Jeg er sikker på, at vi har tilstrækkeligt mange kulturbærere, som fastholder og integrerer "The Liverpool Way" i de nye spillere. VVD, Robertson, Salah "fylder meget" i omklædningsrum og til træning, og jeg er sikker på, at Mac Allister også fylder en del. Wirtz virker også som en hårdtarbejdende, fokuseret spiller med snuden i sporet og de fælles mål i sigte.Redtothebone skrev: ↑torsdag, 31. jul, 2025 10:25Tror i stadig vi kan bevare intensiteten og passionen for klubben i alle de nye?, det er jo noget af det der har båret Liverpool meget langt.
Next season
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Next season
Vi SMADRER det PIShold !
Confirmed: New Liverpool squad numbers for the 2025-26 season.
6 – Milos Kerkez
7 – Florian Wirtz
12 – Conor Bradley
22 – Hugo Ekitike
25 – Giorgi Mamardashvili
28 – Freddie Woodman
30 – Jeremie Frimpong
41 – Armin Pecsi
42 – Trey Nyoni
6 – Milos Kerkez
7 – Florian Wirtz
12 – Conor Bradley
22 – Hugo Ekitike
25 – Giorgi Mamardashvili
28 – Freddie Woodman
30 – Jeremie Frimpong
41 – Armin Pecsi
42 – Trey Nyoni
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Voldsomt fede!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fede trøjer. Er jeg den eneste som tænker Torres?
Hader logoet
men ellers super fedt design.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej

-
- Alder: 37
Jeg tænker sgu relativt ofte på Torres. Overvej at have en som ham på toppen på vores nuværende hold....
Nu er det ved at være nogle år siden jeg har fornyet min liverpool garderobe, da jeg har savnet lidt på design.
Nu skal jer love for Adidas er tilbage!
Men er de godt nok kommet op over 1000 kr for en spillertrøje uden tryk?
Nu skal jer love for Adidas er tilbage!
Men er de godt nok kommet op over 1000 kr for en spillertrøje uden tryk?

- Redtothebone
Synes den røde er spot on rigtig flot rød farve og design. Den hvide minder mig om en united trøje med det sorte på kraven og med sorte shorts til åbenbart. Men 3 trøjen ser rigtig lovende ud, så 2 ud af 3 er vel heller ikke skidt.
YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Komboen hvid trøje og sorte bukser er nu en gammel/klassisk LFC variant, som det fremgår af dette billede af Sir Kenny, tilbage i 77/78:Redtothebone skrev: ↑fredag, 01. aug, 2025 17:21Den hvide minder mig om en united trøje med det sorte på kraven og med sorte shorts til åbenbart.

Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Ja selv med King Kenny i er det ikke lige min smagCynwal skrev: ↑fredag, 01. aug, 2025 20:25Komboen hvid trøje og sorte bukser er nu en gammel/klassisk LFC variant, som det fremgår af dette billede af Sir Kenny, tilbage i 77/78:Redtothebone skrev: ↑fredag, 01. aug, 2025 17:21Den hvide minder mig om en united trøje med det sorte på kraven og med sorte shorts til åbenbart.
![]()

YNWA
- Redtothebone
Synes ikke Konate fremgå på nogen billeder eller videoer omkring nyt tøj, måske en “straf” for ikke at skrive under på en ny kontrakt
YNWA