Kan ikke?AndreasN skrev:Du gider ikke forstå det vel?
Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Bellamy_fever
Nej, det er nok sandheden Emmy ... Jeg KAN virkelig ikke forstå hvorfår man gør det til så kæmpe stort et problem ? Det gør jeg virkelig ikke.. andreasN vil du ikke forklare dumme mig hvorfor det er så kæmpe stort et problem ?Emmy skrev:Kan ikke?AndreasN skrev:Du gider ikke forstå det vel?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Vi har gennem tiderne også spillet masser af sene aftenkampe på udebane, om mandagen f.eks. i ligaen, og i pokalen i midtugen, så dette er altså ikke noget nyt.Bellamy_fever skrev:Nej, det er nok sandheden Emmy ... Jeg KAN virkelig ikke forstå hvorfår man gør det til så kæmpe stort et problem ? Det gør jeg virkelig ikke.. andreasN vil du ikke forklare dumme mig hvorfor det er så kæmpe stort et problem ?Emmy skrev:Kan ikke?AndreasN skrev:Du gider ikke forstå det vel?
Nej, jeg gider ikke forklare det - det burde være indlysende. Især hvis man selv har prøvet at planlægge besværlige udekampe.
Det var slet ikke intentionen, at det skulle være en lang debat. Mere bare en konstatering af, at vi - og vores fans - bliver ofre de en helt igennem horribel planlægning.
Det var slet ikke intentionen, at det skulle være en lang debat. Mere bare en konstatering af, at vi - og vores fans - bliver ofre de en helt igennem horribel planlægning.
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever
AndreasN@ den er simpelthen for letkøbt , kan du stå og komme med en opsang om det en og det andet, og beskylde mig for ikke at VILLE se problemet kan du også forsvare din holdning - at blive tøsefornærmet og ikke gide at tage debatten er sku for åndsvagt - hvis du blot ønsker at komme med din personlige mening om emnet uden at skulle argumentere for sagen , så er det du søger en BLOG, på et debatforum må man forvente at folk vil angribe din påstand om at det skulle være et decideret angreb mod os fans.AndreasN skrev:Nej, jeg gider ikke forklare det - det burde være indlysende. Især hvis man selv har prøvet at planlægge besværlige udekampe.
Jeg HAR jo netop givet eksempel på at jeg har prøvet besværlighederne ved at planlægge en udekamp - endda en udekamp i midtugen, jeg har også arrangeret en tur her fra Danmark til Liverpool over London Stansted da det var det eneste der kunne lade sig gøre logistisk og ved udemærket at det kan være bøvlet - men istedet for bare et tude som en anden kælling Over dwt aå måtte jeg jo arrangere det ud fra de udfordringer der nu engan er.
Hvis det er fordi ikke VIL forklare det, så kan det sku være ligegyldig at diskutere det med dig, Spørgsmålet er dog hvorvidt du overhovedet KAN forklare hvirfor det er så kæmpe stort et problem .
Jamen, søde Bellamy, det var slet ikke for at starte en stor diskussion. Det var simpelthen bare, fordi det her var et eneste sted, jeg lige kunne komme af med lidt frustrationer. Jeg gider ærligt talt ikke ud i en lang diskussion omkring det.
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever

AndreasN det du søger er en BLOG ! du drikker for pokker heller ikke af et possoir og dernæst brokker dig over stanken af urin ??

men fair, vi lader den ligger . det er simpelthen for åndsvagt det her..

Det forekommer mig, at du også har skrevet indlægget herover for at lufte din frustration over et eller andet, bellamy_fever. Hvis du skal spille hellig over, at det jo er et "debatforum", så burde du måske overveje også at holde dig fra den slags fornedrende indlæg. Ellers virker det en anelse selvmodsigende...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Bellamy_fever
det fremgår ellers ret tydeligt hvad jeg er frustreret over.. at AndreasN råber op om chikane af fans og at FA er skide ligeglade med fans, men ligeså snart jeg spørger indtil hvori chikanen heri ligger, og spørger ind til hvorfor det egentligt er et så kæmpe stort problem, så siger AndreasN gudhjælpemig at han ikke ønsker at debatere det videre en hans egen holdning - hvorfor i alverden så lave opslaget på et debatforum i første omgang ?Surf skrev:Det forekommer mig, at du også har skrevet indlægget herover for at lufte din frustration over et eller andet, bellamy_fever. Hvis du skal spille hellig over, at det jo er et "debatforum", så burde du måske overveje også at holde dig fra den slags fornedrende indlæg. Ellers virker det en anelse selvmodsigende...
- Havde AndreasN ikke valgt den retorik han havde i sine indlæg hvor ham bruger bombastiske udtryk som "chikane", og "skideligeglad med os og vores fans" så havde jeg heller ikke haft et lige så stort behov for at få en forklaring, men når man vælger at "råbe op" på den måde, må man da for pokker som det mindste kunne forsvare hvorfor ?
Det irritere mig herudover at jeg skal skydes i skoen at jeg åbenbart er uvidende og ikke kender til hvor besværligt det er at arrangere transport til udekampe - til trods for at jeg ellers gør det klart at det gør jeg udemærket og henviser til 2 tilfælde. Så spørger jeg tilbage, endnu engang, til hvori den egentlige chikane ligger ? og hvorfor det er så KÆMPE stort et problem ?
mår så AndreasN svare fornedrende tilbage med "søde Bellamy[...]" ja så opgiver jeg simpelthen at hæve diskussionsniveauet og så stopper jeg den ovenfor ved at give min holdning til kende overfor den slags...... og det gider jeg egentlig ikke diskutere yderligere

men det er fint , jeg giver mig .. vi lader den ligge her, nu vil jeg gå ud og spille stangetennis med en jagtriffel og en handgranat og dernæst brokke mig over at lortet sprænger i luften.
Senest rettet af Bellamy_fever lørdag, 12. dec, 2015 16:57, rettet i alt 1 gang.
Hvis du spørger mig, så stammer frustrationen jo ikke fra dette enkelt-tilfælde. Det er fordi FA gang på gang tager beslutninger baseret på et kommercielt grundlag og fuldstændig lader til at tilsidesætte hensynet til de lokale fans. Det er fordi vigtigheden af at kunne sende kampen på TV og dermed hive skyhøje indtægter vægter så højt, at de lokale fodsoldater bare kan rende dem et vist sted.
Så kan vi da sagtens blive enige om, at man kan finde ud af transport til kampen på andre måder. Men respekten for fansene på stadion er røget i fløjten i engelsk fodbold. Deri ligger årsagen til den frustration, AndreasN udtrykker, hvis min beskedne tolkning da tæller for noget. Det er en principsag, mere end dette enkelte praktiske eksempel.
Så kan vi da sagtens blive enige om, at man kan finde ud af transport til kampen på andre måder. Men respekten for fansene på stadion er røget i fløjten i engelsk fodbold. Deri ligger årsagen til den frustration, AndreasN udtrykker, hvis min beskedne tolkning da tæller for noget. Det er en principsag, mere end dette enkelte praktiske eksempel.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Bellamy_fever
Tak Surf.. NU har vi en debat kørende.Surf skrev:Hvis du spørger mig, så stammer frustrationen jo ikke fra dette enkelt-tilfælde. Det er fordi FA gang på gang tager beslutninger baseret på et kommercielt grundlag og fuldstændig lader til at tilsidesætte hensynet til de lokale fans. Det er fordi vigtigheden af at kunne sende kampen på TV og dermed hive skyhøje indtægter vægter så højt, at de lokale fodsoldater bare kan rende dem et vist sted.
Surf.. jeg er for 'ny' en fodbold fan til at kunne vide at det er et gentagende tema, jeg prøver at lære hele tiden, men nogle ting kommer først med tiden.
Jeg er bevidst omkring at der PT er en debat kørende omkring emnet, en debat jeg følger men ikke deltager i, da jeg som sagt er ny, men, men, MEN;
HVAD opnår man med AndreasN fremgang ? fremmer det på nogen måde fansenes sag ? havde AndreasN gjort som du, og forklaret fra start af hvori problemet lå, så havde vi jo været et andet sted i debatten ..
Jeg kan godt følge AndreasN og debatten på RAWK forum, MEN hvis måden man angriber problemstillingen overfor FA er lig den måde AndreasN angriber det herinde, så kan jeg sku godt forstå man har svært ved at nå igennem til FA.
Jeg ved ikke decideret om respekten for fansene er gået fløjten, det kan man måske argumentere på nogle punkter, omvendt må man også se problemstillingen fra andre sider af. det er nu engang TV der betaler regningerne, om man vil det eller ej, medregnet TV penge samt sponsorater osv. derfor er der et hensyn som er nødt til at blive taget til TV. om vi vil det eller ej er det jo netop os som lever bedst af at der bliver taget hensyn til TV, ellers kunne man sagtens forestille sig at FA cup, Capital one cuppen og mindre betydnignsfulde kampe i PrL slet ikke blev vist i TV da TV ikke kan finde tid i deres programmer til det.. er det, det vi vil ? vi har også en diskussion kørende omkring billet priser som er for høje, hvis TV indtægterne forsvinder hvad gør det så med billet priserne ? for vi vil jo stadig have at vi køber de bedste spillere, nogen skal jo betale for dette...
Surf og AndreasN jeg håber i kan følge mig at jeg bestemt støtter jeres sag, men det er jo meget mere dybt end blot at kampen skal vises om fredagen for at genere Liverpool fans mest muligt, der er mange ting som skal tages stilling til og ja nogen gange taber vi som fans, andre gange vinder vi - sku vi ikke tage vores krige med omhu ?
Liverpool er allerede en gang blevet sat adskillige år tilbage fordi vi absolut ikke ville følge udviklingen, det vil simpelthen være for dumt at stå endnu engang stædigt tilbage og holde fast i 1970-1980 og sådan var det dengang, sådan skal det altid være.. så kan i ihvertfald godt sige farvel til alt hvad der hedder trofæer og forberede jeg på en tilværelse som en midterklub for altid.
vi vil ikke betale billetpriserne, vi vil ikke afgive magt til TV til fordel for penge, vi vil ikke betale høje lønninger til spillerne, vi vil ikke sælge navnerettihgeder på stadion, vi vil ikke have rige oliescheiker...
Nu synes jeg lige, at du skal passe på blodtrykket, bellamy. Det er jul sgu da. Tag lige og chill lidt på det, før du simpelthen skal kalde mig dum, fordi jeg ikke gider ud i en lang debat med dig. Jeg vidste ikke, at man for alt i verden var tvunget til en kæmpe diskussion fyldt med blokbogstaver hver gang, man skrev et bette indlæg.
Glædelig jul til dig og Surf. Tak fordi du gad tage over!
Glædelig jul til dig og Surf. Tak fordi du gad tage over!
Liverpool Football Klopp
Sådan et par gifs der er da tåbelige at smide ind i en diskussion. Du gør absolut intet godt for din sag med sådan noget barnepjat.Bellamy_fever skrev:....
![]()
![]()
AndreasN det du søger er en BLOG ! du drikker for pokker heller ikke af et possoir og dernæst brokker dig over stanken af urin ??
men fair, vi lader den ligger . det er simpelthen for åndsvagt det her..
- TomViolence
- Alder: 36
Whatever, det er infantiltTomViolence skrev:Det er jpg'er og ikke gif'er.