ÜBER cool, med tilpas smil på læben og i øjnene til, at det ikke virker som "hollænder-arrogance".mortenbak skrev: ↑fredag, 03. jan, 2025 17:55Han er sgu cool ham Arne!Cynwal skrev:Slots "pre-presser" inden Man FU kampen:Det eneste nævneværdige er, at både Konaté og Conor Bradlley vil træne normalt med truppen i dag. Jeg tvivler dog på, at vi ser nogen af dem i start-11 på søndag, og da slet ikke Konaté som for en hvis herres skyld ikke skal risikere at få en ny fiber/muskel-skade ved at starte højintensivt for tidligt.
LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg er fan!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
Jeg kommer til at tænke på et slogan, som Fiat lavede i 1970'erne:

Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Er det bare mig.......?
Jeg får sådan en snigende fornemmelse af, at ALLE forventer/regner med, at vi bare smadrer Man FU i morgen. "Eksperter"/pundits diskuterer mere, hvor stor risikoen er for, at MFU får en ordentlig snitter, ja måske endda overgår 7-0 rekordsejren.....!?
Ovenstående superoptimisme har mange gange tidligere været en del af opskriften på en stor skuffelse, da de mange skriverier om favortiværdighed altid finder vej til spillernes nyhedsfeed på en eller anden måde. ....og man vinder bare ikke fodboldkampe, hvis man allerede jubler over en sejr og har armene over hovedet, inden kampen er gået i gang.
Jeg håber i den grad inderligt, at det bare er mig - der jo eller (næsten) ALTID er SUPERoptimist - der ser spøgelser her ved højlys dag, en smuk solskins-vinterdag på Midtfyn.
Jeg får sådan en snigende fornemmelse af, at ALLE forventer/regner med, at vi bare smadrer Man FU i morgen. "Eksperter"/pundits diskuterer mere, hvor stor risikoen er for, at MFU får en ordentlig snitter, ja måske endda overgår 7-0 rekordsejren.....!?
Ovenstående superoptimisme har mange gange tidligere været en del af opskriften på en stor skuffelse, da de mange skriverier om favortiværdighed altid finder vej til spillernes nyhedsfeed på en eller anden måde. ....og man vinder bare ikke fodboldkampe, hvis man allerede jubler over en sejr og har armene over hovedet, inden kampen er gået i gang.
Jeg håber i den grad inderligt, at det bare er mig - der jo eller (næsten) ALTID er SUPERoptimist - der ser spøgelser her ved højlys dag, en smuk solskins-vinterdag på Midtfyn.
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nej det er ikke bare dig. Vi kan ikke snakke os fra at være klare, for ikke at sige stor-, favoritter i morgen, men vi ved også alle, at en sådan værdighed kan være svær at håndtere. MFU kommer formentlig i en superdefensiv opstilling, og hvad sker der, hvis det ikke er lykkedes at knække koden efter en times tid? Så kan det blive noget krampagtigt noget, og alt vil kunne ske.Cynwal skrev: ↑lørdag, 04. jan, 2025 13:20Er det bare mig.......?
Og som tidligere skrevet, LFC-MFU kampe er bare noget ganske særligt, en kamp der ikke kan vurderes udelukkende på de gængse parametre.
Så intet er vundet på forhånd. På den anden side, får vi et par hurtige mål er det muligt at MFU kollapser, og vi henter en storsejr.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
Sgu' rart, jeg ikke er den eneste. Jeg hæfter mig dig også ved, at psyken og holdmoralen må være slidt ned til ganske fint silkepapirs-tykkelse hos ligaens mest dovne hold.Sledgehammer skrev: ↑lørdag, 04. jan, 2025 13:29Nej det er ikke bare dig. Vi kan ikke snakke os fra at være klare, for ikke at sige stor-, favoritter i morgen, men vi ved også alle, at en sådan værdighed kan være svær at håndtere. MFU kommer formentlig i en superdefensiv opstilling, og hvad sker der, hvis det ikke er lykkedes at knække koden efter en times tid? Så kan det blive noget krampagtigt noget, og alt vil kunne ske.Cynwal skrev: ↑lørdag, 04. jan, 2025 13:20Er det bare mig.......?
Og som tidligere skrevet, LFC-MFU kampe er bare noget ganske særligt, en kamp der ikke kan vurderes udelukkende på de gængse parametre.
Så intet er vundet på forhånd. På den anden side, får vi et par hurtige mål er det muligt at MFU kollapser, og vi henter en storsejr.
PS: Skal du ikke snart have kigget på "Dit geografiske sted"?:

Du ku' jo evt. skifte til at bo på et Slot?

Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hehe, good point, men jeg er nu stadig glad for Jurgen, så tænker jeg bliver her lidt endnu ...PS: Skal du ikke snart have kigget på "Dit geografiske sted"?:
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Apropos geografisk sted, så er der sne i Liverpool og nu varsler de potentiel snestorm i morgen, hvilket kan resultere i, at kampen må aflyses. Endnu er intet givet, men risikoen er angiveligt til stede for, at vi får endnu et opgør udskudt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 04. jan, 2025 16:10Apropos geografisk sted, så er der sne i Liverpool og nu varsler de potentiel snestorm i morgen, hvilket kan resultere i, at kampen må aflyses. Endnu er intet givet, men risikoen er angiveligt til stede for, at vi får endnu et opgør udskudt.
Øv, LFC er inde i en “prime time” periode..!! OG Manchester United er helt på månen både for den nye manager, og deres spillere. Rashford skulle vidst være syg og ikke kampklar til imorgen. Så Man U har ikke mange angribere, der er farlige foran kassen imorgen.. Højlund drengen bliver nok lukket fuldstændig ned af Big Virgil imorgen.
Jeg er helt med dig på den her og fiaskoen lurer altid, når vi møder det pis hold. Jeg HADER at tabe til dem og uafgjort er heller aldrig acceptabelt. De skal bare smadres.Cynwal skrev:Er det bare mig.......?
Men form og placering betyder intet i de her kampe. Alt er på spil og man kan intet tage for givet. Vi burde jo blæse dem ud af banen, men det sker næppe.
Vi skal lægge maks pres på lige fra starten kampen. Kommer vi hurtigt foran med et par stykker, så kan jeg ikke se andet for mig end at de knækker sammen. De har intet at kæmpe med for tiden og gejsten forsvinder nok helt, hvis de kommer hurtigt bagud.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er der meldt noget ud ifht at kampen udsættes ?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Status er at bliver kampenspilkes. Hvis den aflyses, skyldes det at tilskuerne har problemer med at nå frem samt deres sikkerhed. Men foreløbigt har jeg ikke hørt at den afltses.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/Udland/ ... t/10487231
https://ekstrabladet.dk/nyheder/Udland/ ... t/10487231
- Cynwal
Det lidt svært at spå om. Umiddelbart ligner vejrudsigterne "bare" regn og slud, men noget af det kan også falde som isslag.
De tre lufthavne i Liverpool, Birmingham og Manchester har i øjeblikket lukket deres landingsbaner.
Jeg har prøvet at skrive til Thomas Brando (grafisk lay out'er på YNWA bladet), som jeg ved er i LIverpool, for at få en on-site melding. Men han er vist ikke stået op endnu.
Det største problem kan være, at alt offentligt i UK er totalt nedslidt og kørt i sænk, efter mere end 10 års Tory-styre, som så lige fik et katastrofalt Brexit oven i hatten. Jeg kan huske, at en anden kamp engang for 5-10 år siden blev aflyst p.gr.a. issalg i Liverpool området, så de var bange for at tilskuerne ikke kunne komme sikkert til og fra Anfield. De har jo slet ikke et sneberedskab i UK som vi er vant til fra DK.
Vi SMADRER det PIShold !
A safety meeting was held this morning to assess the weather and travel conditions for today’s fixture against Manchester United at Anfield.
At this stage the match is planned to go ahead as normal and every effort is being made to get the game on.
A further safety meeting will take place again at midday to assess the latest conditions.
We will update supporters just as soon as we can. Please take extra care out there, Reds.
At this stage the match is planned to go ahead as normal and every effort is being made to get the game on.
A further safety meeting will take place again at midday to assess the latest conditions.
We will update supporters just as soon as we can. Please take extra care out there, Reds.