Så er det vel netop også en lidt rådvild ledelse. Hvis der på den ene side er fuld opbakning udadtil, men på den anden er overvejelse og tvivl om situationen, så er det, fordi man ikke er sikker og deri er man partout rådvild.
Ledelsen har været klar over manglende opbakning til Slot fra spillerne, men omvendt ikke briefet spillerne om, at de vil fyre Slot?
Det havde vel givet lidt mere mening at briefe spillerne internt, så spillerne stadig ville kæmpe for resultater med det for øje, at træneren ville blive skiftet ud. Men spillerne har jo ikke været briefet. Hvis de var, havde Salah ikke haft grund til at lave sit harmdirrende opslag.
Det sidste angående Arsenal kan vi heldigvis altid finde fælles fodslag i.
Liverpool FC - Status.....og what next frem mod næste sæson?
- JudgeArdaStudge
Re: Liverpool FC - Status.....og what next frem mod næste sæson?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Skal vi ikke lige dvæle ved, at det var Gabriel, der cementerede finalen. Kunne ikke have ønsket det for nogen anden.
Og så brænder uromagerne forhåbentlig også kun Paris halvt ned.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Iraola har aldrig trænet en topklub, jeg ved ikke om han har det der skal til. Ornstein meddeler også Sebastian Hoeness fra Stuttgart og Pierre Sage fra Lens værende alternativer til Iraola og det er jo bare dybt useriøst. Mon ikke Xabi ærgrer sig over at have sagt ja til Chelsea?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Jeg ville jo umiddelbart mene, at den lå her:Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 30. maj, 2026 17:30Så væk de gamle tråde til livs. Vi gamle som har været med i 20 år, synes det er beskæmmende at der ikke er en tråd der er over 5 år. Men det er jo sådan i unge ser på verden; nyt-nyt-nyt![]()
Tillykke med fødselsdagen til vores allesammens Captain Fantastic! (hvor er hans tråd egentlig henne?)

....men det kan jeg godt se, at den ikke gør. Jeg har ikke slettet den, så den må være røget ud under den tidligere administration.
Vi SMADRER det PIShold !
Fowler89 skrev: ↑lørdag, 30. maj, 2026 21:32Iraola har aldrig trænet en topklub, jeg ved ikke om han har det der skal til. Ornstein meddeler også Sebastian Hoeness fra Stuttgart og Pierre Sage fra Lens værende alternativer til Iraola og det er jo bare dybt useriøst. Mon ikke Xabi ærgrer sig over at have sagt ja til Chelsea?
Jeg tror ikke Alonso ønsker at være Cheftræner i Liverpool. Manager måske...