Nyheder om LFC og debat om topkampen
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Så skal der tømmes ud i butikken efter at Warrior har overtaget trøjekontrakten og det kan ses på priserne her i forået:
http://content.yudu.com/A1vbk2/LFCSS12/ ... /index.htm
Der er i hvert fald rig mulighed for en god handel.
Der er 10% inden d. 12 feb hvis man indtaster denne promotion code: SS2012.
Og yderligere 10% hvis man er medlem.
Det er nok også nødvendigt at sætte prisen heftigt ned, med de udtalelser adidas er kommet med. Eller er jeg bare nærtagende og kællinge fornærmetCallesen skrev:Så skal der tømmes ud i butikken efter at Warrior har overtaget trøjekontrakten og det kan ses på priserne her i forået:

Verden er smask fuld af hyklere....
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Du Perikles - hvornår smager en Tuborg bedst?Thommo skrev: Eller er jeg bare nærtagende og kællinge fornærmet
ALTID!!
Vi SMADRER det PIShold !

Smileys er guld, så er man fri for tastaturet
- Cynwal
Tastaturet er jo heller ikke altid din venThommo skrev:(
)
Smileys er guld, så er man fri for tastaturet

(Fik du læst det med småt? - og forstod du det? - Ellers et hint: Det er fra en gammel Tuborg-reklame)
Vi SMADRER det PIShold !
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Cynwal skrev:Du Perikles - hvornår smager en Tuborg bedst?Thommo skrev: Eller er jeg bare nærtagende og kællinge fornærmet
ALTID!!
i like that

Fik det læst, men fattede den ikke? googler og youtuber og vender frygteligt tilbageCynwal skrev:Tastaturet er jo heller ikke altid din venThommo skrev:(
)
Smileys er guld, så er man fri for tastaturet![]()
(Fik du læst det med småt? - og forstod du det? - Ellers et hint: Det er fra en gammel Tuborg-reklame)
- Cynwal
Thommo skrev:Fik det læst, men fattede den ikke? googler og youtuber og vender frygteligt tilbageCynwal skrev:Tastaturet er jo heller ikke altid din venThommo skrev:(
)
Smileys er guld, så er man fri for tastaturet![]()

Jeg troede faktisk, at Perikles svarede: "Altid!" i Tuborg reklamen. Beklager og undskylder mange gange for denne erindrings-forskydelse

Vi SMADRER det PIShold !
Dælens, du fik rettet det, har fundet det her http://www.ale.dk/index.php?id=2127 og her http://message.snopes.com/showthread.php?t=5632. Nå men det anede jeg ikke, heller ikke selv om du havde skrevet hvergang, indrømmer jeg. Er fra Randers ergo, er jeg indoktrineret(staveplade).
- Cynwal
Hæ hæ - da jeg lige var startet i gymnasiet i 1979, havde Tuborg fået dispensation til at tappe øl på dåse. Det var jo rigtig dejligt, når man skulle smule noget forbi forældrene på vej til fester, for dåserne klirrede ikke, når de var rullet stramt sammen inde i soveposenThommo skrev:Dælens, .........

Vi SMADRER det PIShold !
Landsholdets legender på søndag på tv3+ kl 20, handler om Mølby.
Så er pengeligaen blevet offentliggjort
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... e-deloitte"The club [Liverpool] needs European football each year to maintain its status in the Money League top 10 in future editions," said the report.
"In the medium to longer term the Warrior Sports kit deal will underpin further commercial revenue growth, whilst formulating a viable plan to either redevelop Anfield or move to a new home is key in driving matchday revenue increases."
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Gaar og lurer lidt paa tanken om at faa en Liverbird tatoveret paa mit bryst (og har faaet lavet et ret laekkert design). Min kone syntes dog ikke om det. Ikke fordi hun ikke kan lide tattoos - det kan hun godt - men hun mener jeg lige saa godt kunne faa tatoveret Dumbo!
Naar jeg saa forklarer om symboliken med "Liverbird on my chest", bliver jeg moedt af spoergsmaalet: Kunne det ikke lige saa godt vaere "Liverbird on my ass"?
Det er fandme ikke i orden!

Naar jeg saa forklarer om symboliken med "Liverbird on my chest", bliver jeg moedt af spoergsmaalet: Kunne det ikke lige saa godt vaere "Liverbird on my ass"?

Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.
LarsB skrev:Gaar og lurer lidt paa tanken om at faa en Liverbird tatoveret paa mit bryst (og har faaet lavet et ret laekkert design). Min kone syntes dog ikke om det. Ikke fordi hun ikke kan lide tattoos - det kan hun godt - men hun mener jeg lige saa godt kunne faa tatoveret Dumbo!![]()
Naar jeg saa forklarer om symboliken med "Liverbird on my chest", bliver jeg moedt af spoergsmaalet: Kunne det ikke lige saa godt vaere "Liverbird on my ass"?![]()
Op ad floden med hende.
On this train faith will be rewarded