Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Aston Villa - LFC >> Kamtråden PL runde 37
Chiesa redder os.
Jeg synes altid han er en trussel, uanset hvilket hold Aston Villa spiller imod.. Han ligget et kæmpe pres på modstanderens forsvar og kan score mål..
Alderen gør desværre nok, at han går karrieren ud hos Villa..
Det er netop min pointe. At den konstant negative tone herinde på det seneste, gør at man ikke har lyst til at bidrage… Og du har ikke bidraget med noget positivt eller konstruktivt det seneste år…mortenbak skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 22:23Det er jeg ked af.
Jeg ser intet positivt ved vores nuværende forfatning.
Jeg ser også sjælendt indlæg fra dig ?
Måske du kunne bringe lidt positivt til debatten ved faktisk at deltage ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er lidt svært at være positiv i aften.
City redder os på tirsdag.
-
Hr. Drejer
Så bruger de mere krudt på at slås og skubbe til modstanderne end at dække op... Vi må håbe City kan vinde over Bournemouth på tirsdag fordi Brentford på Anfield ser ud til at være en stor mundfuld i vores nuværende forfatning, men det ville da selvfølgelig være fedest at afgøre det selv
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Ja, jeg kæmper lidt for at få lidt positivitet og fremadrettethed ind her på tråden. Og det er ikke den bedste baggrund- denne kamp - men hold nu op. Folk der holder med andre hold, og læser hvad I skriver - de sidder bare og griner deres røv i laser… Det er efterhånden ren Arsenal-forum pre 2025/26
-
Hr. Drejer
Mamardashvili får min MOTM. Uden ham ville vi tabe med 2-3 mål mere. Han er god på stregen!
Jeg er sådan set relativt positiv omkring fremtiden, men jeg synes den her sæson har været bundrådden og jeg savner at se os spille med vilje, plan og intensitet.
Men vi har dygtige spillere og er ikke i tvivl om at vi nok skal komme på rette spor igen, har bare min tvivl om at det bliver under Slot da vi ingen progression overhovedet har vist hele året og det er bekymrende efter min mening. Men med en kantspiller med udfordringer og fart og en defensiv midtbanespiller ind her til sommer og så en manager der kan sætte holdet op så tror jeg sagtens vi kan få en glimrende sæson næste år
Men vi har dygtige spillere og er ikke i tvivl om at vi nok skal komme på rette spor igen, har bare min tvivl om at det bliver under Slot da vi ingen progression overhovedet har vist hele året og det er bekymrende efter min mening. Men med en kantspiller med udfordringer og fart og en defensiv midtbanespiller ind her til sommer og så en manager der kan sætte holdet op så tror jeg sagtens vi kan få en glimrende sæson næste år
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Tak.pingel skrev:Det er netop min pointe. At den konstant negative tone herinde på det seneste, gør at man ikke har lyst til at bidrage… Og du har ikke bidraget med noget positivt eller konstruktivt det seneste år…mortenbak skrev: ↑fredag, 15. maj, 2026 22:23Det er jeg ked af.
Jeg ser intet positivt ved vores nuværende forfatning.
Jeg ser også sjælendt indlæg fra dig ?
Måske du kunne bringe lidt positivt til debatten ved faktisk at deltage ?
Ja, det er lidt svært at være positiv i aften.
Nej jeg har ikke været positivt stemt for den udvikling vi har set under Arne Slot.
Det er en af de værste sæsoner jeg har oplevet spillemæssigt i de 50 år jeg har fulgt Liverpool.
For første gang nogensinde er jeg oprigtigt bekymret for at vi er på kurs mod en tid uden identitet, uden dna, og en nedadgående spiral.
Byd hjertensgerne ind med noget positivt.
Jeg savner det ligesåmeget som dig.