Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » fredag, 16. dec, 2016 17:42
Altid spændende med nye talenter. Man drømmer altid om, at få flere spillere op gennem eget akademi.
Hvor gør han sig på banen?
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Så de tjener max(lige godt og vel) det samme som en UK panser, og det dobbelte af en vagt

, det troede jeg egentligt ikke de fik, men det er nok naturligt med de lønninger seniorene skraber ind.
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/uk ... es-3002995
Verden er smask fuld af hyklere....
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Facts. 13/14 for knap 2 år siden lagde vi med 36 points efter 16 kampe og fik en 2. plads... Hvad mon det ender i år? I hvertfald top-4.
Og der skal man tage med, at kun være 6. points efter et stærkt Chelsea hold (som netop tror de kan gå på vandet pt.)
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58DB9BEC
Billedet kan ikke uploades.... men 2005-2006 havde Liverpool samme points antal og blev nr 3. Lad os råbe i kor, at denne stime med sejre og PL titel bliver endelig i det nye år 2017...

God jul og godt nytår RED MENS

You'r Never Walk Alone. ///
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Niels K » tirsdag, 27. dec, 2016 21:53
Kunne vi samle ind som fanklub, som de gør i Norge ? Jeg synes, det er smukt, når sport/fodbold kan bruges til noget medmenneskeligt, og det er vældig deprimerende, at 1 ud af 3 børn ikke får julegaver i Liverpool.
http://www.liverpool.no/supporterklubbe ... der-treet/
Først og fremmest må det dreje sig om en indsamling af penge, men dernæst kunne der måske være mulighed for, at vi alle sammen kunne sende legetøj og børnetøj til Liverpool også, da der må være alvorlig mangel på disse ting til børnene også. Der er givetvis en organisation etableret, som kunne forestå praktikken omkring indkøb af Julemad/Julegaver, opbevaring og udbringning, som naturligvis skal være en non profit organisation af frivillige medarbejdere, så alt går ubeskåret til dem, som har behov.
Senest rettet af
Niels K torsdag, 29. dec, 2016 10:39, rettet i alt 1 gang.
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » tirsdag, 27. dec, 2016 22:25
Niels K skrev:Kunne vi samle ind som fanklub, som de gør i Norge ? Jeg synes, det er smukt, når sport/fodbold kan bruges til noget smukt, og det er vældig deprimerende, at 1 ud af 3 børn ikke får julegaver.
Først og fremmest må det dreje sig om en indsamling af penge, men dernæst kunne der måske være mulighed for, at vi alle sammen kunne sende legetøj og børnetøj til Liverpool også, da der må være alvorlig mangel på disse ting til børnene også. Der er givetvis en organisation etableret, som kunne forestå praktikken omkring indkøb af Julemad/Julegaver, opbevaring og udbringning, som naturligvis skal være en non profit organisation af frivillige medarbejdere, så alt går ubeskåret til dem, som har behov.
Det er Da en utrolig smuk tanke... ved du godt at adskillige familier her hjemme i Danmark lider under samme problemer ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
Niels K
af Niels K » tirsdag, 27. dec, 2016 22:52
Bellamy_fever skrev:Niels K skrev:Kunne vi samle ind som fanklub, som de gør i Norge ? Jeg synes, det er smukt, når sport/fodbold kan bruges til noget smukt, og det er vældig deprimerende, at 1 ud af 3 børn ikke får julegaver.
Det er Da en utrolig smuk tanke... ved du godt at adskillige familier her hjemme i Danmark lider under samme problemer ?
Ja, jeg er nogenlunde klar over, at problemet eksisterer i DK, men for det første er det et helt, helt andet og fuldstændig usammenligneligt omfang og for det andet, så er der et offentligt system, som tager sig af dem herhjemme og derudover, så er der en del private organisationer, som hjælper disse familier på forskellige måder. Lige som vi har venskabskommuner i andre lande, så kunne det være en flot gestus af organiserede fans af Liverpool FC at støtte de mest udsatte borgere i byen Liverpool på denne måde, og vi behøver ikke at skelne til udfordrede mennesker herhjemme, i Brasilien, Ghana eller andre steder - bare i Liverpool ?
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 28. dec, 2016 12:11
Tjahh, måske ikke nogen helt dum ide at Stevie "øver sig" som træner/manager i en mindre klub, inden han en dag - forhåbentlig - vender hjem til Anfield.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » onsdag, 28. dec, 2016 12:11
Tjahh, måske ikke nogen helt dum ide at Stevie "øver sig" som træner/manager i en mindre klub, inden han en dag - forhåbentlig - vender hjem til Anfield.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 28. dec, 2016 13:21
Gerrard skal på ingen måde overtage en synkende skude, som Swansea er. Det ville være rent selvmord, medmindre han også er i stand til at udføre mirakler som manager. Giv posten til Giggs, så han kan få en rædsom start på sin managerkarriere.
Liverpool Football Klopp
-
Niels K
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
AndreasN skrev:Gerrard skal på ingen måde overtage en synkende skude, som Swansea er. Det ville være rent selvmord, medmindre han også er i stand til at udføre mirakler som manager. Giv posten til Giggs, så han kan få en rædsom start på sin managerkarriere.
Tørt skrevet

Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jeppe
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 41
Ikke en nyhed, men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle smide det.
Jeg sad lige og kiggede lidt på alderen på vores trup. Jeg har udvalgt hvad jeg ser som top 17 - det kan sagtens være der skulle have været andre med. Derudover har jeg med vilje udeladt de unge spillere der banker på.
Vi har på nedenstående trup en gennemsnitsalder på 25,7. Men hvad der virkeligt springer i mine øjne, er den lave spredning på alderen. Der er 6 spillere der ikke ligger mellem 23 og 27, heraf 4 over (Klavan og Milner - begge 31, samt Migs og Lallana på 28) og 2 under (Origi og Can - 21 og 22).
Det borger i mine øjne virkelig godt for fremtiden at vi har et hold der allerede nu præsterer så godt, og hvor to tredjedele af truppen først er på vej ind i det der normalt betegnes som en fodboldspillers bedste alder. Det giver ro på i forhold til de spillere der skal hentes ind, at truppen efterhånden er meget homogen, og vi kan "nøjes" med at hente kvalitet ind til enkelte positioner. Det er sgu egentlig meget fedt...
Loris Karius 23
Nathaniel Clyne 25
Georginio Wijnaldum 26
Dejan Lovren 27
James Milner 31
Philippe Coutinho 24
Roberto Firmino 25
Jordan Henderson 26
Daniel Sturridge 27
Ragnar Klavan 31
Alberto Moreno 24
Sadio Mané 24
Adam Lallana 28
Simon Mignolet 28
Emre Can 22
Divock Origi 21
Joel Matip 25
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly