Er ikke helt sikker på, hvad du mener, men hvis du spørger om Salah bar Slot til succes, så nej. Alle hold har deres stjernespiller, Chelsea har Palmer, City har Haaland, og Arsenal har Saka. Men de er jo i sig selv ikke nok, du skal også have et hold bag dem og du skal have en træner, der træffer de rigtige dispositioner. Så nej, jeg finder det for forsimplet at sige, at derouten skyldes, at Salah er ude af form. Der er mange som er ude af form pt.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 26. okt, 2025 13:12Lige en tanke her dagen derpå; Tror i at det var Salah der skabte Slot i sidste, på samme vis som Suarez skabte Rodgers? Og nu er Salah ude af form, og så har vi og Slot problemer.
Vores sportsstrategi er at vi spiller 4-3-3 på alle vores årgange. Og selvfølgelig varianter deraf. Men jeg synes at både Frimpong og Kerketz passer bedre som wingbacks i 3-5-2. Jeg synes de kæmper lidt i deres position. Og vi køber to ægte 9'er til 4-3-3, er også for mig lidt uforståeligt. Både Isak og Ekitike er fantastiske spillere, men i 4-3-3, spilles der ikke med to ægte 9'er. Under Klopp havde vi faktisk 3 10'ere oppe foran i Mane, Firminio og Salah, hvor Firminio agerede som falsk 9'er, og det fungerede fint.
Mht. 4-3-3 så skal den del jo også være foranderlig. Vi skal følge med spillet som det udvikler sig og ikke sidde fast i, hvordan vi spillede under Klopp. Tænker vi med tiden sagtens kan se os udvikle os til et hold, som spiller 4-4-2 i en diamant, hvor du har Gravenberch som 6er og Wirtz som 10er med Ekitike og Isak foran, men lige nu er det for tidligt.
-----------Alisson
Frimpong - CB - CB - Kerkez
--------Gravenberch
----Szoboszlai - Mac Allister
-----------Wirtz
---------Isak - Ekitike