LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League runde 4

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: LFC - Real Madrid >> Kamptråden Champions League runde 4

Indlæg af Cynwal » mandag, 03. nov, 2025 19:49

Fowler89 skrev:
mandag, 03. nov, 2025 18:47
En venstreorienteret Hugo ‘Che’kitike lyder ikke ringe. Han har alligevel en tendens til at komme ud til venstre, så hvorfor ikke gå all in?

Og ja Florian Wirtz i en firmino rolle lyder oplagt, men vi har ikke en firmino rolle længere.

Isak meldes skadet mod Real i øvrigt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg snuste lige lidt til hvilket system Bayer Leverkusen spillede under Aabi Alonso, og der nævnes denne
3-4-2-1 opstilling:
Billede

....og her begiver jeg mig så ud hvor isen er så tynd, at den vist kun kan holde til en med Jesus' Genesaret-evner, når jeg som et tankeeksperiment tænker om noget i denne her retning ku' bringe Wirtz til at blomstre?

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 04. nov, 2025 06:18

Cynwal skrev:
mandag, 03. nov, 2025 19:29
Hr. Drejer skrev:
mandag, 03. nov, 2025 18:17

Men Slot kan jo også se nogle gamle videoer (så fik jeg lige afsløret hvilke årtusinde jer er fra) af David Silva i Man C . Nogenlunde samme type som Wirtz, og som havde stor succes.
Jamen når vi nu er i gang med afsløringerne, så kunne jeg godt tænke mig en venstre wing, som er i stand til at gå begge veje rundt om backen, og lægge klinisk skarpe indlæg ligesom Steve Heighway :D
Det gad jeg virkelig også godt se!!! Det er jo ALT for nemt at læse moderne wings, der næsten altid skal ind i banen.
Mange af dem er så et benede, at de jo ikke kan gå til baglinien og lægge et indlæg. (læs SALAH)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 04. nov, 2025 06:26

Dommerne til denne CL-runde er blevet oplyst, og det bliver en dommertrio fra Rumænien under ledelse af István Kovács, som skal styre kampen på Anfield. I VAR-rummet sidder tyske Bastian Dankert

Billede
Rumænske István Kovács
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar