Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden PL runde 35

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden PL runde 35

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. apr, 2026 18:00

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Re: Manchester Fucking United - LFC >> Kamptråden PL runde 35

Indlæg af mortenbak » fredag, 01. maj, 2026 06:19

Så skal det ses, hvor vi ligger PT.
De her kampe er historisk præget af hardcore Derbystemning. Både på lægterne og på banen. Hvordan vil Arnes tilgang mon blive ? Og hvordan vil vores spillere komme på banen ?
Hvis ikke intensiteten er i top og fokus kan holdes over 90 minutter, tror jeg vi taber. Jeg synes pt at Scum fungere bedre som et hold end os. Carrick effekten er ikke væk endnu og jeg tror at med hans egne erfaringer fra disse kampe, formår at sætte sit hold op med den fight og intensitet, det kræves for at vinde.

Jeg må indrømme at selv om modstanderen er Scum, så har jeg svært ved helt at sætte mig selv op til, ikke kun denne, men kampene generelt for tiden. Jeg synes vi spiller en omgang kedelig og idéforladt fodbold. Ja vi har da fået gang i en lille sejrsstime de sidste PL kampe - men spillet har stadig været rædderligt og mine forhåbninger om at det vender i denne sæson er forsvundet.
Desværre går der flere og flere rygter om at vi også skal se på Slot fodbold i næste sæson. Det huger mig overhovedet ikke.

Besvar