Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
bjarnereds

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af bjarnereds » lørdag, 05. sep, 2015 15:33

Highspeed skrev:
Oomph242 skrev:
Highspeed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/nyhed/redknapp-det-vae ... -mange-aar

Jeg kunne ikke være mener enig med Harry, det går den forkerte vej. Der skal udskiftninger til i den sportslige ledelse og en rutineret manager. Det virker fastlåst, nervøst og fantasiforladt. Og ofte hovedrystende både på og uden for banen. Og der kommer nogen udfald der ellers aldrig sker for Liverpool.
slet, slet SLET ikke enig. syntes det går den rigtige vej. langsomt, MEGET langsomt, men dog fremad som jeg ser det. Liverpool har nu ellers også før Rodgers tid haft en tendens til hjerneblødninger før i tiden - hvilket alle andre klubber også har.

Jeg er ikke af den holdning at Rodgers ikke kan/skal/må skiftes, men det skal være realistisk og være en forbedring, og jeg er ikke overbevist om at denne erstatning er mulig. Jeg ved godt folk er gået i Klopp-mode men i må altså lige vise det seriøse rygte der rent faktisk linker ham til os.
- Og igen, må jeg påpege det samme er gældene på spiller siden.

Det kan diskuteres i uendelighed, var sæson 13/14 en kombination af mange ting, heriblandt også Rodgers, eller var det ene og alene Suarez - Jeg personligt er af holdningen at det er det første, flere ting der gjorde det endelige resultat heriblandt også Rodgers som skal have sin del af æren for vores 2. plads.

Er man af den holdning at det ene og alene er Suarez skyld med sæson 13/14(2), må det vel også være forventeligt at vi daler ned til samme niveau som vi havde i sæson 12/13(7) samt 11/12(8) efter et salg af ham. Altså må vores nuværende præstationer være symbolsk for det reelle niveau vi besidder = sæson 14/15 (6), samt den potentiale der er i klubben.

Vi ER i stand til at flytte os, og det mener jeg også vi gør, men små baby sikre skridt. i mine øjne har folk en lidt selektiv hukommelse;

siden vi sidst vandt mesterskabet i sæson 89-90 er vi sluttet inden for top 3 blot 9 gange. vi skal tilbage til sæson 2011-2012 siden seneste cup sejr (vel og mærket capital one cuppen...............) og helt tilbage til sæson 04/05 siden vi sidst vandt en europæisk turnering.

min pointe er at jeg simpelthen ikke kan se hvor folk har fået idéen at sidste sæsons 6.plads er at underpræstere, statistisk set - som folk jo er så glade for at følge, er det da lige præcis der hvor vi bør ligge. og det kan sæson 13/14 overraskende 2. plads jo ikke ændre på.
- Jeg forsøger ikke at frede Rodgers fra alt kritik, ej heller ejerne eller spillerne. Men alt kritik skal også have bund i en realistisk skelen til klubbens aktuelle situation; sportsligt, økonomisk og brand mæssigt. Det er nemt nok at fyre Rodgers fordi han ikke gør det godt nok, men hvem skal overtage, hvis vi nu forstiller os at hverken Klopp eller Ancelotti føler Liverpool er store nok...... Harry Redknapp ?? for at afvige fra plan A, skal der simpelthen være en plan B først.

Jeg ligger ikke skjul på at jeg er relativ ny som Liverpool fan, og var desværre ikke vidne til det magiske Istanbul, ej heller dengang vi var alt dominerende i 70-80'erne. Jeg blev fanget af klubben efter jeg stod på Pit Stop Herning med min daværende nye kæreste og så Liverpool slå Cardiff i Capital one finalen i straffesparkfinalen og blev fanget af euforien og holdånden, jeg er ikke 'vandt' til at vinde alt hele tiden.
- for mig er Liverpool ganske rigtig en historisk stor klub, men det er nøjagtig hvad det er, historie mange mange år siden som jeg desværre ikke selv oplevede. LIGENU er Liverpool en top 5 klub i England, vi kan til tider når alt klapper og en enkelt spiller går amok drille de store og bringe euforien til Anfield, men vi ER aktuelt kun et top 5 klub og der ligger mine forventninger så. Jeg ønsker vi skal bevæge os fremad, men jeg er med på den sti vi har valgt; langsomt, sikkert, bæredygtigt. Skal det gå stærkere hedder det sugardaddies, salg af navnerettigheder til stadion osv. Det har sine fordele med sig, men det er nu engang ikke det jeg ønsker, så heller ligge kontinuerligt som nummer 5 og kun engang imellem vinde noget, end sælge sjælen af klubben til sugerdaddy eller kommercielt stadionnavn osv.

nå, det bliver længere end hvad jeg oprindeligt tiltænkte det, summasummarum syntes jeg ganske simpelt ikke det er rigtig at det går tilbage med Rodgers... tilbage i forhold til hvad ? resultaterne, nix, det er som det var, går faktisk langsomt fremad. Økonomisk går det også fremad. Hvor er det det går tilbage ? ud over fansenes ringe hukommelse og støtte til klubben kan jeg ikke se det.
:clap: godt indlæg. Vi fans skal blive langt bedre til at forstå hvilken klub det er vi støtter.
Glem alt om mesterskab, CL og Champagnebold på den korte bane.
Vi er en klub lige under de bedste, men klubben lider fortsat under 70 og 80'ernes store bedrifter. Forventningerne er tårnhøje.
Det er nye tider, hvor penge og især forvaltningen af disse er afgørende. Jeg støtter klubben og BR sålænge han er den valgte, men jeg er enig i at han ikke helt ligner manden der kan løftes os yderligere.
Jeg tror nu de fleste er ved, at indse at vi er blevet en topklub blandt midterholdene og at der ikke er meget der tyder vi bevæger os op derfra. Middelmådigt hold, middelmådig manager, middelmådige investeringer fra ejerne og en middelmådig opgradering af stadion. Tottenham, Everton, Swansea, Westham og Southampton er dem vi skal måle os med og ikke Chelsea, Arsenal, Man United/City.

Jeg støtter stadig klubber men forbeholder mig retten til, at brokke mig og tænke på gamle dage.
Jeg tænker tit på de gamle dage og jeg brokker mig også, det sker bare sjældnere end før, fordi man efterhånden er vant til niveauet. Mod WH tabte jeg godt nok sutten, fordi jeg lige havde glemt hvor heldige vi reelt havde været i de første 3 kampe. Her tænkte man at det kun kunne blive bedre, og så blev det endnu værre i det der ellers lignede 3 stensikre point på papiret.... :shock:
Top klubber stiller heller ikke med 3 midter forsvarer, 2 backs og en definsive midtbane mod West Ham i deres egen hjemme bane. Som vi gøre mod West Ham i 2 halvleg. Ikke når man er bagud med 2-0. De er uklogt træk a BR. Der viser han bare hvor ide løs han er.

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » søndag, 06. sep, 2015 10:14

Oomph242 skrev:
Highspeed skrev:
Bellamy_fever skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/nyhed/redknapp-det-vae ... -mange-aar

Jeg kunne ikke være mener enig med Harry, det går den forkerte vej. Der skal udskiftninger til i den sportslige ledelse og en rutineret manager. Det virker fastlåst, nervøst og fantasiforladt. Og ofte hovedrystende både på og uden for banen. Og der kommer nogen udfald der ellers aldrig sker for Liverpool.
slet, slet SLET ikke enig. syntes det går den rigtige vej. langsomt, MEGET langsomt, men dog fremad som jeg ser det. Liverpool har nu ellers også før Rodgers tid haft en tendens til hjerneblødninger før i tiden - hvilket alle andre klubber også har.

Jeg er ikke af den holdning at Rodgers ikke kan/skal/må skiftes, men det skal være realistisk og være en forbedring, og jeg er ikke overbevist om at denne erstatning er mulig. Jeg ved godt folk er gået i Klopp-mode men i må altså lige vise det seriøse rygte der rent faktisk linker ham til os.
- Og igen, må jeg påpege det samme er gældene på spiller siden.

Det kan diskuteres i uendelighed, var sæson 13/14 en kombination af mange ting, heriblandt også Rodgers, eller var det ene og alene Suarez - Jeg personligt er af holdningen at det er det første, flere ting der gjorde det endelige resultat heriblandt også Rodgers som skal have sin del af æren for vores 2. plads.

Er man af den holdning at det ene og alene er Suarez skyld med sæson 13/14(2), må det vel også være forventeligt at vi daler ned til samme niveau som vi havde i sæson 12/13(7) samt 11/12(8) efter et salg af ham. Altså må vores nuværende præstationer være symbolsk for det reelle niveau vi besidder = sæson 14/15 (6), samt den potentiale der er i klubben.

Vi ER i stand til at flytte os, og det mener jeg også vi gør, men små baby sikre skridt. i mine øjne har folk en lidt selektiv hukommelse;

siden vi sidst vandt mesterskabet i sæson 89-90 er vi sluttet inden for top 3 blot 9 gange. vi skal tilbage til sæson 2011-2012 siden seneste cup sejr (vel og mærket capital one cuppen...............) og helt tilbage til sæson 04/05 siden vi sidst vandt en europæisk turnering.

min pointe er at jeg simpelthen ikke kan se hvor folk har fået idéen at sidste sæsons 6.plads er at underpræstere, statistisk set - som folk jo er så glade for at følge, er det da lige præcis der hvor vi bør ligge. og det kan sæson 13/14 overraskende 2. plads jo ikke ændre på.
- Jeg forsøger ikke at frede Rodgers fra alt kritik, ej heller ejerne eller spillerne. Men alt kritik skal også have bund i en realistisk skelen til klubbens aktuelle situation; sportsligt, økonomisk og brand mæssigt. Det er nemt nok at fyre Rodgers fordi han ikke gør det godt nok, men hvem skal overtage, hvis vi nu forstiller os at hverken Klopp eller Ancelotti føler Liverpool er store nok...... Harry Redknapp ?? for at afvige fra plan A, skal der simpelthen være en plan B først.

Jeg ligger ikke skjul på at jeg er relativ ny som Liverpool fan, og var desværre ikke vidne til det magiske Istanbul, ej heller dengang vi var alt dominerende i 70-80'erne. Jeg blev fanget af klubben efter jeg stod på Pit Stop Herning med min daværende nye kæreste og så Liverpool slå Cardiff i Capital one finalen i straffesparkfinalen og blev fanget af euforien og holdånden, jeg er ikke 'vandt' til at vinde alt hele tiden.
- for mig er Liverpool ganske rigtig en historisk stor klub, men det er nøjagtig hvad det er, historie mange mange år siden som jeg desværre ikke selv oplevede. LIGENU er Liverpool en top 5 klub i England, vi kan til tider når alt klapper og en enkelt spiller går amok drille de store og bringe euforien til Anfield, men vi ER aktuelt kun et top 5 klub og der ligger mine forventninger så. Jeg ønsker vi skal bevæge os fremad, men jeg er med på den sti vi har valgt; langsomt, sikkert, bæredygtigt. Skal det gå stærkere hedder det sugardaddies, salg af navnerettigheder til stadion osv. Det har sine fordele med sig, men det er nu engang ikke det jeg ønsker, så heller ligge kontinuerligt som nummer 5 og kun engang imellem vinde noget, end sælge sjælen af klubben til sugerdaddy eller kommercielt stadionnavn osv.

nå, det bliver længere end hvad jeg oprindeligt tiltænkte det, summasummarum syntes jeg ganske simpelt ikke det er rigtig at det går tilbage med Rodgers... tilbage i forhold til hvad ? resultaterne, nix, det er som det var, går faktisk langsomt fremad. Økonomisk går det også fremad. Hvor er det det går tilbage ? ud over fansenes ringe hukommelse og støtte til klubben kan jeg ikke se det.
:clap: godt indlæg. Vi fans skal blive langt bedre til at forstå hvilken klub det er vi støtter.
Glem alt om mesterskab, CL og Champagnebold på den korte bane.
Vi er en klub lige under de bedste, men klubben lider fortsat under 70 og 80'ernes store bedrifter. Forventningerne er tårnhøje.
Det er nye tider, hvor penge og især forvaltningen af disse er afgørende. Jeg støtter klubben og BR sålænge han er den valgte, men jeg er enig i at han ikke helt ligner manden der kan løftes os yderligere.
Jeg tror nu de fleste er ved, at indse at vi er blevet en topklub blandt midterholdene og at der ikke er meget der tyder vi bevæger os op derfra. Middelmådigt hold, middelmådig manager, middelmådige investeringer fra ejerne og en middelmådig opgradering af stadion. Tottenham, Everton, Swansea, Westham og Southampton er dem vi skal måle os med og ikke Chelsea, Arsenal, Man United/City.

Jeg støtter stadig klubber men forbeholder mig retten til, at brokke mig og tænke på gamle dage.
Middelmådigt hold? Den kan man godt snakke om. Hvis man skal gik på vores trup, hvor mange af dem er med på top 10 bedste i deres positioner i deres land? Selve top 2? Mest del af vores spiller i senior og u19. Uden tvivl, vi har masser af god spiller, de er bare bossen de er middelmådigt eller værrere end de. De er en af de beste trup som jeg jar set i længe. Selve holdet der vinder CL i 2005 er ikke så meget værd.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 06. sep, 2015 13:25

Bellamy_fever skrev: nå, det bliver længere end hvad jeg oprindeligt tiltænkte det, summasummarum syntes jeg ganske simpelt ikke det er rigtig at det går tilbage med Rodgers... tilbage i forhold til hvad ? resultaterne, nix, det er som det var, går faktisk langsomt fremad. Økonomisk går det også fremad. Hvor er det det går tilbage ? ud over fansenes ringe hukommelse og støtte til klubben kan jeg ikke se det.
Ville ikke citere hele indlægget, da det var temmelig langt.

Denne sæson er endnu så ny, at man ikke kan inkludere den i vurderingen, men vurderet på Rodgers' tre første sæsoner kan jeg ikke se nogen fremgang hverken spillemæssigt eller resultatmæssigt.

Der var naturligvis Suarez, Gerrard, Sturridge, Sterling og Agger sæsonen i 2013/14. Men når man sæsonen efter smider sine bedste spillere væk eller på bænken, og resultaterne og spillet med det samme går i den diametralt modsatte retning, så ved jeg ikke om man kan tale om nogen som helst fremgang, selvom konklusionen var en anden ved udgangen af den sæson. I mine øjne tegner det et meget skidt billede af Rodgers, at han ikke formår at holde fast i et så højt performance level, så stært et spilkoncept, så stor selvtillid og så fremragende resultater, som man fik i løbet af 13/14. For mig vidner det om, at den fabelagtige sæson åbenbart mere var et udtryk for held end forstand.

Resultaterne? I sæsonen inden Rodgers tiltrådte endte vi ganske vist på en 8. plads, der vel var lige så skuffende som 7. pladsen i Rodgers' første sæson og 6. pladsen i sidste sæson. Til gengæld var spillet altså slet ikke lige så usammenhængende, som det har været under Rodgers. Vi spillede faktisk mange gode kampe, hvor vi alligevel smed point. Det var som bekendt den sæson, hvor vi nærmest slog alle rekorder i at ramme træværket. Det var også den sæson, hvor Gerrard var mest skadet af alle hans sæsoner i Liverpool. Det var også den sæson, hvor Fergie fik Suarez' sæson ødelagt sammen med hans kumpaner i FA og hans værktøj Patrice Evra. Alligevel var vi i FA Cup finalen efter undervejs at have slået Man Utd, Stoke og Everton ud. Og alligevel vandt vi League Cup'en efter at have slået Stoke, Chelsea og Man City ud undervejs.

Så jo, jeg synes at resultaterne samlet set er blevet ringere. Men jeg er også en af de få, der hellere vil ende nummer 11 i PL, hvis jeg står med et trofæ efter sæsonen, end jeg vil ende nummer 4.

Mange havde i sidste sæson travlt med at undskylde de dårlige resultater med, at Rodgers havde mistet Suarez og manglede en skadet Sturridge, mens første sæson blev undskyldt med, at det var starten på en proces og holdet skulle spilles sammen.

Den dag i dag undrer jeg mig stadig over, at den slags undskyldninger ikke var valide for Dalglish (og Comoli). Det var mandens første fulde sæson og dermed starten på en proces. Gerrard var ude i mere end halvdelen af sæsonen (spillede kun 18 PL kampe). Suarez var ude af fokus i 2/3 af sæsonen på grund af racisme-sagen.

Dalglish tog bestemt nogle underlige beslutninger (som at sætte Carroll på bænken hver gang han lige havde spillet en god kamp). Men man kunne se, hvordan han ville have holdet til at spille.

Rodgers har haft 3+ sæsoner. Ingen aner hvordan han vil have holdet til at spille og vi har intet vundet i den periode. Til gengæld er vi blevet ydmyget af hold som Stoke og West Ham. Vi famler ofte imod såkaldte "små" modstandere. Og vi floppede på pinligste vis i CL.

I mine øjne prøver nogle folk at tale Rodgers' evner eller resultater op. Jeg kan ikke få øje på den fremgang, som du snakker om. Tværtimod er det min opfattelse, at han nulstillede en god proces og startede en mindre god. Og det er på den baggrund, at jeg kun bakker op om Rodgers, så længe vi har top 4 indenfor realistisk rækkevidde. Kommer vi for langt væk fra den gruppe af hold, så ønsker jeg mig en manager med modet og erfaringen til at forklare ejerne, at deres strategi ikke er brugbar i fodbold.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 06. sep, 2015 15:23

Denne sæson er for mig også en make it or break it sæson for Rodgers.

Vi har spillet vidunderligt i perioder men også det modsatte. Det med køb og salg af spillere, og hvem der satte sig selv på salgslisten, hvem ville FSG sælge osv, det kan jeg ikke forholde mig til, da det bliver gætterier.

Jeg vil ni ikke kalde en hel sæson for held hverken ift spillernes præstationer eller Rodgers'. Det var en kanon sæson, hvor vi fortjente at få vores mesterskab.

Nu skal vi lige have nogle flere kampe under bæltet, men umiddelbart ser det ud som om, at vi har et problem ift Lovren og på vores venstre back, og så er jeg usikker på den defensive midt.
Efter min mening har vi et meget stort forbedringspotentiale på de 3 pladser, som det ser ud lige nu. Jeg vil gerne give det flere kampe, men hvis det viser sig, at vi står med et stort problem her, så er det virkelig dårlig løst af Rodgers, da det var åbenlyse svage punkter sidste sæson også.
Lige nu ser han ud til at satse på Gomez, Lovren og Lucas. Jeg havde måske håbet, at det var Moreno, Sakho og Can, der skulle have deres gennembrudssæsoner...

texy

Indlæg af texy » søndag, 06. sep, 2015 20:02

En interessant lille analyse, som bakker op om idéen om, at det er bedre med færre indkøb.

http://anfieldindex.com/16763/much-chan ... mance.html
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 07. sep, 2015 22:35

texy skrev:En interessant lille analyse, som bakker op om idéen om, at det er bedre med færre indkøb.

Klart. Få indkøb betyder jo som regel at truppen er som den skal være. Se bare Chelsea sidste sæson. Sådan har vores trup desværre ikke været længe..

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 08. sep, 2015 00:02

Mads T. skrev:
texy skrev:En interessant lille analyse, som bakker op om idéen om, at det er bedre med færre indkøb.

Klart. Få indkøb betyder jo som regel at truppen er som den skal være. Se bare Chelsea sidste sæson. Sådan har vores trup desværre ikke været længe..
Også betyder det vel i grunden også at man kan bruge flere penge pr. spiller hvilket i teorien i hvert fald, betyder bedre spillere som passer perfekt ind og er lige hvad man mangler i en allerede god trup. Et enkelt eller 2 indkøb af rigtige profiler.

Har man flere mangler ser man jo også tendensen til at sprede pengene, også er det man ender i ligepludselig ikke at have råd til en angriber der kan bringe 20 mål i spil, også tænker man at vi køber en billigere angriber der bringer 10 mål og 1 midtbanespiller der bringer 5 mål, og en offensiv back der laver 5 assist til vores andre angribere i truppen samtidig med at han lukker bedre af bagved. Så er man ligepludselig langt væk fra bare at forsøge at finde de 20 mål man måske skulle erstatte.
Imod moderne fodbold.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 08. sep, 2015 07:14

Nu er vi kun lige startet med sæsonen, men jeg vil mene at vores trup nu er mere komplet end den har været i årevis. 2-3 spillere er alt hvad vi potentielt skal have til næste sommer. Evt. 1 til vinter og 1-2 til sommer.

Men jeg tilslutter mig koret der råber på færre og bedre spillere. Desværre tror jeg bare at CL til næste år er en forudsætning for at vi kan hente netop de spillere vi her snakker om.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 08. sep, 2015 08:26

ilusio skrev:Nu er vi kun lige startet med sæsonen, men jeg vil mene at vores trup nu er mere komplet end den har været i årevis. 2-3 spillere er alt hvad vi potentielt skal have til næste sommer. Evt. 1 til vinter og 1-2 til sommer.

Men jeg tilslutter mig koret der råber på færre og bedre spillere. Desværre tror jeg bare at CL til næste år er en forudsætning for at vi kan hente netop de spillere vi her snakker om.
Forhåbentlig har vi hentet de offensiv spillere, vi har brug for og forhåbentlig kommer Sturridge i gang igen i en længere varende periode.

Dvs. jeg mener, at vi mangler defensiv spillere, som det ser ud lige nu: en CF, en venstre back og en defensiv midt.
Det er alt andet lige nemmere og billigere at handle ind til defensiven, end det er til offensiven. Derfor kan vi sagtens skulle bruge 20 mio. på hver spiller, men Clyne er også et eksempel at følge.

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 08. sep, 2015 09:04

Mads T. skrev:

Men analysen peger jo netop på, at det også giver bedre plads og tid til udvikling egne spillere og stadig med bedre resultater til følge. Man Utd var det lysende eksempel på det, mens man i nyere tid kan pege på Arsenal som succeshistorien - hvor blandt andet Ramsey og Coquelin nævnes.
Kloppite

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 08. sep, 2015 09:27

Niels K skrev:
ilusio skrev:Nu er vi kun lige startet med sæsonen, men jeg vil mene at vores trup nu er mere komplet end den har været i årevis. 2-3 spillere er alt hvad vi potentielt skal have til næste sommer. Evt. 1 til vinter og 1-2 til sommer.

Forhåbentlig har vi hentet de offensiv spillere, vi har brug for og forhåbentlig kommer Sturridge i gang igen i en længere varende periode.

Dvs. jeg mener, at vi mangler defensiv spillere, som det ser ud lige nu: en CF, en venstre back og en defensiv midt.
Det er alt andet lige nemmere og billigere at handle ind til defensiven, end det er til offensiven. Derfor kan vi sagtens skulle bruge 20 mio. på hver spiller, men Clyne er også et eksempel at følge.
Helt enig. Dog så er jeg spændt på hvad Flanagan kan tilbyde når han er tilbage. Er det backup til Clyne kun eller er det tilbage på venstre back?

Rossiter: er han løsningen på den defensive midt i fremtiden?

CB: her har Lovren jo nok snart brugt sin chance. Hvis ikke han løfter niveauet godt i løbet af i år, så skal han sælges. Skrtel kan godt bruges i 2-3 år endnu og Sakho kan måske være godt nok? Jeg håber lidt at vi tør bruge de unge spillere, men skal vi ud og købe en ny mand, så brug kassen på en der løfter holdet. Vi har allerede bredden.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 08. sep, 2015 10:22

Man kan godt ærgre sig over, at vi lod et talent som Shelvey gå for £6m for to sæsoner siden, mens vi i stedet valgte at satse på Joe Allen.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... paign=1490

Endnu en af mange forkerte transfer-dispositioner i min optik.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 08. sep, 2015 10:50

Jeg var også ærgerlig over, at han smuttede - især når han lige nu sagtens ville kunne være i spil til en startplads på vores midtbane. Nok havde han sine disciplinære problemer - noget jeg mener Carragher tidligere har påpeget - men er du gal en mand, der løber med hovedet først ind i en mur. Den vildskab kunne vi godt bruge, krydret med hans fornemme sparketeknik.

Han har som jeg ser det stadig sine mangler og tager for store chancer i sit spil, men jeg synes, han repræsenterer nogle af se værdier, vi mangler - og så vil han bare altid have en speciel plads hos mig efter kampen mod man. utd..
Liverpool Football Klopp

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 08. sep, 2015 12:02

Den primære grund til, at han så så god ud mod San Marino var jo også, athan nærmest var frigjort for defensive pligter og ligesom de andre spillere blot skulle koncentrere sig om at spille mod et hold, som var dårligt og blot stillede sig i hjørnet og tog mod slag.
Når det så er sagt synes jeg det er overraskende skarpt af Hodgson at spille ham i den position

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 08. sep, 2015 12:50

Mazter81 skrev:Den primære grund til, at han så så god ud mod San Marino var jo også, athan nærmest var frigjort for defensive pligter og ligesom de andre spillere blot skulle koncentrere sig om at spille mod et hold, som var dårligt og blot stillede sig i hjørnet og tog mod slag.
Når det så er sagt synes jeg det er overraskende skarpt af Hodgson at spille ham i den position
Men han har dælme også været god for Swansea. Han spillede jo Van Gaals bønder ud af brættet.
Kloppite

Besvar