Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Reina » mandag, 17. aug, 2009 08:53

Soegaard skrev:Hej

Da jeg snart flytter til England, til Stoke nærmere betegnet, så vil jeg høre hvordan det ligger med muligheden for at skaffe billet til Liverpool - Man City. Jeg er Newcastle fan, men har en lillesøster der er hardcore Liverpool fan, og hun vil så over og se dem, så vil høre om det er helt umuligt med billetter?
Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Soegaard

Indlæg af Soegaard » torsdag, 20. aug, 2009 12:58

Reina skrev:

Da jeg snart flytter til England, til Stoke nærmere betegnet, så vil jeg høre hvordan det ligger med muligheden for at skaffe billet til Liverpool - Man City. Jeg er Newcastle fan, men har en lillesøster der er hardcore Liverpool fan, og hun vil så over og se dem, så vil høre om det er helt umuligt med billetter?
Hvis du kun skal bruge èn kan jeg sikkert godt skaffe den til mormalpris. Send en pb hvis du vil vide mere.
Skal bruge 2, ellers mange tak, men tror ikke min søster gider alene på Anfield :)

Brugeravatar
kolind
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 37

Indlæg af kolind » torsdag, 20. aug, 2009 17:46

Soegaard skrev:
Reina skrev:

Skal bruge 2, ellers mange tak, men tror ikke min søster gider alene på Anfield :)
hellere alene end at undvære...... :D

Reina
Geografisk sted: Vendsyssel

Indlæg af Reina » fredag, 21. aug, 2009 14:42

Soegaard skrev:
Reina skrev:

Jeg tror også der kommer ca 44.000 andre :D
Jeg er arogant, men har intet at have det i.

Alex Vest

Indlæg af Alex Vest » fredag, 21. aug, 2009 15:46

4 Billetter til LIVERPOOL vs ASTON VILLA

Jeg ved godt, jeg er sent ude , men der må da være nogen der kender nogen der er interesseret i at se LIVERPOOL på mandag

4 billetter til ialt 1.600 kr. altså 400 kr. pr stk

ring 21277540

mvh

Alex

Baek

Indlæg af Baek » fredag, 28. aug, 2009 11:27

Er tilfældigvis i London den 4. oktober. Er der nogen der kender til muligheden for købe billetter til Chelsea-kampen samme dag, og hvor jeg evt. skal forhøre mig?

På forhånd tak.

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 29. aug, 2009 14:08

Baek skrev:Er tilfældigvis i London den 4. oktober. Er der nogen der kender til muligheden for købe billetter til Chelsea-kampen samme dag, og hvor jeg evt. skal forhøre mig?

På forhånd tak.
Hvis det skal være officielle billetter, er den eneste mulighed at købe gennem Chelsea, da alle Liverpools billetter til udekampe sælges til klubbens sæsonkortindehavere.
Uofficielle billetter kender jeg ikke noget til, da jeg af flere årsager nægter at købe uofficielle billetter (vil ikke betale overpris, risikoen for at de er falske mv.)

Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Billetter til Liverpool kampe

Indlæg af Salle » onsdag, 16. sep, 2009 19:01

Hej.

¨Hvis der skulle være nogen med ekstra billetter til en liverpool kamp i sæsonen, må de meget gerne give lyd (Det er nok sjældent) Men det kan vel ske;-)

MVH

niels

Re: Billetter til Liverpool kampe

Indlæg af niels » onsdag, 16. sep, 2009 20:14

Der er allerede en tråd om billetter. Hvorfor bruger du ikke den?

Klausen77

Chelsea vs. Liverpool 4/10 - Er der stadig billeter ledigt?

Indlæg af Klausen77 » torsdag, 17. sep, 2009 12:03

Hej.

Jeg skal på studietur fra den 3/10 og har desværre først fået vores program nu:( Nogen der ved om man stadig kan nå at skaffe away billetter til kampen i mod Chelsea den 4/10?

Håber nogle af jer har et super tip, for vil så gerne se den kamp:p

på forhånd tak

Blood is Red for a reason - Liverpool for the life!

Brugeravatar
CANI

Re: Chelsea vs. Liverpool 4/10 - Er der stadig billeter ledigt?

Indlæg af CANI » fredag, 18. sep, 2009 04:44

Klausen77 skrev:Hej.

Jeg skal på studietur fra den 3/10 og har desværre først fået vores program nu:( Nogen der ved om man stadig kan nå at skaffe away billetter til kampen i mod Chelsea den 4/10?

Håber nogle af jer har et super tip, for vil så gerne se den kamp:p

på forhånd tak

Du kan prøve arte udland , jeg har købt min billet hos dem.

Blood is Red for a reason - Liverpool for the life!
Cunts are still running the world!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 28. sep, 2009 15:02

??? skrev:Hej..

Jeg har 2 billetter til Chelsea Liverpool på søndag. East Upper, Langside. -ikke Liverpool sektion, så reglerne udetrøjer mm- gælder self. her.
Og de koster?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 28. sep, 2009 16:13

Jeg skal på det kraftigste gøre opmærksom på, at billetter her på forum sælges til pålydende pris, og ikke en øre højere.
Videresalg af billetter med fortjeneste er ulovligt her i landet, og kan straffes med bøde.

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » torsdag, 08. okt, 2009 12:19

Er muligvis i London fra 28/10 til 3/11, hvor vi spiller Carling Cup mod Arsenal og PL mod Fulham.
Er der nogen der ved hvordan man skaffer billetter til disse kampe, helst i away-sektionen selvfølgelig?

Har selv fundet nogle hos diverse agencies, men der sniger prisen sig op på 1700 kr. i alt. Kan det ikke gøres billigere?

toa

Indlæg af toa » fredag, 16. okt, 2009 11:10

Hej,

Jeg har et generelt spørgsmål om køb af billet:

For at komme tættere på billetter er jeg med i ALL RED. Jeg ville tage til Anfield og se LFC-Birmingham og var i går klar ved tasterne. Jeg kom ind på Online booking, fik booket to stk. billetter, men fik oplyst at jeg kun kan købe én billet !!! Undskyld mig, men hvem fanden gider sidde alene og se fodbold, mens ens kammerat sidder på en anden tribune og ser samme kamp ?

1. Hvordan køber I 2+ billetter? I vil da ikke skrive, at I sidder alene på Anfield og ser fodbold?
2. Kan jeg opgradere mit ALL RED så jeg har endnu større chancen for at få 2+ billetter?

Nu vil jeg så igen forsøge at købe 2 billetter til LFC-City, men mon ikke jeg også her kun kan købe én billet?

Gør jeg noget forkert?

På forhånd tak.

Besvar