Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » tirsdag, 10. nov, 2015 19:44

http://plbold.dk/sites/default/files/me ... .22.23.png

vi må vist i gang med noget skudtræning.. det er eddersparkme ikke en specielt positiv statistik.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. nov, 2015 06:47

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » torsdag, 12. nov, 2015 20:52

Der vil være mindehøjtidelighed i morgen når Italien og Belgien mødes. De vil markere 30 året for Heysel.

http://www.liverpoolfc.com/news/announc ... el-tribute?

Flot gestus af Italiens landshold at frede trøje nr. 39 til minde for de døde.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. nov, 2015 22:26

Det er sagt af tv eksperter, og her på forum af flere. At vi ikke har spillertruppen til det rigtigt sjove, naturligvis er det let at sige nu efter en sejr ude over nummer 1. Men jeg skrev vist da Klopp tiltrådte at materialet er der, og Cou/Firmino bliver dødbringende, Firmino viste i Tyskland at han var en stor opgradering, fra sterling, nu rater jeg ikke jamaicaneren ret højt, men at have 20 mill i overskud efter det bytte, virker som enormt godt købmandsskab, mildt sagt. Naturligvis skal der lidt indkøb til, men med streg under lidt. Lovren var god idag, men mener ikke han bør være mere end 4. valg, Toure ud til sommer naturligvis. så en centerforsvar er vel et must, Ilori har jeg afskrevet. Markovic vil muligvis også stråle under Klopp, men ser gerne mere rutine, end han bibringer, Reus er nærliggende, og jeg er ikke i den båd, der skriver og skriger at det er urealistisk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 23. nov, 2015 15:12

http://www.spiritofshankly.com/news/sta ... on-the-kop

Her er yderligere forklaring på, hvorfor stemningen på Anfield bedst af alt kan beskrives som anspændt. Det er beskæmmende, hvordan klubben modarbejder og udnytter egne fans. Foruroligende læsning synes jeg.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 30. nov, 2015 21:11

http://touch.liverpool.no/Nyheter/144-m ... nter-.aspx
Der må sgu da være nogle penge at spare!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN

Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » fredag, 11. dec, 2015 15:39

Vores kamp ude mod Exeter i FA Cuppen er blevet rykket til en fredag aften. Det betyder, at det sidste tog tilbage til Liverpool går 90 minutter før kampstart. Det er edermame ren chikane over for vores rejsende fans og et resultat af, at tv-stationerne har aaaalt for meget magt.

Og for det ikke skal være løgn, så spiller vi ude lørdag, tirsdag og fredag. Altid en fest med tre udekampe på seks dage........
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 11. dec, 2015 17:09

AndreasN skrev:Vores kamp ude mod Exeter i FA Cuppen er blevet rykket til en fredag aften. Det betyder, at det sidste tog tilbage til Liverpool går 90 minutter før kampstart. Det er edermame ren chikane over for vores rejsende fans og et resultat af, at tv-stationerne har aaaalt for meget magt.

Og for det ikke skal være løgn, så spiller vi ude lørdag, tirsdag og fredag. Altid en fest med tre udekampe på seks dage........
Der kører så til gengæld busser.
Men et eller andet sted, så er det altså ikke deres opgave at planlægge kampe efter togtider.
Men ja, det er ikke altid nemt at få det til at hænge sammen.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. dec, 2015 19:24

:p
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » fredag, 11. dec, 2015 19:30

Mugge skrev: Men et eller andet sted, så er det altså ikke deres opgave at planlægge kampe efter togtider.
Nej, det er det selvfølgelig ikke, når man er skide ligeglad med de fans, der gerne vil ind og se kampen.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. dec, 2015 20:59

Wormie skrev:

:p
Det er fandme god humor :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 12. dec, 2015 00:25

AndreasN skrev:
Mugge skrev: Men et eller andet sted, så er det altså ikke deres opgave at planlægge kampe efter togtider.
Nej, det er det selvfølgelig ikke, når man er skide ligeglad med de fans, der gerne vil ind og se kampen.
stop nu.... sku vi nu ikke lige tage en dyb indånding og gå ud fra at de fleste folk er i stand til at arrangere transport til kampen alligevel ? der går som bekendt bus, alternativ kan der arrangeres overnatning, folk har uden tvivl venner med bil der kan køre og ellers koster det ikke en arm som gruppe at leje en bus fra Liverpool til WBA specifikt til formålet (højst sandsynligt ikke meget mere end togbilletten ville ha kostet)

er man ikke villig til at ligge den smule arbejde i det, så kan det vist også være ligemeget, Det lykkes da glimrende for folk i andre alnde at få arrangeret at komme til fodbold på Anfield, så mon ikke også det burde kunne lade sig gøre for folk fra Liverpool ? . det er jo ikke fordi man har flyttet kampen til saudi arabien.. chill out, mon ikke det altsammen nok skal gå endda ?

Jeg så da sågar Liverpool fans ude mod Rubin Kazan.. kan de finde til verdens ende for at se Liverpool, finder de også til Birmingham.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 12. dec, 2015 01:20

Prøv at spørg de fans, der rent faktisk tager turen om, hvor let det er. I stedet for at sidde her og forklare, hvordan og hvorledes det er at tage til udekampe. Jeg går i hvert fald ikke ud fra, at du selv tager til udekampene.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 12. dec, 2015 02:13

AndreasN skrev:Prøv at spørg de fans, der rent faktisk tager turen om, hvor let det er. I stedet for at sidde her og forklare, hvordan og hvorledes det er at tage til udekampe. Jeg går i hvert fald ikke ud fra, at du selv tager til udekampene.
Undskyld.. Glemte helt dette ikke er et debatforum hvor man må modsvare hinanden..

Hvis man kan rejse til røven af Rusland kan man sku også rejse de 400 km til
Exceter.. De HAR altså biler i England lad os nu ikke gøre problemet større end det er.

Jeg har kun været til en udekamp, da Liverpool spillede i DK på Bundby stadion.. Det var et mindre bøvl at få arrangeret logistisk men istedet for at sitte mig ned og vræle og skrive et surt debat indlæg om hvor uretfærdigt det er at alle kampe ikke spilles indenfor gå afstand fra min bopæl, så og jeg fri fra arbejde, lånte, min faders bil, kørte hele vejen til Sjælland, betalte bropenge, hentede min veninde i lufthavnen, kørte ud og så kampen, kørte hende til lufthavnen, kørte over broen og hjem igen.. Det gjorde jeg GLÆDELIGT for at komme til at se Liverpool , var det bøvlet ? Ja, kostede det mig mange penge JA.. Men det gjorde jeg da gerne for at komme til at se fodbold.

Jeg er overbevist om de hardcore Liverpool udefans der kan få en Tur til verdens røvhul en TORSDAG til at fungere , kan sikkert også klare denne her. Det er altså 'kun' 400 km der er tale om, der går busser for dem som ikke kan arrangere transport med venner/familie/bekendte..

Det er en mindre komplikation, og så er det sku heller ikke værre end det. Omvendt kan man sige at ønsker Liverpool supporters ikke at tage den lange tur, så åbner det jo op for muligheden for at Liverpool fans i det område kan få billetten - der er tale om 1000 billetter eller sådan - dem skal nok blive afsat til nogle der gider
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » lørdag, 12. dec, 2015 02:55

Du gider ikke forstå det vel?
Liverpool Football Klopp

Besvar