Indgangsbøn:
THE BATTLE FOR THIRD!! Er jeg for optimistisk, når jeg skriver det? ...eller er der begyndt at komme lidt vilje og gejst i holdet igen? Det er ellers længe siden, der har været et indbyrdes arvefjendeopgør, hvor der har været andet på højkant end håneretten bagefter. Jeg tror vi skal helt tilbage til da Mourinho var MFU manager og knoklede en 2.-plads hjem til knoldesparkerne i 2017/18 sæsonen, med typisk kedelig Mourinho-bold. Det var i marts måned 2018, og jeg var på Old Trafford den dag, og så et ufortjent 1-2 nederlag til LFC:

En tur jeg havde arrangeret for mig og en famile på 5, hvor moderen og hendes 3 sønner var glødende MFU fans og faderen var Liverpool fan. Han og jeg havde en MEGET lang weekend i Scumchester. Jeg har jo også en løbende væddemål med en gammel kollega (MFU-fan) om en frokost, som skal betales af den, hvis hold slutter lavest i PL, og det kunne da være rart, hvis det var ham der skulle til lommerne. Selvom det ser ud til, at Michael Carrick har fået sat lidt styr på tropperne fra Salford, så kan vi jo håbe, det bare er midlertidige forbedringer, som det tidligere har vist sig at være under Mourinho og Solskjær. Jeg synes tabellen er umåligt meget smukkere, når MFU ligger og roder rundt i midterregionen, måske endda snuser til stregen.
Statistik for sæsonen indtil nu, PL:

Indbyrdes statistik i PL:

MFU fører stadig takket være deres tid under Mr. Ferguson.
Resultater sidst 5 indbyrdes opgør i PL:

Pletten fra den lallede indsats tilbage i oktober skulle gerne blive vasket af! Men bemærk: 3 uafgjorte i de sidste 5 kampe!
Formbarometer PL:

Bedømt ud fra formbarometeret, kan det både blive en dreng og en pige. Jeg sidder med en fornemmelse af, at kampen kan blive afgjort af et rødt kort til det ene af holdene.
Liverpool:
Salah er jo skadet, så ham slipper jeg behagligt nok for at tage stilling til. Det må betyde, at Frimpong napper højre fløj, og så får Curtis Jones en tur mere på HB. Alisson har ikke trænet endnu, så det må blive Woodman imellem stængerne igen, og Kerkez har været lidt småskadet, så Andy Robertson får VB. Han lignede også den gode gamle (yngre) Andy imod de bitre. ....og så kunne jeg godt drømme om, at SLot valgte at starte med Ngumoha på venstre fløj, men vi ved jo allesammen, at det bliver Gakpo. Så jeg tror vi stiller sådan her:

God kamp!
....og så skal jeg undskylde, at Forum reagerer uhyggeligt langsomt for tiden. Jeg arbejder på at se om jeg kan finde nogen i LFCDB bestyrelse, som ved hvor sitet er hostet, og vil tage sig af at tage kontakt til at få det bragt i orden.
EDIT: Det er fixet nu. Tak for hjælpen Andreas Tørntoft.