LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
3
20%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 86. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
7%
26 – Andy Robertson.
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
2
13%
10 – Mac Allister.
8
53%
17 - Curtis Jones ud i 60. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
1
7%
7 - Luis Diaz ud i 60. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 86. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind i 60. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 60. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 86. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 86.min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 15

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 03. jan, 2025 17:58

mortenbak skrev:
fredag, 03. jan, 2025 17:55
Cynwal skrev:Slots "pre-presser" inden Man FU kampen:
Det eneste nævneværdige er, at både Konaté og Conor Bradlley vil træne normalt med truppen i dag. Jeg tvivler dog på, at vi ser nogen af dem i start-11 på søndag, og da slet ikke Konaté som for en hvis herres skyld ikke skal risikere at få en ny fiber/muskel-skade ved at starte højintensivt for tidligt.
Han er sgu cool ham Arne!
ÜBER cool, med tilpas smil på læben og i øjnene til, at det ikke virker som "hollænder-arrogance".
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 03. jan, 2025 18:02

Jeg er fan!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » fredag, 03. jan, 2025 20:09

mortenbak skrev:
fredag, 03. jan, 2025 18:02
Jeg er fan!
Jeg kommer til at tænke på et slogan, som Fiat lavede i 1970'erne:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » fredag, 03. jan, 2025 21:19

Cynwal skrev:
mortenbak skrev:
fredag, 03. jan, 2025 18:02
Jeg er fan!
Jeg kommer til at tænke på et slogan, som Fiat lavede i 1970'erne:
Billede
Slot fan Billede

Og så er der jo Dart finale i aften.
Luke Littler (17) vs Michael van Gerwin.
Kæmpekamp!!!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. jan, 2025 13:20

Er det bare mig.......?

Jeg får sådan en snigende fornemmelse af, at ALLE forventer/regner med, at vi bare smadrer Man FU i morgen. "Eksperter"/pundits diskuterer mere, hvor stor risikoen er for, at MFU får en ordentlig snitter, ja måske endda overgår 7-0 rekordsejren.....!?

Ovenstående superoptimisme har mange gange tidligere været en del af opskriften på en stor skuffelse, da de mange skriverier om favortiværdighed altid finder vej til spillernes nyhedsfeed på en eller anden måde. ....og man vinder bare ikke fodboldkampe, hvis man allerede jubler over en sejr og har armene over hovedet, inden kampen er gået i gang.

Jeg håber i den grad inderligt, at det bare er mig - der jo eller (næsten) ALTID er SUPERoptimist - der ser spøgelser her ved højlys dag, en smuk solskins-vinterdag på Midtfyn.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 04. jan, 2025 13:29

Cynwal skrev:
lørdag, 04. jan, 2025 13:20
Er det bare mig.......?

Jeg får sådan en snigende fornemmelse af, at ALLE forventer/regner med, at vi bare smadrer Man FU i morgen. "Eksperter"/pundits diskuterer mere, hvor stor risikoen er for, at MFU får en ordentlig snitter, ja måske endda overgår 7-0 rekordsejren.....!?

Ovenstående superoptimisme har mange gange tidligere været en del af opskriften på en stor skuffelse, da de mange skriverier om favortiværdighed altid finder vej til spillernes nyhedsfeed på en eller anden måde. ....og man vinder bare ikke fodboldkampe, hvis man allerede jubler over en sejr og har armene over hovedet, inden kampen er gået i gang.

Jeg håber i den grad inderligt, at det bare er mig - der jo eller (næsten) ALTID er SUPERoptimist - der ser spøgelser her ved højlys dag, en smuk solskins-vinterdag på Midtfyn.
Nej det er ikke bare dig. Vi kan ikke snakke os fra at være klare, for ikke at sige stor-, favoritter i morgen, men vi ved også alle, at en sådan værdighed kan være svær at håndtere. MFU kommer formentlig i en superdefensiv opstilling, og hvad sker der, hvis det ikke er lykkedes at knække koden efter en times tid? Så kan det blive noget krampagtigt noget, og alt vil kunne ske.

Og som tidligere skrevet, LFC-MFU kampe er bare noget ganske særligt, en kamp der ikke kan vurderes udelukkende på de gængse parametre.

Så intet er vundet på forhånd. På den anden side, får vi et par hurtige mål er det muligt at MFU kollapser, og vi henter en storsejr.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 04. jan, 2025 13:51

Sledgehammer skrev:
lørdag, 04. jan, 2025 13:29
Cynwal skrev:
lørdag, 04. jan, 2025 13:20
Er det bare mig.......?

Nej det er ikke bare dig. Vi kan ikke snakke os fra at være klare, for ikke at sige stor-, favoritter i morgen, men vi ved også alle, at en sådan værdighed kan være svær at håndtere. MFU kommer formentlig i en superdefensiv opstilling, og hvad sker der, hvis det ikke er lykkedes at knække koden efter en times tid? Så kan det blive noget krampagtigt noget, og alt vil kunne ske.

Og som tidligere skrevet, LFC-MFU kampe er bare noget ganske særligt, en kamp der ikke kan vurderes udelukkende på de gængse parametre.

Så intet er vundet på forhånd. På den anden side, får vi et par hurtige mål er det muligt at MFU kollapser, og vi henter en storsejr.
Sgu' rart, jeg ikke er den eneste. Jeg hæfter mig dig også ved, at psyken og holdmoralen må være slidt ned til ganske fint silkepapirs-tykkelse hos ligaens mest dovne hold.

PS: Skal du ikke snart have kigget på "Dit geografiske sted"?:
Billede
Du ku' jo evt. skifte til at bo på et Slot? ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 04. jan, 2025 15:33

PS: Skal du ikke snart have kigget på "Dit geografiske sted"?:
Hehe, good point, men jeg er nu stadig glad for Jurgen, så tænker jeg bliver her lidt endnu ...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 04. jan, 2025 16:10

Apropos geografisk sted, så er der sne i Liverpool og nu varsler de potentiel snestorm i morgen, hvilket kan resultere i, at kampen må aflyses. Endnu er intet givet, men risikoen er angiveligt til stede for, at vi får endnu et opgør udskudt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 04. jan, 2025 17:24

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 04. jan, 2025 16:10
Apropos geografisk sted, så er der sne i Liverpool og nu varsler de potentiel snestorm i morgen, hvilket kan resultere i, at kampen må aflyses. Endnu er intet givet, men risikoen er angiveligt til stede for, at vi får endnu et opgør udskudt.

Øv, LFC er inde i en “prime time” periode..!! OG Manchester United er helt på månen både for den nye manager, og deres spillere. Rashford skulle vidst være syg og ikke kampklar til imorgen. Så Man U har ikke mange angribere, der er farlige foran kassen imorgen.. Højlund drengen bliver nok lukket fuldstændig ned af Big Virgil imorgen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jan, 2025 20:09

Cynwal skrev:Er det bare mig.......?

Jeg er helt med dig på den her og fiaskoen lurer altid, når vi møder det pis hold. Jeg HADER at tabe til dem og uafgjort er heller aldrig acceptabelt. De skal bare smadres.
Men form og placering betyder intet i de her kampe. Alt er på spil og man kan intet tage for givet. Vi burde jo blæse dem ud af banen, men det sker næppe.

Vi skal lægge maks pres på lige fra starten kampen. Kommer vi hurtigt foran med et par stykker, så kan jeg ikke se andet for mig end at de knækker sammen. De har intet at kæmpe med for tiden og gejsten forsvinder nok helt, hvis de kommer hurtigt bagud.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 05. jan, 2025 09:00

Er der meldt noget ud ifht at kampen udsættes ?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. jan, 2025 09:38

Status er at bliver kampenspilkes. Hvis den aflyses, skyldes det at tilskuerne har problemer med at nå frem samt deres sikkerhed. Men foreløbigt har jeg ikke hørt at den afltses.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/Udland/ ... t/10487231

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. jan, 2025 10:19

mortenbak skrev:
søndag, 05. jan, 2025 09:00
Er der meldt noget ud ifht at kampen udsættes ?
Det lidt svært at spå om. Umiddelbart ligner vejrudsigterne "bare" regn og slud, men noget af det kan også falde som isslag.
De tre lufthavne i Liverpool, Birmingham og Manchester har i øjeblikket lukket deres landingsbaner.
Jeg har prøvet at skrive til Thomas Brando (grafisk lay out'er på YNWA bladet), som jeg ved er i LIverpool, for at få en on-site melding. Men han er vist ikke stået op endnu.

Det største problem kan være, at alt offentligt i UK er totalt nedslidt og kørt i sænk, efter mere end 10 års Tory-styre, som så lige fik et katastrofalt Brexit oven i hatten. Jeg kan huske, at en anden kamp engang for 5-10 år siden blev aflyst p.gr.a. issalg i Liverpool området, så de var bange for at tilskuerne ikke kunne komme sikkert til og fra Anfield. De har jo slet ikke et sneberedskab i UK som vi er vant til fra DK.
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » søndag, 05. jan, 2025 10:43

A safety meeting was held this morning to assess the weather and travel conditions for today’s fixture against Manchester United at Anfield.

At this stage the match is planned to go ahead as normal and every effort is being made to get the game on.

A further safety meeting will take place again at midday to assess the latest conditions.

We will update supporters just as soon as we can. Please take extra care out there, Reds.

Besvar