Det ligner i hvert fald to tophold som er tilfredse med at holde nullet
LFC - Arsenal FC >> Kamptråden PL runde 3
-
Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden PL runde 3
Kampen ligger jo for tidligt til at det kan blive et fest fyrværkeri og dybest set vil begge hold nok hellere have en uafgjort end at tabe på nuværende tidspunkt.
Så det bliver en kedeligt taktisk affære fordi det er med “hellere uafgjort” end at tabe hatten på..
Hvis der bliver en vinder vil pressen allerede nu starte med sine dommedags profetier
Det er heller ikke fordi jeg er bekymretTG12 skrev:Wirts skal nok komme.
Men både Wirts og spillerne omkring ham skal lære ham at kende, og spillet skal i højere grad gå igennem Wirts så han kan ligge og være Maestro.
Men det behøver bare ikke nødvendigvis vare ret meget længere...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvorfor fuck skulle Grav have gult for tilfældigt at ramme en anden, når Arsenal spillerne kan bryde løs og vælte vores spiller om kuld!!!
Lorte dommer
Lorte dommer
-
Enig. Hvis Liverpool havde været flyvende fra sæsonstart kunne jeg godt have set dem presse på fra start, men med al den usikkerhed i defensiven giver det mening at spille mere forsigtigt. Madueke, Martinelli og Jokeres er ikke meget værd når de ikke har plads frem ad banen.TG12 skrev: ↑søndag, 31. aug, 2025 18:10Kampen ligger jo for tidligt til at det kan blive et fest fyrværkeri og dybest set vil begge hold nok hellere have en uafgjort end at tabe på nuværende tidspunkt.
Så det bliver en kedeligt taktisk affære fordi det er med “hellere uafgjort” end at tabe hatten på..
Hvis der bliver en vinder vil pressen allerede nu starte med sine dommedags profetier
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er et meget lille lyspunkt i en pivringe kamp.
Vi SMADRER det PIShold !
Vores midtbane er blevet spist af deres og vores frontgruppe kan slet ikke komme ind i kampen. Der skal en langt bedre præstation til.
Arne har sikkert den taktiske løsning, men fra min sofa er det egentlig bare at de forreste 6 simpelthen skal spille bedre. Der er nok en grund til jeg ikke er træner, når det er min løsning.
Arne har sikkert den taktiske løsning, men fra min sofa er det egentlig bare at de forreste 6 simpelthen skal spille bedre. Der er nok en grund til jeg ikke er træner, når det er min løsning.
Imod moderne fodbold.
- JudgeArdaStudge
Man kan godt se, at der er - hvis ikke et nyt koncept - så i hvert fald nogle nye spillere, der skal spilles ind på holdet. Mac Allister har ikke taget sig særlig godt ud, måske babygråd har holdt ham vågen om natten, og Wirtz har været mandsopdækket. Salah får vi heller ikke meget med og de lange bolde vi har forsøgt at slå har ikke været præcise nok. Idéen med at variere med kombinationer nede ved græsset og lange bolde er egentlig fin, men udførelsen savner lidt mere kvalitet. Det ligner lidt, at det kommer til at tage lidt tid at få spillet holdet sammen, så løb og spil glider bedre.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 31. aug, 2025 18:20, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kerketz har spillet bedst. Han har spillet sig gevaldigt op. Hans bedste halvleg for os. Det er netop i denne kamp jeg troede Wirtz ville shine, men det er ikke sket. Han skal snart til at have gang i sin Liverpool karriere. Salah mangler føling, idéer og tempo i sit spil. Mac Allister er helt ved siden af sig selv i dag. Konate og VVD ser stærke ud, og det samme gør Szobo på backen.
Mere præcision i afleveringerne, og vi skal agerer som et hold. Vores fuldbanepres mangler en del endnu.
Der er plads til forbedring!
God 2. halvleg.
Mere præcision i afleveringerne, og vi skal agerer som et hold. Vores fuldbanepres mangler en del endnu.
Der er plads til forbedring!
God 2. halvleg.
- JudgeArdaStudge
Det er også lidt svært at shine, når man er mandsopdækket. Vi skal forsøge at spille udenom Wirtz, for på den måde tager vi også en Arsenal-spiller ud af ligningen. Gør vi det tilpas nok gange, så går de væk fra at mandsopdække Wirtz. Jeg er sikker på, at Slot også har set det.
Wirtz skal tage løb, der bevidst tager Zubimendi ud af ligningen. Han skal så at sige ikke gå efter at deltage i spillet, men bevidst forsøge at snyde modstanderen med sig, derved åbner han rum og så skal Mac Allister steppe op.
Det er omvendt også godt set af Arteta (selvom jeg ikke vil rose ham mere end nødvendigt) at lade ham italieneren på backen søge ind på midten og skabe overtal der, mens deres forsvar går i et tre-mands forsvar.
Wirtz skal tage løb, der bevidst tager Zubimendi ud af ligningen. Han skal så at sige ikke gå efter at deltage i spillet, men bevidst forsøge at snyde modstanderen med sig, derved åbner han rum og så skal Mac Allister steppe op.
Det er omvendt også godt set af Arteta (selvom jeg ikke vil rose ham mere end nødvendigt) at lade ham italieneren på backen søge ind på midten og skabe overtal der, mens deres forsvar går i et tre-mands forsvar.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 31. aug, 2025 18:29, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Wirtz skal blot gå dybt; følger Arsenal spilleren med, så er der rum bag ham, følger han ikke med så skal han have bolden, og starte derfra! Hvis Arsenal dækker rummet, skal vi finde ud af , hvor det efterlader et rum på banen og udnytte det.
Vi har slet ikke formået at udnytte at deres bedste forsvarsspiller blev skadet. Vi har slet ikke testet den nye mand i deres forsvar. Det må vi gerne ændre på.
Vi har slet ikke formået at udnytte at deres bedste forsvarsspiller blev skadet. Vi har slet ikke testet den nye mand i deres forsvar. Det må vi gerne ændre på.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 31. aug, 2025 18:29, rettet i alt 1 gang.
- Redtothebone
Forstår ikke helt vores backs skal stå så lavt i dag, det er vel vores to mest løbestærke spillere og det er dem der kan skabe overtal længere fremme af banen.
Der er noget at se til for Slot i pausen, det kan da kun blive bedre i anden halvleg
Der er noget at se til for Slot i pausen, det kan da kun blive bedre i anden halvleg
YNWA
- JudgeArdaStudge
Saliba har ikke været deres bedste forsvarsspiller i et stykke tid, men jeg forstår din pointe. Vi skal sætte deres nye mand fra Valencia under mere pres.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 31. aug, 2025 18:28Wirtz skal blot gå dybt; følger Arsenal spilleren med, så er der rum bag ham, følger han ikke med så skal han have bolden, og starte derfra! Hvis Arsenal dækker rummet, skal vi finde ud af , hvor det efterlader et rum på banen og udnytte det.
- JudgeArdaStudge
Tror det skal ses i lyset af de to foregående kampe. Vi er blevet straffet på omstillinger, især af Bournemouth, så tror Slot er påpasselig med at sende vores backs med frem. Arsenals største chance kom også da Szoboszlai var fanget fremme.Redtothebone skrev: ↑søndag, 31. aug, 2025 18:28Forstår ikke helt vores backs skal stå så lavt i dag, det er vel vores to mest løbestærke spillere og det er dem der kan skabe overtal længere fremme af banen.
Der er noget at se til for Slot i pausen, det kan da kun blive bedre i anden halvleg![]()
Indtil videre en rigtig august topkamp uden kvalitet og med spillere, der stadig leder efter formen