LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 32

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 32

Indlæg af Cynwal » fredag, 10. apr, 2026 20:02

Billede

Indgangsbøn:
Jeg er simpelthen tom for tanker omkring denne kamp. For lige at toppe det op, så er postimage.org i udu, og det er dem jeg bruger for at kunne lægge billeder og statistik med mere i kamptråden.

Så her er en gammeldags "analog" opstilling. Frimpong og Gomez meldes tvivlsomme efter PSG kampen. Det stiller spørgsmålstegn ved højre back, og kender man Slot ret, så bliver det vel sagtens Szoboszlai, der får tjansen.
Men det nægter jeg simpelthen at skrive kommer til at ske til en hjemmekamp på Anfield, som vi normalt bør forvente at slå, men det har jeg slet ikke nogen tiltro til denne gang.

Her er mit bud på opstilling:

-------Marmadashvili-----------
Jones---Konate-VVD---Robertson
-----Szoboszlai--Gravenberch---
Salah------Wirtz------Ngumoha
----------Etikité---------------

Billede

LORTESÆSON!
....men se lyst på det. Efter på tirsdag kan vi max have 6 kampe tilbage med Slot på sidelinjen.

EDIT: Postimage.org virker igen, så lidt grafik til at peppe op
Vi SMADRER det PIShold !

grauballemanden
Geografisk sted: Odense
Alder: 56

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 32

Indlæg af grauballemanden » fredag, 10. apr, 2026 20:42

Optimismen kan ligge på et meget lille sted 🥺
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

mortenbak

Re: LFC - Fulham FC >> Kamptråden PL runde 32

Indlæg af mortenbak » fredag, 10. apr, 2026 22:19

Er ham Frimpong ikke lidt meget skadet ?

Det minder jo efterhånden om Daniel Sturridge, der ved mindste berøring med en græsplæne blev hele tiden og aldrig helt kunne spille. Han fik jo nærmest forstrækning bare af at træde ud af bussen.

Besvar