LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden
Re: LFC - Manchester Fucking United >> Kamptråden
Meget skidt kamp forsvarsmæssigt, primært i vores højreside. Det er nogle sølle mål vi lukker ind. Chancer der aldrig burde opstå. Som ventet en svær kamp, hvor banen og vejret gør at tempoet bliver så tilpas lavt at scumsters er med i kampen. Vi sætter ikke point til i toppen og vi tabte ikke til scum. Det er dagens vigtigste resultater.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Alder: 37
Riv plastret af og sælg Trent, mens muligheden er der.
- JudgeArdaStudge
Ja, det er egentlig det eneste, vi kan glæde os over. Der venter en uhyre svær kamp ude mod Forrest efter vi har overstået Tottenham i cuppen. Da vi er foran 2-1, der skal vi bare trække al tempo ud af kampen og stille os tilbage, i stedet forærer vi al initiativ til Man U. Den defensiv skal blive bedre, for pt. ser jeg hvert fald Arsenals defensiv som værende bedre end vores.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
"Those were the days my friend....."
Honerable et eller andet........
2007/2008'ish mener jeg
Vi SMADRER det PIShold !
Vi skal absolut ikke stille os ned, men tværtimod mose på for fuld smadder og scoret det afgørende mål til sejrJudgeArdaStudge skrev:Ja, det er egentlig det eneste, vi kan glæde os over. Der venter en uhyre svær kamp ude mod Forrest efter vi har overstået Tottenham i cuppen. Da vi er foran 2-1, der skal vi bare trække al tempo ud af kampen og stille os tilbage, i stedet forærer vi al initiativ til Man U. Den defensiv skal blive bedre, for pt. ser jeg hvert fald Arsenals defensiv som værende bedre end vores.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Mener ikke stille os tilbage som stille os ned med alle mand i eget felt, jeg mener, at vi beholder vores forsvar tilbage og straffer Man U, når de skal forsere bolden frem i banen, lidt som Slot ellers gjorde rigtig flot i store dele af første del af sæsonen med Konaté helt fit. Der kørte vi små sejre sikkert hjem. Det sad man ikke tænkte i dag. Det vil jeg gerne have mere af igen. Vi var ofte exposed i dag, fordi vores bagkæde blev fanget langt fremme i banen.Emmy skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:12Vi skal absolut ikke stille os ned, men tværtimod mose på for fuld smadder og scoret det afgørende mål til sejrJudgeArdaStudge skrev:Ja, det er egentlig det eneste, vi kan glæde os over. Der venter en uhyre svær kamp ude mod Forrest efter vi har overstået Tottenham i cuppen. Da vi er foran 2-1, der skal vi bare trække al tempo ud af kampen og stille os tilbage, i stedet forærer vi al initiativ til Man U. Den defensiv skal blive bedre, for pt. ser jeg hvert fald Arsenals defensiv som værende bedre end vores.
Synes også, det var tydeligt at se, vi manglede Szoboszlai i dag og hans presløb og evige arbejdsraseri. Det lignede lidt, at vi med indskiftningen af Nunez forsøgte at lave en 'Szoboszlai', han er bare en meget mere mangelfuld spiller.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
I bagklogskabens ulideligt klare lys - og med "neutrale" briller på - så var det jo en kamp, der havde "bananskræl" skrevet hen over det hele. I det lys skal vi vel være tilfredse efter en sløj dag på kontoret, hvor det let kunne være endt med en endnu længere næse.
Måske var det i det lange løb godt med et wake-up call, og vi satte ikke til ift de nærmeste forfølgere.
Måske var det i det lange løb godt med et wake-up call, og vi satte ikke til ift de nærmeste forfølgere.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Arnold var forfærdelig ringe, og Jones var heller ikke for god. Det, og en tung våd bane, gjorde det ikke var vores dag. Dommeren var bedre end forventet.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det var en forspildt chance for at lægge yderligere afstand til Arsenal. Der er én vinder af denne kamp og det er Arsenal.
Amorim lykkedes med sin taktik om at stiller holdet dybt, og leve på kontra, specielt i hullet bag Trent. De lykkedes med at trække vores forsvarslinje, hvilket vi så med deres mål til 2-2, hvor Konate var ude og dække af for Trent. Trent var helt væk. Man kunne se det på ham, han var slet ikke fokuseret.
Jeg mener Slot tabte kampen for os. Jeg har ofte rost ham for at gøre det rigtige i rette øjeblik. Men det var absolut ikke tilfældet i dag. Han var alt for lang tid om at reagerer på Trens og Jones dårlige spil, og det udnyttede Man U. Trent kommer først ud i det 86 minut! Stod Slot og sov ude på sidelinjen? Enhver havde for længst set at Man U hver evig eneste gang spillede bolden ned i rummet bag Trent, og hver gang måtte Konate ud og hjælpe, hvilket betød at vi midt for mål så meget vakkelvornt ud, og de var langt farligere end de burde være.
Afstanden mellem os og Arsenal er uforandret. Men denne kamp bør give en del panderynker. De var i stand til at score to mål mod os i åbent spil, mens vi kun var i stand til at score ét. Vores forsvar, og specielt vores to backs er milevidt fra fordums styrke.
Gravenberch, Mac Allister var gode på midten. De fortjener MOM.
Amorim lykkedes med sin taktik om at stiller holdet dybt, og leve på kontra, specielt i hullet bag Trent. De lykkedes med at trække vores forsvarslinje, hvilket vi så med deres mål til 2-2, hvor Konate var ude og dække af for Trent. Trent var helt væk. Man kunne se det på ham, han var slet ikke fokuseret.
Jeg mener Slot tabte kampen for os. Jeg har ofte rost ham for at gøre det rigtige i rette øjeblik. Men det var absolut ikke tilfældet i dag. Han var alt for lang tid om at reagerer på Trens og Jones dårlige spil, og det udnyttede Man U. Trent kommer først ud i det 86 minut! Stod Slot og sov ude på sidelinjen? Enhver havde for længst set at Man U hver evig eneste gang spillede bolden ned i rummet bag Trent, og hver gang måtte Konate ud og hjælpe, hvilket betød at vi midt for mål så meget vakkelvornt ud, og de var langt farligere end de burde være.
Afstanden mellem os og Arsenal er uforandret. Men denne kamp bør give en del panderynker. De var i stand til at score to mål mod os i åbent spil, mens vi kun var i stand til at score ét. Vores forsvar, og specielt vores to backs er milevidt fra fordums styrke.
Gravenberch, Mac Allister var gode på midten. De fortjener MOM.
- JudgeArdaStudge
Ret skal være ret, Bradley er jo først lige kommet tilbage nu.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:39Trent kommer først ud i det 86 minut! Stod Slot og sov ude på sidelinjen?
Næste fem kampe er Ipswich hjemme og så ude mod disse hold:
Nottingham
Brentford
Bournemouth
Everton
Testing testing 123...
Nottingham
Brentford
Bournemouth
Everton
Testing testing 123...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det jeg hæfter mig ved er den manglende reaktion fra hans side, selvom Trent sejlede rundt. Så kunne han sætte Quansah ind, eller Endo eller Tsimikas. Det er jo næsten lige meget hvem han satte ind i stedet for Trent, så ville det havde været en opgradering.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:44Ret skal være ret, Bradley er jo først lige kommet tilbage nu.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:39Trent kommer først ud i det 86 minut! Stod Slot og sov ude på sidelinjen?
Trent var ringe - men måske beholdt Slot ham på banen fordi han også ved Trent kan lave en genialitet der leder til mål. Det er ikke noget hverken Endo, Tsmikas, eller Quansah normalt kan. Bradley - måske, men han er som nævnt kun lige returneret fra en skade, så måske han ikke kunne holde til mere..?Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 21:15Det jeg hæfter mig ved er den manglende reaktion fra hans side, selvom Trent sejlede rundt. Så kunne han sætte Quansah ind, eller Endo eller Tsimikas. Det er jo næsten lige meget hvem han satte ind i stedet for Trent, så ville det havde været en opgradering.JudgeArdaStudge skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:44Ret skal være ret, Bradley er jo først lige kommet tilbage nu.Hr. Drejer skrev: ↑søndag, 05. jan, 2025 20:39Trent kommer først ud i det 86 minut! Stod Slot og sov ude på sidelinjen?
En mere konspiratorisk tanke, kunne være han går på æggeskaller, fordi Trent sikkert skubbes imod Madrid, hvis han bliver flået ud i sådan en kamp og risikere at blive sur?
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Jeg syntes lynchstemningen mod Trent mangler lidt perspektiv. Han har lige spillet tre brandkampe for os, mod West Ham blev han nærmest ophøjet til helgen pga. den aflevering til Salah. Og nu kan det nærmest ikke gå hurtigt nok med at få han shippet afsted.
Ja, han spiller elendigt i dag - alle kan have en off dag - og skulle have været pillet ud en del før, det er ikke hans ansvar, det er Slots.
Jeg håber snart hans kontrakt situation falder på plads så der kan komme lidt ro.
Ja, han spiller elendigt i dag - alle kan have en off dag - og skulle have været pillet ud en del før, det er ikke hans ansvar, det er Slots.
Jeg håber snart hans kontrakt situation falder på plads så der kan komme lidt ro.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nu har pulsen fundet et mere normalt leje, og der er måske kommet lidt perspektiv på kampen. Een ting blev afsløret igår: Hverken Klopps mandskaber eller Slots nuværende har det godt mod en lavtstående 5-4-1 opstilling, når den bliver tilsat et ordentligt skud adrenalin, fight og vilje.
Det er faktisk bekymrende, med tanke på at den 14. januar skal vi til Forest, som også kender den opskrift. Brentford, som er den næste modstander i PL efter Forest, kan også spille sådan.
Her er vort kommende kampprogram, med PL kampene indrammet med rødt:

Ipswich derimod, som er næste modstander, har derimod en næsten dogmatisk tilgang til, at de VIL spille som de gør, men det er så også begyndt at give lidt point på det sidste, sikkert fordi de er blevet mere vant til tempoet i PL. Jeg er for i øvrigt på Anfield til kampen mod Ipswich. Bournemouth kan også kunsten at spille fysisk på højt adrenalinniveau, og et Wolves hold som i den grad er involveret i kamp for overlevelse i PL må forventes ligeså. Dernæst er det Man City, som kun kan spille på een måde, og desværre ser det ud til at de er ved at genfinde lidt af melodien. ....og Newcastle? Mit eget adrenalinniveau og puls er allerede på vej op ved tanken om Joelinton og Guimares tilsat Eddie Howe, som ved at LIverpool skal smadres med fight og hårdt spil.
Vi kommer i hvert fald ikke igennem januar og februar uden at sætte point til, så vi må håbe på modstanderne, primært Arsenal og tildels Forest gør ligeså.
Bortset fra det, så blev det igår tydeligt for alle, at problemet i Man FU er spilletruppen og deres indstilling, som er problemet.
Det er faktisk bekymrende, med tanke på at den 14. januar skal vi til Forest, som også kender den opskrift. Brentford, som er den næste modstander i PL efter Forest, kan også spille sådan.
Her er vort kommende kampprogram, med PL kampene indrammet med rødt:

Ipswich derimod, som er næste modstander, har derimod en næsten dogmatisk tilgang til, at de VIL spille som de gør, men det er så også begyndt at give lidt point på det sidste, sikkert fordi de er blevet mere vant til tempoet i PL. Jeg er for i øvrigt på Anfield til kampen mod Ipswich. Bournemouth kan også kunsten at spille fysisk på højt adrenalinniveau, og et Wolves hold som i den grad er involveret i kamp for overlevelse i PL må forventes ligeså. Dernæst er det Man City, som kun kan spille på een måde, og desværre ser det ud til at de er ved at genfinde lidt af melodien. ....og Newcastle? Mit eget adrenalinniveau og puls er allerede på vej op ved tanken om Joelinton og Guimares tilsat Eddie Howe, som ved at LIverpool skal smadres med fight og hårdt spil.
Vi kommer i hvert fald ikke igennem januar og februar uden at sætte point til, så vi må håbe på modstanderne, primært Arsenal og tildels Forest gør ligeså.
Bortset fra det, så blev det igår tydeligt for alle, at problemet i Man FU er spilletruppen og deres indstilling, som er problemet.
Vi SMADRER det PIShold !