Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Jeg kunne ikke lige finde svar via google, er der nogen herinde der har styr på Gerrards potentielle karantæne, skulle han få et gult kort yderligere? De to dages karantæne har han undgået nu, men er han stadig i fare for en enkelt dag, såfremt han får et mere?
- TomViolence
- Alder: 36
Nej, faren er heldigvis ovre.pow9199 skrev:Jeg kunne ikke lige finde svar via google, er der nogen herinde der har styr på Gerrards potentielle karantæne, skulle han få et gult kort yderligere? De to dages karantæne har han undgået nu, men er han stadig i fare for en enkelt dag, såfremt han får et mere?

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Han skal have 6 mere nu før han får karantæne. Hvis man får 10 gule kort inden 2. søndag i april, så får man to dages karantæne. og 15 gule kort inden sæsonafslutning, så får man 3 dages karantæne.
Thanx boys!
Efter hvad man har kunnet læse på Echo, så skulle stadionplanerne blive offentliggjort op til kampen mod Chelsea. Der ligger lidt forskellige bud på nettet ift det visuelle, men om det er reelle bud, er vist ikke til at vide. Jeg glæder mig!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Har kun set et link og det virkede ikke.. Har du et ved hånden ?Jesper skrev:Efter hvad man har kunnet læse på Echo, så skulle stadionplanerne blive offentliggjort op til kampen mod Chelsea. Der ligger lidt forskellige bud på nettet ift det visuelle, men om det er reelle bud, er vist ikke til at vide. Jeg glæder mig!!
Mvh
Lasse
Lasse
Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC
Der stod en del artikler i Echo for et par uger siden.lasse.j skrev:Har kun set et link og det virkede ikke.. Har du et ved hånden ?Jesper skrev:Efter hvad man har kunnet læse på Echo, så skulle stadionplanerne blive offentliggjort op til kampen mod Chelsea. Der ligger lidt forskellige bud på nettet ift det visuelle, men om det er reelle bud, er vist ikke til at vide. Jeg glæder mig!!
Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC
ThxJesper skrev:Der stod en del artikler i Echo for et par uger siden.lasse.j skrev:Har kun set et link og det virkede ikke.. Har du et ved hånden ?Jesper skrev:Efter hvad man har kunnet læse på Echo, så skulle stadionplanerne blive offentliggjort op til kampen mod Chelsea. Der ligger lidt forskellige bud på nettet ift det visuelle, men om det er reelle bud, er vist ikke til at vide. Jeg glæder mig!!
Mvh
Lasse
Lasse
Der er en artikel på den http://touch.liverpool.no/Nyheter/Tegni ... Stand.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
1 time og 20 min inde er der noget om Liverpool: http://www.dr.dk/tv/se/dr2-morgen/dr2-m ... uritzen-18#!/
- JudgeArdaStudge
Du får lige en
for at gøre mig opmærksom på det indslag der, Callesen. (:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fedt indslag. Er Clark James herinde?
Grinte lidt.

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Wormie skrev:Grinte lidt.
Haha you and me both

- JudgeArdaStudge
Jeg ved, at han driver en hjemmeside, der hedder lfc-danmark.dkJesper skrev:Fedt indslag. Er Clark James herinde?
De sender af og til podcasts og videoer derfra og de kan helt sikkert anbefales. Deres live-kommentering af deadline-day og Kono-sagen, var en sand fornøjelse at lytte til. (:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp