PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. apr, 2026 12:31

Billede

Indgangsbøn:
Jeg ved ikke, hvad jeg skal håbe eller tro på inden onsdagens kamp i Paris. Sidste år, blev PSG endestationen for LFC, efter 2 mystiske men blændende gode fodboldkampe. I den første kamp sidste år - også i Paris - blev LFC udspillet på kryds og tværs af et sublimt PSG hold, men vandt HAMRENDE ufortjent på et kontramål af Harvbey Elliot i 87' minut:
Returkampen havde det stik modsatte billede: LFC var klart bedst men PSG forsvarede Dembele's scoring til 0-1, og så røg LFC ud på straffespark, som de tabte med chokerende 1-4. Donnarumma var BLÆNDENDE god på straffesparkene.
Arne Slot udtalte efter kampen, at det var den slags fodbold, som Liverpool spillede i returkampen mod PSG, at han ville have LFC til at spille........

VED DU HVAD, ARNE?1 SÅ SKU' DU KRAFTEDDEME SNART SE OG FÅ DEM TIL DET, I STEDET FOR DET
"FODBOLD MED HÅNDBREMSEN TRUKKET"
-bold vi bliver "underholdt" med uge efter uge, kamp efter kamp!

Jeg har det lige som hovedparten af "The Travelling Kop" der var rejst til Scumchester i lørdags:
Jeg har set nok nu, og har mistet al tiltro til, at Arne Slot er manden fremadrettet for Liverpool!
Det så også ud til, at flere af spillerne havde lyst til at være fulgt med Travelling Kop hjem, da de gik før tid. Blandt andre: Szoboszlai var helt opgivende, og det er så tydeligt, at tryppen trænger til et nyt indspark, der forhåbnentlig kan vække en smule af den gnist og gejst, som den her trup tidligere har bevist, at de godt kan præstere.

Indbyrdes Statistik - Champions League:
Billede
Som nævnt i indgangsbønnen 2 x 0-1 med sejr til udeholdet i sidste års CL, og så mødtes PSG og LFC også i gruppespillet i 2018, hvor LFC vandt 3-2 på Anfield, og PSG vandt 2-1 i Paris.
Derudover har de mødtes indbyrdes i 1997 i semifinalen i Cup Winners Cup, som Europa League hed en gang.
Dengang tabte LFC det første møde i Paris med 3-0, og vandt returopgøret på Anfield 2-0, med det resultat, at LFC røg ud.
Det kan således statistisk konkluderes, at PSG har gået videre 100% af de gange, de to klubber har mødtes i en knald eller fald runde i europæisk fodbold.

Formbarometer alle kampe:
Billede
Puhha - Det er tungt ud! PSG kommer frisk fra at have vundet 3-1 over Toulouse. ....og kampen var vel at mærke rykket frem til fredag aften, da man i fransk fodbold godt kan finde ud af, at give optimale betingelser til de klubber, som skal "forsvare land og fodboldforbund" Europæisk. På den anden side kan man jo argumentere, at der kan ikke være ret mange trætte ben i Liverpool truppen efter lørdagens slatne attitude på Emptyhad. Jeg er med på, at stadion i lørdags levede op til sit øgenavn, hovedsageligt fordi udeholdets fans gik hjem i skam før tid!

Liverpool
Stod det til mig, så starter så Salah på bænken! Men det ved vi jo IKKE sker. Var det mig, så startede jeg helt sikkert Ngumoha, og lod ham spille enten i højre side, eller rykkede Wirtz over til højre, og så Ngumoha på venstre. Men det sker jo ikke! Så der er vel stort set kun tvivl om hvem der kommer til at spille venstre back (Gomez eller Frimpong) og om Slot vælger Curtis Jones eller nyklippede Mac Allister. Jeg tror det bliver sådan her:

Billede

....men hva' siger I derude? Er der nogen tilbage, som har bare en lille smule tro tilbage på holdet og/eller træneren?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Re: PSG - LFC >> Kamptråden Champions League kvartfinale 1. kamp

Indlæg af Emmy » mandag, 06. apr, 2026 13:02

Jeg deler din pessimisme Carsten. Vi ryger ud på røv og albuer og jeg håber retur kampen bliver Arnes sidste. Men det håb har jeg så haft mange gange denne sæson, uden opfyldelse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 06. apr, 2026 14:21

Alt at vinde, intet at tabe…
Det får pludselig en ny klang.
Self håber jeg at vi vinder, men håber hver dag at jeg vågner til nyheden om at Arne Slot er fyret.

En sejr vil blot give grobund for Arne…. Fuuuck

Et nederlag gør altid ondt!

Men det er simpelthen ulideligt at se på vores kampe for tiden.

Jeg tror jeg håber vi bliver spillet bagud af banen og får en gedigen røvfuld, så Arne ryger.

Så må vi klare skærende i PL og hive de sidste point hjem dér.
Det kan vi godt

Sorry!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » mandag, 06. apr, 2026 14:46

5-0 til PSG

grauballemanden
Geografisk sted: Odense
Alder: 56

Indlæg af grauballemanden » mandag, 06. apr, 2026 15:19

Jeg har det som mange andre. Jeg kan slet ikke se hvordan Slot skal få vendt det her. Tror sgu vi får en ordentlig snitter på onsdag. Så må vi se om vi kan sikre os cl i næste sæson i de sidste 7 pl kampe 🤞 Det bliver svært, da vi ikke køre på mange cylindre pt.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. apr, 2026 20:00

Jeg er heller ikke optimist. Jeg frygter at VVD igen vil blive udstillet for sine manglende lederegenskaber og manglende hurtighed. Han har været ufattelig ringe på det seneste. Han skal ABSOLUT ikke være fast starter næste sæson.

Og når de 'store træer i skoven' er faldet, så har de mindre træer intet at læne sig op ad. Og det så vi mod Man C, og det vil vi se mod PSG. Jeg tror ikke en eneste Liverpool fan tror at vi kan gå videre.

Brugeravatar
Jonas
Geografisk sted: AAr
Alder: 42
Kontakt:

Indlæg af Jonas » mandag, 06. apr, 2026 20:49

Fowler89 skrev:
mandag, 06. apr, 2026 14:46
5-0 til PSG

Det bliver en fuldbyrdet voldtægt med samtykke sorry

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » mandag, 06. apr, 2026 23:18

I denne tid må man glæde sig over de ting man kan, og det er da lækkert at I gider deltage i "debatten"/delingen af hvor elendigt vi har det.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar