Synes generelt de her spiller er pakket for meget ind i vat, nå de levere så dårligt så burde de sgu også stå offentligt frem og stå på mål for deres præstation.
Tænker specielt Salah den højst betalte spiller i truppen, det kunne være meget rart at han stod frem.
LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5
- Redtothebone
Re: LFC - PSV Eindhoven >> Kamptråden, Champions League Gruppespil runde 5
Hvad skulle Salah sige?Redtothebone skrev: ↑fredag, 28. nov, 2025 11:32Synes generelt de her spiller er pakket for meget ind i vat, nå de levere så dårligt så burde de sgu også stå offentligt frem og stå på mål for deres præstation.
Tænker specielt Salah den højst betalte spiller i truppen, det kunne være meget rart at han stod frem.
Skulle han sige jeg er ked af jeg spiller som en pose lort?
I sidste ende er det jo Slot den peger på, fordi han stædigt kamp efter kamp lader Salah spille 90 minutter. Selvom der er eksempelvis en Chiesa der kunne få en chance fra start.
Det samme gælder flere andre steder på banen, så er der faktisk nogle alternativer - hvorfor kan Konate kamp efter kamp få lov at ligne en serie 4. spiller og stadig spille fra start? Jeg er ingenlunde Gomez største fan, men han har særligt under Klopp været en særdeles fin utility spiller der har gjort det fint på HB, VB og CB - hvorfor bruger Slot ham ikke?
I flere kampe har vi haft det svært imod en midtbane som går til stålet - Endo bliver aldrig en stor dribler eller midtbane maestro, men fysiske nærkampe, dem tager han sku gerne og han viser vilje.. Selvom han ikke er blandt de 11 bedste så kunne hans kompetencer måske faktisk bruges i sådan en situation?
Jeg synes spillerne skal se sig selv i spejlet og spørge om de i det mindste kæmper godt nok og løber de meter man kan forvente. Men det behøver de ikke gøre til medierne. Ultimativt er ansvaret i sidste ende på træneren da det er ham, som kan sætte spillere af- og på hold kortet til kampstart og hvis han er bange for at Salah bliver sur hvis han smides af - så er han nok ikke den rette mand til at være træner i LIverpool FC..