PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

25 - Giorgi Marmadashvili
2
100%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
6 – Milos Kerkez ud i 78. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud i 78. min
0
Ingen stemmer
30 - Jeremie Frimpong ud i 91. min
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ud i 78. min
0
Ingen stemmer
7 – Florian Wirtz ud i 78. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 78. Min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 78. min.
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 78. Min.
0
Ingen stemmer
9 – Alexander Isak ind i 78. min.
0
Ingen stemmer
42 – Trey Nyoni ind i 91. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 2

sjampen
Alder: 35

Re: PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af sjampen » onsdag, 08. apr, 2026 23:05

Udraderet af et bedre hold på alle parametre. 2-0 er et meget flatterende resultat efter hvad der foregik på banen.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 08. apr, 2026 23:09

Oomph242 skrev:
onsdag, 08. apr, 2026 22:58
Vi ligner efterhånden et Italiensk hold fra mest triste periode... Det er ikke meget vi byder ind med..
Vi har ingenting at komme med. Ingen af vores nyindkøb fra i sommers har slået igennem.

Vores midtbane blev voldsomt udstillet i aften.

VVD så igen stivbenet ud mod Dembelé og Doué.

Nul skud på mål. Ikke prangende!

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » torsdag, 09. apr, 2026 06:28

Fyr nu den lortetræner.

Fowler89
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 09. apr, 2026 07:15

Tom_J skrev:Fyr nu den lortetræner.
Det kunne ikke siges bedre

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. apr, 2026 09:45

Tom_J skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 06:28
Fyr nu den lortetræner.
Ja. Enig. Men i går fik jeg for første gang den fornemmelse at der er noget riv ruskende galt i klubben. Det ligner ikke blot et formdyk, eller en dårlig træner. Vi har været ufattelig ringe det sidste ÅR!

Hvordan kan så vildt dygtige professionelle spillere, spille så utroligt ringe gennem et helt ÅR!

For første gang frygter jeg at det stikker langt dybere end Slot. Men han skal selvfølgelig erstattes.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 09. apr, 2026 09:47

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 08. apr, 2026 23:09
Oomph242 skrev:
Vi ligner efterhånden et Italiensk hold fra mest triste periode... Det er ikke meget vi byder ind med..
Vi har ingenting at komme med. Ingen af vores nyindkøb fra i sommers har slået igennem.

Jeg synes faktisk vores midtbane kæmpede hvad de kunne, men når taktikken hedder parker bussen og tab mindst muligt, hvad skal de så gøre ?, når de erobrede bolden, så var der som regel kun Ekitike foran, det var alt for nemt for PSG at dække os op, reelt skulle de bare dække Wirts og Ekitike og lægge pres på boldholderen.

Tror selv Simione ville sige er det ikke lige defensivt nok.

Nu har jeg fulgt Liverpool siden 80erne og kan ikke huske hvornår vi sidst har haft 26% boldbesiddelse og en Xg på 0,18.

Man kan kigge ud på vores bænk hvor Slot havde, Gakpo, Salah, Isak, Ngumoha og Chiesa, Slot have ingen plan for hvordan vi skulle score, eller jo det var så åbenbart lange indkast fra Gomez.

Chelsea viste faktisk i sidste runde at man godt kan presse PSG på hjemmebane, de lavede så en masse defensive fejl så de tabte 5-2,- men giv det da en chance, Slot kan prise sig lykkelig over at vi ikke tabte 3,4,5-0.

Nu skal vi snart møde Everton, United og Aston Villa på udebane, hvordan skal vi kunne få et resultat i de kampe, når Slot ikke tør spille fodbold.

Slot suger i øjeblikke alt positivitet ud af klubben.

SLOT OUT !!!!!!!!!!!!!!!!!
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 09. apr, 2026 10:05

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 09:45
Tom_J skrev:
Fyr nu den lortetræner.
Ja. Enig. Men i går fik jeg for første gang den fornemmelse at der er noget riv ruskende galt i klubben. Det ligner ikke blot et formdyk, eller en dårlig træner. Vi har været ufattelig ringe det sidste ÅR!

Hvordan kan så vildt dygtige professionelle spillere, spille så utroligt ringe gennem et helt ÅR!

For første gang frygter jeg at det stikker langt dybere end Slot. Men han skal selvfølgelig erstattes.
Alle spillere blev bedre under Klopp

Alle spillere er blevet dårligere under Slot

Synes alt peger på at Slot er dårlig til man management og sørge for en god stemning i truppen, når Klopp satte Origi, Shaqiri og Jota på banen, så var de klar til at gøre en forskel.

Føles som om Slot har mistet omklædningsrummet, de gider ikke kæmpe for ham mere.
YNWA

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. apr, 2026 10:08

Redtothebone skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 09:47
Hr. Drejer skrev:
onsdag, 08. apr, 2026 23:09
Oomph242 skrev:

Jeg synes faktisk vores midtbane kæmpede hvad de kunne, men når taktikken hedder parker bussen og tab mindst muligt, hvad skal de så gøre ?, når de erobrede bolden, så var der som regel kun Ekitike foran, det var alt for nemt for PSG at dække os op, reelt skulle de bare dække Wirts og Ekitike og lægge pres på boldholderen.

Tror selv Simione ville sige er det ikke lige defensivt nok.

Nu har jeg fulgt Liverpool siden 80erne og kan ikke huske hvornår vi sidst har haft 26% boldbesiddelse og en Xg på 0,18.

Man kan kigge ud på vores bænk hvor Slot havde, Gakpo, Salah, Isak, Ngumoha og Chiesa, Slot have ingen plan for hvordan vi skulle score, eller jo det var så åbenbart lange indkast fra Gomez.

Chelsea viste faktisk i sidste runde at man godt kan presse PSG på hjemmebane, de lavede så en masse defensive fejl så de tabte 5-2,- men giv det da en chance, Slot kan prise sig lykkelig over at vi ikke tabte 3,4,5-0.

Nu skal vi snart møde Everton, United og Aston Villa på udebane, hvordan skal vi kunne få et resultat i de kampe, når Slot ikke tør spille fodbold.

Slot suger i øjeblikke alt positivitet ud af klubben.

SLOT OUT !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg synes godt nok vores midtbane blev udstillet. Hverken Szobo eller Gravenberch kunne stille noget op overfor Vitinha. Når vores midtbane gik frem og pressede højt, spillede de bolden hurtigt udenom os, og satte Doué og Kvaratskhelia op til chancer. Mamardashvili reddede vores numse rigtig mange gange. Vi kunne nemt have tabt med 5.

Jeg har svært ved at se hvordan vi kan vende det her. Vi er for nemme at spille mod. VVD bliver udstillet igen og igen. Hans manglende lederegenskaber og hurtighed, har modstanderne opdaget. Vi hænger slet ikke sammen som hold. Vi kan ikke forsvare og vi kan ikke score. Vi er et hold i frit fald. Se blot Ekitikes kropssprog i går. Det siger alt!

Det var vores 16 nederlag i sæsonen. Sæsonen 2004/05 har stadig rekorden med fleste nederlag - 19 i alt. Men den huskes selvfølgelig for miraklet i Istanbul.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 09. apr, 2026 12:02

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 10:08

Jeg synes godt nok vores midtbane blev udstillet. Hverken Szobo eller Gravenberch kunne stille noget op overfor Vitinha. Når vores midtbane gik frem og pressede højt, spillede de bolden hurtigt udenom os, og satte Doué og Kvaratskhelia op til chancer. Mamardashvili reddede vores numse rigtig mange gange. Vi kunne nemt have tabt med 5.

Jeg har svært ved at se hvordan vi kan vende det her. Vi er for nemme at spille mod. VVD bliver udstillet igen og igen. Hans manglende lederegenskaber og hurtighed, har modstanderne opdaget. Vi hænger slet ikke sammen som hold. Vi kan ikke forsvare og vi kan ikke score. Vi er et hold i frit fald. Se blot Ekitikes kropssprog i går. Det siger alt!

Det var vores 16 nederlag i sæsonen. Sæsonen 2004/05 har stadig rekorden med fleste nederlag - 19 i alt. Men den huskes selvfølgelig for miraklet i Istanbul.
Kan bare ikke se andet end det falder tilbage på Slot.

Han startede sæsonen med de 4 fire midtbane spillere der vandt titlen sidste år Szobo, Macca, Gravenberch og Curtis.

Han har den bedst målmand igennem de sidste mange år i England Allison

Han har det samme midterforsvar som blev mester sidste år.

Han har stadig Robbo og fik så en top 2 venstre back i Kerkez

Han har den bedste offensive spiller i de sidste 10 år i Salah

Han får tilført Wirtz den mest spændende offensive spiller fra Bundesligaen.

Han får Isak den bedste angriber fra sidste sæson

Han får Frimpong der sidste år lavede 5 mål og 9 assist

Han har et kæmpe talent i Ngumoha

Ja ved godt der har været mange skader, men samtlige af ovenstående spillere er blevet dårligere under Slot.

Vi er ved at blive en Manchester United hold, uden spillestil, uden ledere og vi spiller ikke som et hold, det komplet modsatte af hvad Klopp byggede op.

Nå mig der ellers plejer at være jubeloptimist ikke tror på det mere, så er der noget galt, der er brug for en træner der kan motivere spillerne og bygge holdet op omkring Wirtz

ps nu vil FSG så til at hæve billetpriserne :gunfire:
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » torsdag, 09. apr, 2026 16:56

Redtothebone skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 10:05
Hr. Drejer skrev:
Tom_J skrev:

Det fremhævede er faktuelt forkert. Gravenberch blev det første halve til 3/4 år under Slot en helt anden og langt langt bedre spiller end under Klopp.

.....at han så siden stort set har mistet det drive igen han havde igen, er en anden sag.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 09. apr, 2026 23:00

Cynwal skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 16:56
Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:
Tom_J skrev:

Det fremhævede er faktuelt forkert. Gravenberch blev det første halve til 3/4 år under Slot en helt anden og langt langt bedre spiller end under Klopp.

.....at han så siden stort set har mistet det drive igen han havde igen, er en anden sag.
Lad mig rette :) alle spillere er i år blevet dårligere end sidst år imø
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » fredag, 10. apr, 2026 06:23

Redtothebone skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 23:00
Cynwal skrev:
torsdag, 09. apr, 2026 16:56
Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:
Tom_J skrev:

Lad mig rette :) alle spillere er i år blevet dårligere end sidst år imø
Enig
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar