Da han var i Liverpool havde han en dansk kæreste. Det kan være de stadig hænger sammen?Arturo Bandini skrev:Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor jeg kunne poste den her, så jeg gør det bare her.
Hvilken forbindelse har den gode Djimi til Danmark?
Edit:
Hvorfor laver den ikke sådan en smart twitter ting?
Her er linket https://twitter.com/Djimi_Traore19/stat ... 3646108673
Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Vidste ikke, hvilken tråd jeg skulle stille det spørgsmål i, så den kommer lige her!
Er der nogle herinde der dags dato er kørt fra KBH mod fyn i en hvid BMW med liverpool halstørklæde i bagruden og nummerpladen "96 YNWA"?
Et stort smil og respekt herfra.

Er der nogle herinde der dags dato er kørt fra KBH mod fyn i en hvid BMW med liverpool halstørklæde i bagruden og nummerpladen "96 YNWA"?
Et stort smil og respekt herfra.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Helt som forudset så er PSG pisse ligeglade med bødestraffen. Det eneste der vil virke er udelukkelse fra CL.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 286438.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 286438.ece
"We're not racist, we only hate the mancs"
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Det ser sådan ud - en Malene Holst, journaliststuderende i 2005.Mugge skrev:Da han var i Liverpool havde han en dansk kæreste. Det kan være de stadig hænger sammen?Arturo Bandini skrev:Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor jeg kunne poste den her, så jeg gør det bare her.
Hvilken forbindelse har den gode Djimi til Danmark?
Edit:
Hvorfor laver den ikke sådan en smart twitter ting?
Her er linket https://twitter.com/Djimi_Traore19/stat ... 3646108673
Julen 2013 blev tilbragt i København, og han skrev også "glad mors dag" - så noget kunne tyde på de stadig er sammen.
Mega spændende artikel om den grå troldmand i baggrunden: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... dr-7147885
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
#goodtimesEmmy skrev:25.05.05
Så savner man pudselig Torres lidt alligevel.
"Announcing my departure from Liverpool to Gerrard was one of the most difficult moments of my career. He was my best team-mate and I am not sure of finding another like him in the future. We were made for each other."
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-3618472
Men jeg har egentlig også hele tiden haft svært ved ikke at holde lidt af ham.
"Announcing my departure from Liverpool to Gerrard was one of the most difficult moments of my career. He was my best team-mate and I am not sure of finding another like him in the future. We were made for each other."
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-3618472
Men jeg har egentlig også hele tiden haft svært ved ikke at holde lidt af ham.
Kloppite
Hvad i dit citerede gør man burde savne torres? Jeg kan ikke se det
At jeg synes det er mega fedt, at spanioleren har lavet en michael owen, er så en anden sag. Men selv som neutral, siger fernando vel reelt intet der vækker sympati, og vil som tidligere skrevet godt vide hvad der vækker den sympati/savn.

At jeg synes det er mega fedt, at spanioleren har lavet en michael owen, er så en anden sag. Men selv som neutral, siger fernando vel reelt intet der vækker sympati, og vil som tidligere skrevet godt vide hvad der vækker den sympati/savn.
Verden er smask fuld af hyklere....
Gerrard - Torres forståelsen er det jeg savner.Thommo skrev:Hvad i dit citerede gør man burde savne torres? Jeg kan ikke se det![]()
Og så synes jeg, at han taler meget pænt om kaptajnen. Om det er sympati-vækkende ved jeg ikke. Men det er en rimelig præcis beskrivelse af den tumult vores klub befandt sig i, da Torres peakede hos os. I mine øjne intet usympatisk i det.
Sammenligningen med Owen forstår jeg ikke. Jeg har ikke noget imod, at Owen skiftede væk. Jeg har noget imod, at han skiftede til Man Utd senere. Der mistede jeg al sympati for en mand, der ellers havde bragt mig så megen glæde.
Kloppite
Ved ikke om det hører under smånyheder om Liverpool FC, men skriver
det her alligevel, da jeg ikke rigtig kan finde andre tråde.
Idag er det 29 år siden, at de forfærdelige scener på Heysel udspillede sig.
Jeg var 9 år gammel, da finalen blev spillet og havde fået lov til at være længe oppe for at se kampen.
Jeg gik dog i seng, da kampen blev udsat og udsat, og jeg skulle i skole dagen efter. Da jeg næste dag
hørte om, hvordan det helle var gået, var resultatet og fodbold i det hele taget så uendeligt ligegyldigt.
Folk skal ikke miste livet af at gå til en fodboldkamp. Forhåbentlig vil Liverpool FC aldrig igen spille en hovedrolle
i en så frygtelig situation, og i det hele taget kan man håbe på, at verden aldrig vil se noget så forfærdeligt
i forbindelse med sport igen.
det her alligevel, da jeg ikke rigtig kan finde andre tråde.
Idag er det 29 år siden, at de forfærdelige scener på Heysel udspillede sig.
Jeg var 9 år gammel, da finalen blev spillet og havde fået lov til at være længe oppe for at se kampen.
Jeg gik dog i seng, da kampen blev udsat og udsat, og jeg skulle i skole dagen efter. Da jeg næste dag
hørte om, hvordan det helle var gået, var resultatet og fodbold i det hele taget så uendeligt ligegyldigt.
Folk skal ikke miste livet af at gå til en fodboldkamp. Forhåbentlig vil Liverpool FC aldrig igen spille en hovedrolle
i en så frygtelig situation, og i det hele taget kan man håbe på, at verden aldrig vil se noget så forfærdeligt
i forbindelse med sport igen.
Enig i de havde en fin forståelse for hinanden, men vælger det til trods at skifte, og tilmed være ret elendig det sidste ½ år, men vi fik stadig guld for ham. Sammenligningen med michael o, er fordi de begge, som jeg så, og stadig ser det, pissede på LFC, og tilmed fejlede i STOR stil efter deres exit, derfor er deres karriere plan efter LFC identisk. Eneste undtagelse er at michael startede i LFC, og tilmed spillede i scum af alle klubber, som du selv nævner. Snak om at sælge sin sjæl, tilmed at sælge sjælen som mange millionær... i pund. Men nok om det, jeg synes ikke der er noget i dit citat, der får mig til at få sympati for fernando t. Men hver sin smag.texy skrev:Gerrard - Torres forståelsen er det jeg savner.Thommo skrev:Hvad i dit citerede gør man burde savne torres? Jeg kan ikke se det![]()
Og så synes jeg, at han taler meget pænt om kaptajnen. Om det er sympati-vækkende ved jeg ikke. Men det er en rimelig præcis beskrivelse af den tumult vores klub befandt sig i, da Torres peakede hos os. I mine øjne intet usympatisk i det.
Sammenligningen med Owen forstår jeg ikke. Jeg har ikke noget imod, at Owen skiftede væk. Jeg har noget imod, at han skiftede til Man Utd senere. Der mistede jeg al sympati for en mand, der ellers havde bragt mig så megen glæde.
Sami med nyt job i England
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -brighton/
Sami Hyypiä er ansat som ny manager for Championship-klubben Brighton & Hove Albion på en treårig kontrakt.
Brighton & Hove Albion har fundet manden, der skal afløse Oscar Garcia som manager for klubbens førstehold i den næstbedste engelske række.
Han hedder Sami Hyypiä, og den tidligere finske forsvarsstjerne har underskrevet en treårig aftale med klubben fra sydkysten.
- Jeg er meget glad for denne ansættelse. Brighton & Hove Albion er en ambitiøs klub, og jeg er meget glad for at have fået denne mulighed, siger Sami Hyypiä til sin nye klubs officielle website.
- Jeg har holdt længere samtale med formand Tony Bloom og administrerende direktør Paul Barber. Jeg har kigget på klubben fra top til bund, og jeg er meget imponeret over, hvad jeg har set på alle niveauer, siger finnen desuden.
40-årige Sami Hyypiä har senest arbejdet som cheftræner hos Bayer Leverkusen, hvor han også stoppede sin aktive karriere. Han blev fyret imod slutningen af sidste sæson.
Forsvareren spillede over en 10-årig periode mellem 1999 og 2009 hele 464 kampe og scorede 35 mål for Liverpool efter et skifte fra Willem II for £2.4m. Derfor kaldes han ofte et af Liverpools bedste indkøb i nyere tid.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -brighton/
Sami Hyypiä er ansat som ny manager for Championship-klubben Brighton & Hove Albion på en treårig kontrakt.
Brighton & Hove Albion har fundet manden, der skal afløse Oscar Garcia som manager for klubbens førstehold i den næstbedste engelske række.
Han hedder Sami Hyypiä, og den tidligere finske forsvarsstjerne har underskrevet en treårig aftale med klubben fra sydkysten.
- Jeg er meget glad for denne ansættelse. Brighton & Hove Albion er en ambitiøs klub, og jeg er meget glad for at have fået denne mulighed, siger Sami Hyypiä til sin nye klubs officielle website.
- Jeg har holdt længere samtale med formand Tony Bloom og administrerende direktør Paul Barber. Jeg har kigget på klubben fra top til bund, og jeg er meget imponeret over, hvad jeg har set på alle niveauer, siger finnen desuden.
40-årige Sami Hyypiä har senest arbejdet som cheftræner hos Bayer Leverkusen, hvor han også stoppede sin aktive karriere. Han blev fyret imod slutningen af sidste sæson.
Forsvareren spillede over en 10-årig periode mellem 1999 og 2009 hele 464 kampe og scorede 35 mål for Liverpool efter et skifte fra Willem II for £2.4m. Derfor kaldes han ofte et af Liverpools bedste indkøb i nyere tid.
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Reds great Ian St John fights cancer but vows to 'battle on'
Former Reds striker and TV favourite recovers from operation to remove his bladder and prostate, with more surgery ahead.
http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... st-7241612
Former Reds striker and TV favourite recovers from operation to remove his bladder and prostate, with more surgery ahead.
http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liv ... st-7241612
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”