LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden Carabao Cup Finale, Wembley

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
1
17%
5 - Ibrahima Konaté ud i 56. min
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 74. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud i 67. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud i 56. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 74. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 56. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 56. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 67. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 74. min.
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 74. min.
5
83%

Afgivne stemmer: 6

AJJ

Re: LFC - Newcastle United FC >> Kamptråden Carabao Cup Finale, Wembley

Indlæg af AJJ » mandag, 17. mar, 2025 12:46

pingel skrev:
mandag, 17. mar, 2025 10:49
Der er flere der skriver at spillerne var lade, umotiverede og endda arrogante - Den køber jeg ikke en meter. Det var en finale, og hvem vil ikke vinde en finale? Og så foran 90000 tilskuere og TV. Jeg tror ikke der var nogen der ikke ønskede at give det bedste de havde, og stå tilbage som kæmpe tabere…
De VILLE nok gerne et eller andet sted. Det håber jeg da.

Men de KUNNE ikke hive sig selv op ved hårrødderne efter PSG - hverken fysisk eller mentalt.

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 17. mar, 2025 13:22

AJJ skrev:
mandag, 17. mar, 2025 12:46
pingel skrev:
mandag, 17. mar, 2025 10:49
Der er flere der skriver at spillerne var lade, umotiverede og endda arrogante - Den køber jeg ikke en meter. Det var en finale, og hvem vil ikke vinde en finale? Og så foran 90000 tilskuere og TV. Jeg tror ikke der var nogen der ikke ønskede at give det bedste de havde, og stå tilbage som kæmpe tabere…
De VILLE nok gerne et eller andet sted. Det håber jeg da.

Men de KUNNE ikke hive sig selv op ved hårrødderne efter PSG - hverken fysisk eller mentalt.
Præcis - det er det jeg mener.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 18. mar, 2025 09:27

Hr. Drejer skrev:
mandag, 17. mar, 2025 06:33
Nu hvir jeg tænker på vores finalepræstationer, så rangerer denne som en af de ringeste nogensinde.
Helt sikkert - men bliver dog overgået af 0-1 nederlaget til Wimbledon i Fa Cup finalen i 1988...

Det var en katastrofe af en kamp.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 18. mar, 2025 15:32

Vores spillere virker opbrugt for denne sæson. Nu skal de sidste kræfter bruges på at holde forspringet.. .

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 19. mar, 2025 07:25

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 16. mar, 2025 20:06
Hr. Drejer skrev:
søndag, 16. mar, 2025 19:55
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 16. mar, 2025 19:46
Hr. Drejer skrev:
søndag, 16. mar, 2025 19:39
Tillykke til Newcastle. Deres første pokal siden 1955, og det var fortjent. Newcastle er en fed klub, med passionerede fans, som skaber en fantastisk stemning hver gang.
Næ, Newcastle er et sportswashing projekt styret af en gal despot.
Jep. Men derfor er klubben stadig fed, og fansene passionerede om deres klub.
Agree to disagree. De er nogle entitled tosser, der er så forgabt i et stykke tin, at de gladeligt tiljubler en massemorder. Newcastle er i øvrigt et hul i jorden fyldt med underfrankerede mennesker, et af de værste steder i Europa jeg har sat mine ben.
Der findes også fangrupperinger i Newcastle, som er modstandere af deres nye ejere:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... de5776pv9o
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 19. mar, 2025 09:55

Cynwal skrev:
onsdag, 19. mar, 2025 07:25

Der findes også fangrupperinger i Newcastle, som er modstandere af deres nye ejere:
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... de5776pv9o
Da jeg endnu var på det, der dengang hed Twitter, fulgte jeg netop den gruppe, der kaldte sig NUFC fans against sportswashing og de blev fuldstændig svinet til af andre NUFC fans på de sociale medier. De havde også tendens til at møde op i byen og protestere med bannere mod det tyranniske ejerskab, hvortil de blev mødt af lige så meget fjendtlighed, især fra yngre selvoptagede fans og typer som hende Felicity sidst i artiklen.

Der var også modstandere af Hitler, det gør det ikke nødvendigvis bedre, når disse desværre er en minoritet. Newcastle er en skamplet for fodbolden og deres fans er de værste.

Jeg har stor respekt for alle fodboldfans, der er imod sportswashing, især NUFC fans against sportswashing, jeg har ingen respekt for Newcastle, dets fans, stab, spillere og ork af en træner.

Din artikel viser det jo også glimrende, de går kun op i trofæer og derudefter kaster de om sig med whataboutism. Som jeg sagde og holder fast ved, et hul i jorden fyldt med underfrankerede mennesker, der er glade for at slås - Salman har bombet tusinder af uskyldige små børn i Yemen. Jeg kan ikke få det til at give mening, at en ligegyldig ting som fodbold vægter højere end menneskeliv.

I det store billede er fodbold en leg med 22 voksne mænd, der jagter en bold med det formål at få den ned i et net. Der bør vi simpelthen være mere civiliserede og empatiske, at vi kan adskille underholdning fra grusomheder og tage det eneste rigtige humane standpunkt, men det synes at være et stadigt stigende problem hos ultra tribaliserede fodboldfans - Fuck Newcastle, fuck Man City, fuck PSG og fuck Liverpool, hvis det utænkelige skulle ske, at vi sælger os selv til djævlen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar