LFC - Wolverhampton >> Kamptråden PL runde 18

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Wolverhampton >> Kamptråden PL runde 18

Indlæg af Cynwal » torsdag, 25. dec, 2025 11:06

Billede

Indgangsbøn:
I min barndom var der en periode, hvor man var enten Sweet eller Slade fan. Jeg var Slade fan, og glamrock bandet regnes for at komme fra Wolverhampton. Så det må være på sin plads at starte med deres nok største hit. I hverf fald det, som de stadig den dag i dag tjener aller flest penge på:
Men Wolves kommer ikke til Anfield for at dele julegaver ud. De har godt nok kun sølle 2 point efter 17 kampe, så hvis det ekstrapoleres frem til sæsonafslutningen, så slutter de på ca. 5 point. Det er under halvdelen af Derbys rekord for en rædderlig PL-sæson, som var 11 pont, da de rykkede ud med et brag i 2008. Men dem skal vi da smadre eftertrykkeligt!!??
Tjah det bør vi da selvfølgelig, men Wolvesmanager Rob Edwards sætter Wolves op til ren "overlevelsesbold" med 2 lave kæder og 11 mand bag bolden hele tiden. .....og det plejer jo lige at være nams for LFC, ikke? Vi skal ikke længere tilbage end runde 16, hvor Wolves var tæt på 1 point mere, da Arsenal først i 4 minuts tillægstid kom foran 2-1, på et Wolves selvmål! Læg så oveni, at vi mangler vores kreative motor og sæsonens bedste LFC spiller: Dominic Szoboszlai, som har karantæne for 5 gule kort. TAK for LORT Richarlison!

Så der skal graves DYBT ned i viljen og løbevilligheden, laves tonsvis af løb omkring boldholderen, og så skal der fra første fløjt spilles hurtigt, så vi undgår alt for meget af det stillestående "power play" hvor den bagerste 4-kæde står og skubber 10 meters afleveringer til hinanden på tværs, på tværs, på tværs..... For at blive i stilen, kommer hermed en opfordring til spillerne: "GET DOWN AND GET WITH IT"! .........og dermed kan ringen sluttes til et af 70'ernes bedste livebands. En tid, hvor en forsanger kunne synge uden autotune, og energien var alt:
JA - Jeg ER et gammelt røvhul, men:
GET DOWN AND GET WITH IT!

Statistik for sæsonen indtil nu - PL:
Billede
Ovenstående SKRIGER efter en sikker LFC sejr. Jeg håber vi ikke bliver skuffede.....

Indbyrdes statistik i PL tiden:
Billede
...og favoritværdigheden bliver da ikke mindre af, at LFC har vundet 82% af alle PL kampe mod Wolves!

Wolves i PL:
Wolverhampton rykkede første gang op i Premier League efter at have vundet Play Off finalen i 2003, men det blev kun til én sæson i det fineste selvskab. De rykkede op igen i 2009, og der blev det til 3 sæsoner i PL, inden de rykkede ud igen.
I denne ombæring kører de på 8. sæson i streg siden oprykning i 2019, men det ligner i den grad også, at det bliver sidste sæson for denne gang. Her er deres ligaplaceringer de sidste 19½ år:
Billede

Resultater de sidste 5 indbyrdes PL-opgør:
Billede
Krydser fingre for 6 LFC-sejre på stribe!

Formbarometer:
Billede
Billede
Det er rent RØDT CHOCK at kigge på wolves (TIP: Filmen "Rødt chock" fra 1973 er et MUST SEE!)
Billede

Liverpool
Er det bare mig, eller lignede Slot på pressekonferencen én der havde været til julefrokost, med lidt hæs stemme osv.....?
Han har til gengæld efterhånden taget ved lære, og er ikke nær så rundhåndet med oplysninger om holdet, som han var i starten. Så det var en masse may-bee's og not sure mht hvem der når at blive klar osv. Bradley er tvivlsom og Gakpo har ikke trænet endnu. Til gengæld kender vi jo Slot godt nok til, at hvis han kan, så spiller Gakpo! Konaté var også væk fra træning tirsdag, og hvis han er ude, er det nok enten Robertson eller 19 årige Wellity Lucky der skal være VVD's partner. Lad os håbe, at vi ikke er SÅ unlucky! Kort sagt er det svært at gætte opstillingen så jeg kaster bare en opstilling op som følger:

Billede

.....og så håber jeg Anfield er klar til at lade Wolves "feel the noise"! ....så kan jeg nemlig slutte af med en sidste Slade-reference (NEJ! Det var IKKE et nummer Quiet Riot selv lavede....)
Vi SMADRER det PIShold !

pingel

Re: LFC - Wolverhampton >> Kamptråden PL runde 18

Indlæg af pingel » torsdag, 25. dec, 2025 14:06

Til gengæld havde Quiet Riot ikke så meget andet at byde på…

Besvar