA sælger ikke billetter til hverken Carling Cup eller FA Cup. Billetterne til disse turneringer fordeles til de to klubber, der spiller kampen og resten går til sponsorer, Club Wembley mv.agger skrev:Er de officielle billetter sat til salg. Ved godt bureauernes også er officielle, men kan man ikke købe direkte fra FA's hjemmeside?
Dette er midt første indlæg på forummet!
Har brug for hjælp, mig og en kammerat vil gerne over og se Liverpool v Man City d. 25/8. Vi er dog lidt i vildrede med hvordan vi billigst arrangerer det. Har indtil videre kigget på travel2football, som tager 3150 ,- for ophold 24/8-26/8 og billet. Er der mulighed for at det kan gøres billigere? Han har ikke medlemskort!
Har brug for hjælp, mig og en kammerat vil gerne over og se Liverpool v Man City d. 25/8. Vi er dog lidt i vildrede med hvordan vi billigst arrangerer det. Har indtil videre kigget på travel2football, som tager 3150 ,- for ophold 24/8-26/8 og billet. Er der mulighed for at det kan gøres billigere? Han har ikke medlemskort!
Jeg har selv rejst med T2F, det var upåklageligt. Jeg agter at tage over at se en kamp her i den kommende sæson, og der har jeg set, at Thomas Cook Sport har forholdsvis billige billetpakker. Hvis man tilmed tager Easy-jet ruten fra Kastrup til Manchester kan man sagtens tage over at se en topkamp for under 3.000 med én hotelovernatning og fly t/r.
Ja det kan godt gøres billigere, hvis man selv gider at gøre arbejdet. Vores seneste tur til Liverpool (Chelsea-kampen i maj) kostede omkring 4000 for billet, hotel og transport , og det var med 5 overnatninger, da kampen blev flyttet fra weekenden til tirsdagen efter.Melo19 skrev:Dette er midt første indlæg på forummet!
Hoteller kan bestilles på f.eks. booking.com, som plejer at have nogle af de laveste priser i Liverpool. Lige netop den weekend, I vil afsted, ved jeg dog, at hotelpriserne er høje, da der er Matthew Street Festival, som giver en stor efterspørgsel på hoteller. Generelt røg hotelpriserne dog op i mandags, da kampprogrammet blev offentliggjort, da hotellerne altid sætter priserne op i de weekender, hvor Liverpool har hjemmebane.
Det er nemmest at skaffe billetter til kampen, hvis man er medlem af Liverpools officielle fanklub, da man så har mulighed for at købe billet både i medlemssalget i juli og i det såkaldte Late Availablity-salg i august (som regel 3 uger før kampen). En anden mulighed er at købe en af Liverpools hospitality pakker, som vist kostede fra £100 sidste sæson. Det ser dog ikke ud til, at de er sat til salg endnu, så jeg ved ikke, om det er samme pris i år.
Hjælp til billetter !
Jeg regner stærkt med at der ihvertfald er et par stykker som er medlem af Liverpools officelle fanclub.
Jeg har et problem som jeg syntes er lidt svært at få svar på inde på hjemmesiden..
jeg skal/vil gerne over og se Liverpool - Newcastle d 3 november, men ved ikke hvornår billetterne bliver sat til salg.
Jeg er selv medlem.
Jeg har et problem som jeg syntes er lidt svært at få svar på inde på hjemmesiden..
jeg skal/vil gerne over og se Liverpool - Newcastle d 3 november, men ved ikke hvornår billetterne bliver sat til salg.
Jeg er selv medlem.
Re: Hjælp til billetter !
^^ er der nogen der har en ide om hvornår de sætter dem til salg?
- Anders
YOU'LL NEVER WALK ALONE - JUSTICE FOR THE 96
- Anders
YOU'LL NEVER WALK ALONE - JUSTICE FOR THE 96