Nyheder om LFC
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Så er der lodtrækning!
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
- CVLiverpool
SC Braga - FC Shaktar Donetsk
Villarreal CF - AC Sparta Praha
Villarreal CF - AC Sparta Praha
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Shit, der røg både Sparta og Braga...
- CVLiverpool
Shit!!!
Dortmund mod os!
Dortmund mod os!
- CVLiverpool
Pis og lort. Der røg den titel!
man vidste jo det ville ske men fair nok så må vi jo klemme ballerne sammen og ordne dem men for satan det er uheldigt at trække den sværeste modstander allerede...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Satan også. Dem tror jeg desværre ikke vi napper. Trods vores spillemæssige fremgang, er de bare et helt andet sted end os.
Klarer vi den er vejen til finalen bestemt lidt nemmere...
Vi skal bare give den fuld skrald og huske på at Dortmund også har kæmpe respekt for Klopp og det han kan.
Mener den er 50/50, så gode eller meget bedre end os er de heller ikke......Tottenham lagde sig ned på forhånd...det gør vi ikke og de skal nok få kamp til stregen.
Vi skal bare give den fuld skrald og huske på at Dortmund også har kæmpe respekt for Klopp og det han kan.
Mener den er 50/50, så gode eller meget bedre end os er de heller ikke......Tottenham lagde sig ned på forhånd...det gør vi ikke og de skal nok få kamp til stregen.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!
Vi skulle jo nok møde dem på et tidspunkt i turneringen under alle omstændigheder. Hvis vi ryger ud nu, kan vi koncentrere os om en god slutspurt i Premier League. Der er dog to kampe at spille og selvfølgelig har vi en god mulighed for at gå videre. Klopps kendskab til spillerne i Dortmund giver os en stor fordel.
Reus og Aubameyang er nok for gode. Dem kan vi desværre ikke håndtere. Det har intet med tabermentalitet at gøre. Det må bare anerkendes, når man møder en for god modstander.
Det bliver to sindssygt fede kampe med en enorm atmosfære. Den ægte Klopp mod Klopp light.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jo, det er tabermentalitet, at kaste håndklædet i ringen, før det første spark. De er gode, og de er snævre favoritter. Men vi viser stigende formkurve.AJ skrev:Reus og Aubameyang er nok for gode. Dem kan vi desværre ikke håndtere. Det har intet med tabermentalitet at gøre. Det må bare anerkendes, når man møder en for god modstander.
Vi kan slå alle hold på dagen. Over to kampe bliver det godt nok svært, men jeg vil forholde mig optimistisk vores nuværende form in mente.
Derudover skal vi jo kunne slå alle hold, for at vinde trofæet
Derudover skal vi jo kunne slå alle hold, for at vinde trofæet

Lad os nu bare få spillet de to kampe og se om du har ret....AJ skrev:Reus og Aubameyang er nok for gode. Dem kan vi desværre ikke håndtere. Det har intet med tabermentalitet at gøre. Det må bare anerkendes, når man møder en for god modstander.
Vi er i fremgang og har også spillere der kan vælte dem. Det Coutinho lavede i det 44 minut i går var jo på Messi niveau.
Det bliver taktik og klogskab der afgører det her, og vores forudsætninger er mindst ligeså gode som deres....
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!