Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på hvem der var mindst ringe i dag

25 - Giorgi Mamardashvili
0
Ingen stemmer
12 – Conor Bradley ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 - Milos Kerkez ud i 62. min.
1
11%
8 - Dominik Szoboszlai
6
67%
17 – Curtis Jones ud i 70. min
1
11%
7 – Florian Wirtz ud i 83. min
0
Ingen stemmer
11 – Mohammed Salah
1
11%
22 – Hugo Ekitiké
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 62. min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
10 – Alexis Mac Allister ind i 62. min.
0
Ingen stemmer
14 – Federico Chiesa ind i 62. min
0
Ingen stemmer
73 - Rio Nghumoa ind i 70. min.
0
Ingen stemmer
2 – Joe Gomez ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Brentford FC - LFC >> Kamptråden PL runde 9

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 26. okt, 2025 13:57

Hr. Drejer skrev:
søndag, 26. okt, 2025 13:12
Lige en tanke her dagen derpå; Tror i at det var Salah der skabte Slot i sidste, på samme vis som Suarez skabte Rodgers? Og nu er Salah ude af form, og så har vi og Slot problemer.

Vores sportsstrategi er at vi spiller 4-3-3 på alle vores årgange. Og selvfølgelig varianter deraf. Men jeg synes at både Frimpong og Kerketz passer bedre som wingbacks i 3-5-2. Jeg synes de kæmper lidt i deres position. Og vi køber to ægte 9'er til 4-3-3, er også for mig lidt uforståeligt. Både Isak og Ekitike er fantastiske spillere, men i 4-3-3, spilles der ikke med to ægte 9'er. Under Klopp havde vi faktisk 3 10'ere oppe foran i Mane, Firminio og Salah, hvor Firminio agerede som falsk 9'er, og det fungerede fint.
Er ikke helt sikker på, hvad du mener, men hvis du spørger om Salah bar Slot til succes, så nej. Alle hold har deres stjernespiller, Chelsea har Palmer, City har Haaland, og Arsenal har Saka. Men de er jo i sig selv ikke nok, du skal også have et hold bag dem og du skal have en træner, der træffer de rigtige dispositioner. Så nej, jeg finder det for forsimplet at sige, at derouten skyldes, at Salah er ude af form. Der er mange som er ude af form pt.

Mht. 4-3-3 så skal den del jo også være foranderlig. Vi skal følge med spillet som det udvikler sig og ikke sidde fast i, hvordan vi spillede under Klopp. Tænker vi med tiden sagtens kan se os udvikle os til et hold, som spiller 4-4-2 i en diamant, hvor du har Gravenberch som 6er og Wirtz som 10er med Ekitike og Isak foran, men lige nu er det for tidligt.

-----------Alisson
Frimpong - CB - CB - Kerkez
--------Gravenberch
----Szoboszlai - Mac Allister
-----------Wirtz
---------Isak - Ekitike
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 26. okt, 2025 14:48

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 25. okt, 2025 23:51
Næste fire kampe: Palace, Villa, Real Madrid og City.

Fuld plade, også er Arne Slot reddet for en fyring her i 2025.
Manglede lidt samme start 11 som mod Frankfurt i går,( never change a winning team) !!!

MoM Dominik Szoboslai - Klart LFCs bedste mand i hele sæsonen, spiller bare HB, som vikarieret bedre end Bradley og Frimpong som ikke ligner de har niveauet til både CL og PrL bold hvert uge. Rodet kamp i perioder, og Brentford straffe til 3-1, er udenfor feltet for Virgils tackling, forfærdeligt at se på. Jeg blev så sur, og træt af det. Folk på pubben i Herning var helt stille i den her kamp, at det var ligesom kampen, blev spillet i en kirke.

Isak, Gravenberch(Sidste års bedste mand er ude med en ankelskade) Leoni ny kæmpe talent først tilbage om 6-8 måneder… OG Alisson ude til midt november. Javel, skaderne de er da tilstede og Mamadashivi ligner altså heller ikke en verdensklasse målmand som kan vinde det her mesterskab, sammen med et skrøbeligt forsvar minus Virgil som har vist klassen i flere år, og mangler en solid makker til Januar. Konate kan de godt sælge, også bruge Gomez-Virgil i forsvaret endtil Januar! Også brug Robbo noget mere….

CL kampene ser jeg frem til, men PrL har Liverpool slet ikke sulten og klassen pt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 26. okt, 2025 15:18

Jo, det var det jeg mente; at Salah i topform og ude af form gør en enorm forskel for os, og Slot behøver Salah i topform.

Så du mener at det var meningen at vi skulle skifte system i denne sæson?

mortenbak

Indlæg af mortenbak » søndag, 26. okt, 2025 17:07

Hr. Drejer skrev:Jo, det var det jeg mente; at Salah i topform og ude af form gør en enorm forskel for os, og Slot behøver Salah i topform.

Så du mener at det var meningen at vi skulle skifte system i denne sæson?
Salah er ikke bare ude af form. Han er helt væk fra skiven.
Han er usynlig og en hæmsko for vores offensiv. Én god aktion igår på hans mål, men det berettiger ikke til at være fast starter.
Blind høne finder også korn.
Jeg bliver megairriteret over at se ham fumle rundt og samtidig ikke tage tilbageløb, når han gang på gang smider bolden væk Billede
Og Slot han virker sgu lidt skakmat i det taktiske.
PL er bare noget andet end Eresdivisie.
Og jeg savner Kelleher. Den ro han udstråler!!!
Mamarsdavili ser ikke særlig skarp ud i mand mod mand og ligner ikke én der kan holde hovedet koldt under pres.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar